| { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... | |
|
Janne 6
| |
| Onderwerp: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 10 mei 2012 - 11:09 | |
| f&f&f = family,friends for Shimmerstream ... hoi iedereen , ik zoek nog vrienden en familie voor shimmer ... Shimmerstream is een poes die nogal veel op haar zelf leeft . Ze is dan ook snel bezorgd om haar vrienden , als die wat langer weg zijn dan gewoonlijk . Ook is ze snel depressief en bang , dus heeft ze vrienden die haar daar ook goed mee kunnen helpen . Ze zal dan ook nooit het woord nemen , en als ze een goed idee heeft , vertelt ze dat aan haar vrienden , zodat haar vrienden het idee kunnen voor stellen . - Code:
-
[color=cyan] naam : wat wil je worden ?: bekendste account : beloof je actief te zijn : karakter : heeft jou kat al familie ?: misschien voorbeeld post ? : extra : [/color] ze moeten wel in de riverclan zitten ! |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 90
| |
| Onderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 10 mei 2012 - 11:40 | |
| naam : Eclipsepaw wat wil je worden ?: Kleine zus bekendste account : Scars/Frostclaw beloof je actief te zijn : jepzels karakter : Eclipsepaw is een beetje onzekere meid, maar ze kan met familie en vrienden goed lachen. Ze heeft altijd een goed humeur. Ze helpt mensen meestal met troosten, ze kan zich heel goed meeleven. Haar zwakte is dat ze soms té veel haar emoties laat zien. Ook is ze niet de beste in dingen geheim houden, alhoewel ze niet veel praat. Ook weet ze vaak niet wanneer ze iets moet zeggen. Ze wil niet vechten, ze heeft dus snel medelijden. heeft jou kat al familie ?: nope misschien voorbeeld post ? :
- Spoiler:
Een witte apprentice huppelde opgewekt door het bos. Haar zwarte kijkers zochten de bomen, struiken, en de rivier af. Haar sierlijke staart krulde omhoog. Ze heette Eclipsepaw. Ze heette zo vanwege dat ze geboren was bij de "Zwarte zon", zelf noemde ze het een Eclips. En zo werd het ook genoemd. Misschien had ze daarom wel alleen maar zwarte ogen. Eclipsepaw was aan het jagen. Een muisje zat in het gras, en knabbelde op een walnoot. Opeens pakte 2 poten het beestje. Zo snel als het beestje kon, probeerde hij onder de poten uit te komen. Eclipsepaw pakte het beesje op, en doodde het met zijn tanden. Een schuldgevoel drong bij haar op. Maar zij moest ook eten! En de clan ook. Maar tegen een andere kat, nee. Ze wist niet of ze dat wel kon. Ze begroef het beestje in het riet, vlakbij de rivier en liep weer verder. Ze dronk het zoete en door de zon blinkende water van de rivier, haar keel was droog. Zodra het water in haar keel stroomde,wilde ze alleen nog meer. Haar ogen leken eng, waardoor vele apprentices haar eng vonden, en verafschuwde. Ze was na de dood van haar vroegere apprentice, Leatherflow, vaker bij de elders. Leatherflow was een goede kater, maar een Bloodclanner had hem vermoord. En hun zouden moeten boeten voor dat.
extra : Eclipsepaw is geboren bij een eclips. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 10 mei 2012 - 12:23 | |
| naam : Spotlight en Thistlepaw wat wil je worden ?: Vrienden met allebei bekendste account : Spotlight beloof je actief te zijn : Jupjup Ik ga het proberen xD karakter : Spotlight: Een aardige en jonge warrior. Heeft een ingewikkeld leven en sinds kort 2 nestjes met kittens Probeert altijd iedereen te helpen maar kan best druk zijn en is daardoor niet bepaald iemand waar je veel mee kan praten maar meer moet luisteren xD
Thistlepaw: Bijna warrior. Door een foutje nog steeds apprentice xD Hij kan geen geluid maken (hij is stom :3) Het is een echt moederkindje en hij is erg verlegen en stil (duh >.<) Je kan bij hem alles kwijt zonder dat ie je zal verraden. Hij is erg aardig en steunt je wel heeft jou kat al familie ?: Jup beiden hebben ze ouders en broers/zusjes. Zijn zelfs pleegbroertjes van elkaar dacht ik :3 misschien voorbeeld post ? :
- van een ander topic :
