{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shimmerstream
Member
{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... DPKsfdL
Janne
6

CAT'S PROFILE
Shimmerstream
BerichtOnderwerp: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 11:09

f&f&f = family,friends for Shimmerstream ...

hoi iedereen Very Happy , ik zoek nog vrienden en familie voor shimmer ...

Shimmerstream is een poes die nogal veel op haar zelf leeft . Ze is dan ook snel bezorgd om haar vrienden , als die wat langer weg zijn dan gewoonlijk .
Ook is ze snel depressief en bang , dus heeft ze vrienden die haar daar ook goed mee kunnen helpen . Ze zal dan ook nooit het woord nemen , en als ze een goed idee heeft , vertelt ze dat aan haar vrienden , zodat haar vrienden het idee kunnen voor stellen .

Code:
 [color=cyan] naam :
wat wil je worden ?:
bekendste account :
beloof je actief te zijn :
karakter :
heeft jou kat al familie ?:
misschien voorbeeld post ? :
extra : [/color]

ze moeten wel in de riverclan zitten !
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Scars
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 11:40

naam : Eclipsepaw
wat wil je worden ?: Kleine zus
bekendste account : Scars/Frostclaw
beloof je actief te zijn : jepzels
karakter : Eclipsepaw is een beetje onzekere meid, maar ze kan met familie en vrienden goed lachen. Ze heeft altijd een goed humeur. Ze helpt mensen meestal met troosten, ze kan zich heel goed meeleven. Haar zwakte is dat ze soms té veel haar emoties laat zien. Ook is ze niet de beste in dingen geheim houden, alhoewel ze niet veel praat. Ook weet ze vaak niet wanneer ze iets moet zeggen. Ze wil niet vechten, ze heeft dus snel medelijden.
heeft jou kat al familie ?: nope
Spoiler:
extra : Eclipsepaw is geboren bij een eclips.

{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Cupcatpixelart{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Scarsonderschrift{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Cupcatsg{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 12:23

naam : Spotlight en Thistlepaw
wat wil je worden ?: Vrienden Smile met allebei
bekendste account : Spotlight
beloof je actief te zijn : Jupjup Smile Ik ga het proberen xD
karakter :
Spotlight:
Een aardige en jonge warrior. Heeft een ingewikkeld leven en sinds kort 2 nestjes met kittens Smile Probeert altijd iedereen te helpen maar kan best druk zijn en is daardoor niet bepaald iemand waar je veel mee kan praten maar meer moet luisteren xD

Thistlepaw:
Bijna warrior. Door een foutje nog steeds apprentice xD Hij kan geen geluid maken (hij is stom :3) Het is een echt moederkindje en hij is erg verlegen en stil (duh >.<) Je kan bij hem alles kwijt zonder dat ie je zal verraden. Hij is erg aardig en steunt je wel Smile
heeft jou kat al familie ?: Jup beiden hebben ze ouders en broers/zusjes. Zijn zelfs pleegbroertjes van elkaar dacht ik :3
van een ander topic Smile:
extra : DINO'S!!!!!!!!!!!!!!

{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... D2o

Thanks peepz c:
Shimmerstream
Member
Janne
6

CAT'S PROFILE
Shimmerstream
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 12:32

@PepperminT : ik denk er nog over na Very Happy
@ soepsas : vrienden zijn altijd welkom ( twee nestjes :O hoe doe je dat ? xD )

{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... 6e877251a74c612483b3af4
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 12:35

Ingewikkeld leifdesleven he >.<

Nee hij gaat met Tailstorm die net bevallen is maar Scratch in de Bloodclan is ook zwanger van hem xD

Thanks peepz c:
Goldenshadow
Member
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 15:01

naam : Goldenshadow
wat wil je worden ?: vriendin
bekendste account : goldenshadow
beloof je actief te zijn : jepXD
karakter : niet al te vriendelijk de laatste tijd, is nogal op zichzelf, en haalt goed uit als het haar niet zint.
heeft jou kat al familie ?: jep,
misschien voorbeeld post ? : later vandaag
extra : heeft een beetje ruzie met spotlight(haar broertje) en is de laatstte tijd vooral op plekken te vinden waar weinig anderen zijn.

{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Shimmerstream
Member
Janne
6

CAT'S PROFILE
Shimmerstream
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 15:33

@soepsas aah nu begrijp ik het xD

@lein vrienden worden altijd geacepteerd xD

Magicpaw
Member
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥
436

CAT'S PROFILE
Magicpaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 15:59

naam : Magicpaw
wat wil je worden ?: vriendin :3
bekendste account : Magicpaw
beloof je actief te zijn : Zal ik proberen ^^
karakter : ze is best verlegen, maar de laatste tijd krijgt ze steeds meer haar zelfvertrouwen. Je kunt best met haar praten over problemen, ze zal een luisterend oor zijn. Zelf heeft ze ook niet het makkelijkste leven gehad dus zal ze je proberen te begrijpen
heeft jou kat al familie ?: jep, mijn moeder heeft ze dood gevonden, maar ik heb nog een zusje (Goldenshadow) & een broertje (Spotlight). Dreamheart heeft ons geadopteerd toen we nog kitten waren dus haar nestjes zijn een soort van onze halfzusjes/-broertjes
misschien voorbeeld post ? : Die zal ik later vandaag nog wel even toevoegen.
extra : Magic kan wel wat vrienden gebruiken, kan ze wat actiever worden c: & aangezien Spot & Golden het ook vroegen leek het me leuk om ook een vriend van je te worden. Ik hoop dat je dat niet erg vindt..?

{ GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... 5wjex3

I will be myself and I won't let anybody tell me what to do or how I should be, I will live my own life!

Just look :
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 19:21

Whaha xD Nu kunnen we bijna net zo goed half familie zijn >.< Alle zusjes en broertjes reageren :3

Als Golden en Magic het goed vinden kan je misschien dezelfde moeder hebben en een eerder nestje zijn? (Sunshine heette de moeder en heeft nooit echt bestaan >.< )

Thanks peepz c:
Shimmerstream
Member
Janne
6

CAT'S PROFILE
Shimmerstream
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 12:46

ja dat zou leuk zijn ^^''

Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitimema 21 mei 2012 - 18:40

Sorry maar Golden en Magic hebben beiden gezegd dat ze het liever niet willen :3 Dus dat kan niet doorgaan xD

Thanks peepz c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ...   { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: