Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? - Pagina 3
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 7 jan 2011 - 16:01
Foxfur=Vossenvacht Owlpaw=Uilpoot
Winterstorm
StarClan
Cynthia 936
CAT'S PROFILE Age: I have no age anymore Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 7 jan 2011 - 16:06
Ik denk dat ik het dan ook nog maar een keer ga doen. Winterstorm=Winterstorm Beetlewhisker=Keversnor Mintwhisker=Muntsnor(Deze klinkt echt vaag) Pantherpaw=Panterpoot Doveheart=Duivenhart of Duifhart Amberkit=Amberkit Leaf=Blad
Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 7 jan 2011 - 16:10
Tailkit=Staartkit (droog maar zijn warrior naam word wel Tailchaser of te wel Staartjager en die vind ik wel leuk) Swan=Zwaan (waar slaat dat op?) Stainpaw=vlekpoot(ik wist niet dat een stain ook een vlek is) Buzzardkit=buizerdkit (dat is de enige leuke maar haar account heb ik nog niet aangemaakt....)
Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 7 jan 2011 - 17:50
Updated; Meh, vorige keer had ik nog niet al mijn accounts xd Dus ik maar eventjes nieuwe lijst maken met alle namen ;o Van de accounts die ik nu heb (A)
Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? zo 20 feb 2011 - 10:26
Xana ~ Xana Silverpool ~ Zilverpoel Dotkit-Dotpelt ~ Stipkit-Stippels(Whaha, stippels qua vlekjes en Stip-Pels, een gestipte pels!) Honeybee ~ Honingbij Vanillekit-Vanilleflower ~ Vanillekit-Vanillebloem