De gevlekte kater dwarrelde maar wat rond door het bos. In zijn hoofd dwaalden gedachtes over Tailstorm. Ze was nu al een hele tijd zwanger maar wist het goed verborgen te houden. Wanneer zou ze bevallen? Morgen? Vandaag? Hij had geen idee, hij had haar dan ook de laatste tijd amper gezien want ze was vaak het kamp uit. Jammer maar hij begreep het goed, anders kon ze natuurlijk nooit de kittens verborgen houden aan diegene die het niet hoefden te weten. Gelukkig wist hij het wel, ze had het hem persoonlijk en eerlijk verteld en hij was toen immens blij geweest. Nu was hij dat nog steeds. Ergens hoopte hij ook dat de kleine wezentjes hem van Scratch weg zouden houden. En dat hij nou eindelijk echt met Tailstorm kon gaan. Nu hij toch aan haar dacht... Misschien kon hij wel even kijken waar ze uithing. Zij wist vast hoelang ze nog had voordat ze zou bevallen. Hij snoof, maar rook niets. Dus zette hij koers naar de watervallen. Gewoon, omdat ze daar vaak was en omdat het daar ooit allemaal begonnen was. Om de zoveel tijd stopte hij even om te ruiken of ze in de buurt was en hoe dichter hij bij de waterval kwam hoe sterker haar geur werd. Daarom begon hij te draven om haar maar snel te zien. Opeens rook hij nog een geur, angst? Pijn? Angst maakte zijn hart opeens ijskoud en hij rende zo hard hij kon naar zijn geliefde. "Spotlight." hoorde hij haar zachtjes roepen. En even later "Waar ben je, lieve, lieve, lieve Spotlight?" Hij rende naar haar toe, zag haar liggen en ging naast haar liggen. " Hier ben ik, lieve, lieve Tailstorm.. Wat kan ik doen? Wat is er aan de hand?" Hij stond op en begon te ijsberen terwijl hij haar hoorde kreunen. "Kan je lopen? Moet ik je meetillen? Moet ik hulp halen? Tailstorm! Wat moet ik doen?!" Hij klonk wanhopig, vol paniek vol met angst. Wat als het verkeerd ging? Wat als alles te laat was en ze hier stierf? Paniek maakte hem meester en hij kon niet meer helder denken. Alleen nog ijsberen. Heen... en weer...heen... en weer... even kijken naar Tailstorm en weer heen...en weer... eindeloos door. Hij moest helpen, maar hoe? extra : DINO'S!!!!!!!!!!!!!! - Thanks peepz c:
|
|
| |
Janne 6
| |
| Onderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 10 mei 2012 - 12:32 | |
| @PepperminT : ik denk er nog over na @ soepsas : vrienden zijn altijd welkom ( twee nestjes :O hoe doe je dat ? xD ) |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 10 mei 2012 - 15:01 | |
| naam : Goldenshadow wat wil je worden ?: vriendin bekendste account : goldenshadow beloof je actief te zijn : jepXD karakter : niet al te vriendelijk de laatste tijd, is nogal op zichzelf, en haalt goed uit als het haar niet zint. heeft jou kat al familie ?: jep, misschien voorbeeld post ? : later vandaag extra : heeft een beetje ruzie met spotlight(haar broertje) en is de laatstte tijd vooral op plekken te vinden waar weinig anderen zijn.
klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Janne 6
| |
| Onderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 10 mei 2012 - 15:33 | |
| @soepsas aah nu begrijp ik het xD
@lein vrienden worden altijd geacepteerd xD |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 10 mei 2012 - 15:59 | |
| naam : Magicpaw wat wil je worden ?: vriendin :3 bekendste account : Magicpaw beloof je actief te zijn : Zal ik proberen ^^ karakter : ze is best verlegen, maar de laatste tijd krijgt ze steeds meer haar zelfvertrouwen. Je kunt best met haar praten over problemen, ze zal een luisterend oor zijn. Zelf heeft ze ook niet het makkelijkste leven gehad dus zal ze je proberen te begrijpen heeft jou kat al familie ?: jep, mijn moeder heeft ze dood gevonden, maar ik heb nog een zusje (Goldenshadow) & een broertje (Spotlight). Dreamheart heeft ons geadopteerd toen we nog kitten waren dus haar nestjes zijn een soort van onze halfzusjes/-broertjes misschien voorbeeld post ? : Die zal ik later vandaag nog wel even toevoegen. extra : Magic kan wel wat vrienden gebruiken, kan ze wat actiever worden c: & aangezien Spot & Golden het ook vroegen leek het me leuk om ook een vriend van je te worden. Ik hoop dat je dat niet erg vindt..? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Janne 6
| |
| Onderwerp: Re: { GEZOCHT } f&f&f Shimmerstream ... do 17 mei 2012 - 12:46 | |
| ja dat zou leuk zijn ^^'' |
|
| |