|
| [GZ] Family and stuff voor Lionfear | |
| Ya epic Tazmaria girl 36
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons already.. The time flies!Gender: Rank: |
| Onderwerp: [GZ] Family and stuff voor Lionfear wo 9 mei 2012 - 1:30 | |
| hey, wat ik zoek : -Friends-Lionfear is een doorgewinterde kater, die alleen vrienden vertrouwd. Hij is af en toe wat duister. Ik heb dus een aantal nodig die hier op makkelijk aansluiten. Mag van deze groepen zijn: Windclan, Riverclan, Thunderclan, Shadowclan, Skyclanstreng: [**] -Family-Zijn Familie is meestal heel beschermend tegenover hem, vooral zijn zus. Met zijn broer kan hij zich goed vermaken, maar die is een Rogue en ziet hij bijna nooit.. Zijn moeder is overleden bij de geboorte, zijn vader is een Elder/Senior Warrior Mag van deze groepen zijn: Windclan, (alleen broer!!) RogueStreng: [***] -Enemy's-Katten die echt té aardig zijn, of juist een takkenhekel aan hem hebben, zijn al een soort vijanden voor hem. Mag van deze groepen zijn: AlleStreng:[*] -crush-Een sierlijke, prachtige langharige poes, niet van de windclan. Waar hij mee kan flirten, een beetje dan, en die af en toe ook wat duistere trekjes heeft... Mag van deze groepen zijn: Riverclan, Thunderclan, Shadowclan, Bloodclan, Rouge, Skyclanstreng: [****] -Over Lionfear-Lionfear is een doorgewinterde kater die nooit angst toont. Hij heeft af en toe wat duistere trekjes. Hij kan aura's van katten zien, maar niemand weet dit. Hij ziet dan een lichte gloed om de kat heen hangen, die een kleur heeft. Hij heeft achterhaald welke kleur wat is toen hij een Apprentice had. Alleen zijn aller-aller beste vriend weet dit, en zijn broer en zus. Zijn ouders weten er niks van. Hij kan af en toe harteloos overkomen, maar dat is hij zeker niet. Hij kan zijn emoties goed verbergen en wegstoppen. Ook heeft hij een scherpe tong, en een scherpe mening. De sterretjes geven aan hoe streng ik ben. over de Crush ben ik het strengst. Over vijanden het makkelijkste - Code:
-
[b][color=white]Ik meld me aan![/color][/b] [color=white]Naam kat:[/color] [color=white]Bestaat/moet aangemaakt worden:[/color] [color=white]Wat wil je worden?:[/color] [color=white]Waarom moet ik je kiezen?[/color] [color=white]Tekst van 5 regels:[/color] [spoiler] SCHRIJF HIER STUKJE [/spoiler] [color=white]Foto van je kat:[/color]
aangemeld: - - - - - - -
Vast: - - - - - - -
Regels: -Blijf wel actief! -Als je familie bent moet je een beetje op hem lijken (niet opeens zwart, kort haar, en rode ogen ofzo!) -Ik beoordeel deels op je stukje. (spellingsfouten, niveau, etc.)
Aanmeldingen open!!
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw || .:I only said it i'd be better if we weren't friends:. .:Not that I didn't wanna be:. .:It means if you're smart... you'll stay away from me:. .:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:. .:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
|
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family and stuff voor Lionfear wo 9 mei 2012 - 7:14 | |
| Ik meld me aan!Naam kat: Ty Bestaat/moet aangemaakt worden: Bestaat Wat wil je worden?: ENEMY >3 Waarom moet ik je kiezen? Omdat Ty gewoon erg is D: Tekst van 5 regels:- Spoiler:
Met ruime lange passen trippelde een rode kater met een wit befje door het bos. Met een kwade glimlach en bloed op zijn poten van een net gedoodde kat. De kater is kwaadaardig en slecht, door en door slecht. En als je het nog niet wist, Zijn naam is Ty.
Ty genoot van het moorden van de kat. ''Your life is my heaven, But my live is your hell.'' zei hij toen hij de poes doodde. Hij genoot van elke moord, Van elke poes en een leven verwoesten. Met een gemene glimlach trippelde de rode kater door het bos. Tot een kat tegen hem aanbotste. ''Wat krijgen we nou.'' siste hij kwaad. Hij sprong op de kat. ''Kun je niet uitkijken Mousebrain!'' siste hij kwaad en zette zijn lange nagels in de schouders van de kat. ''Vertel op! Wat doe je hier!'' siste hij terwijl hij van de kat afsprong en het bloed van zijn nagels en poten aflikte. Toen hij daarmee klaar was keek hij de kat aan. ''Jij bent vast een Kittypet zonder halsband.'' beledigde hij de kat. en grijnsde naar de kat. Foto van je kat: Zie ava enz. van hem >3 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family and stuff voor Lionfear wo 9 mei 2012 - 9:14 | |
| ok! vind ik goed! ik zal je erbij zetten, zodra iik op mijn andere acc zit. |
| | | ♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family and stuff voor Lionfear vr 1 jun 2012 - 20:02 | |
| Mag crush ook kortharig ? >3 |
| | | D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family and stuff voor Lionfear vr 1 jun 2012 - 20:17 | |
| Ik meld me aan!Naam kat: Leafstorm Bestaat/moet aangemaakt worden: Bestaat Wat wil je worden?: Zus Waarom moet ik je kiezen? Ik zoek familie voor Leafstorm, die denkt dat ze al haar familie kwijt is, maar dan ziet ze haar broer opeens env, kunnen we een leuk topic mee maken. Tekst van 5 regels: - Spoiler:
Leafstorm sloop door de omgeving. Ze had oppas geregeld voor haar nestje, ze moest gewoon even de nursery uit. Ze moest gewoon even weg van al die drukte. Na een tijdje ging ze zitten en sloeg haar staart om haar poten heen. Ze was zo blij met haar nestje. Haar humeur veranderde alleen een beetje toen ze naar de sterrenhemel keek. Daar, in starclan waren haar ouders, haar broers en zussen. Een traan rolde uit haar ooghoek en die veegde ze snel weg. Niemand mocht haar zien huilen. Ze besloot om weer rechting het kamp te gaan, want haar kittens hadden haar nodig. Ze slofte het kamp weer in en ging de nursery binnen. Haar kittens kwamen aangerend en sprongen om haar voeten heen. Ze grinnikte en liep met hen naar hun plaatsje. Ze ging liggen en voor ze het wist begonnen de kittens al te drinken. Foto van je kat: Kijk haar profiel&ava. (Ze is wit met groene ogen.) Haar kittens worden trouwens nu geboren |
| | | | Onderwerp: Re: [GZ] Family and stuff voor Lionfear | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |