|
|
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 14:41 | |
| - Ariana. schreef:
- Oe, ik moet nog een Chocolade taart bakken! <3
WE GONNA STEAL! |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 14:47 | |
| Ik MOET echt een postsheet hebben voor AW XD |
|
| |
Sharonn' 96
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 15:18 | |
| |
|
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 15:38 | |
| Jeej ben Happy! Ik heb volgende week Donderdag en Vrijdag vrij Jeej jeej jeej! |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 15:43 | |
| - LeopardClaw schreef:
- Jeej ben Happy!
Ik heb volgende week Donderdag en Vrijdag vrij
Jeej jeej jeej! Dat heeft iedereen toch door Hemelvaart? xD |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 15:51 | |
| Lolol. Mijn examen rooster is zo chill! 8D |
|
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 15:57 | |
| - Ariana. schreef:
- Lolol. Mijn examen rooster is zo chill! 8D
Mijne niet D; Als 2de examen frans ._. |
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:00 | |
| yay new acc ! me lieft dropped <333!!! |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:00 | |
| Nath ;; Tu peux. Wild post zo lekker, ^^ |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:01 | |
| - Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
Mijne niet D; Als 2de examen frans ._. Ik heb alle moeilijke examens pas de 2de week <3 |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:06 | |
| Zo eindelijk nog eens een forum met leven Is dit ook zo'n forum, zoals wolfstory, waar je dagen moet wachten op een postje? |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:07 | |
| Het ligt eraan hoe je post, xD |
|
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:13 | |
| - Ariana. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
Mijne niet D; Als 2de examen frans ._. Ik heb alle moeilijke examens pas de 2de week <3 Nope, bij mij niet xD Woensdag; Grieks Donderdag; Frans Vrijdag; Nederlands (Nog niet zo erg xD) Maandag; Latijn Dinsdag; Engels/Geschiedenis Woensdag; Godsdienst/Natuurwetenschappen Donderdag; wiskunde Vrijdag; Aardrijkskunde en 2 uur niks xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:17 | |
| - Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
Mijne niet D; Als 2de examen frans ._. Ik heb alle moeilijke examens pas de 2de week <3 Nope, bij mij niet xD Woensdag; Grieks Donderdag; Frans Vrijdag; Nederlands (Nog niet zo erg xD)
Maandag; Latijn Dinsdag; Engels/Geschiedenis Woensdag; Godsdienst/Natuurwetenschappen Donderdag; wiskunde Vrijdag; Aardrijkskunde en 2 uur niks xD Grieks? Awesome, <3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:19 | |
| Bleeeeergh, don't make me jealous D; Ik wil ook Grieks studeren! D8 Ik zou echt zo mijn stomme makkelijke vakken ruilen voor Grieks te leren. |
|
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:19 | |
| - Wildpaw. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
Mijne niet D; Als 2de examen frans ._. Ik heb alle moeilijke examens pas de 2de week <3 Nope, bij mij niet xD Woensdag; Grieks Donderdag; Frans Vrijdag; Nederlands (Nog niet zo erg xD)
Maandag; Latijn Dinsdag; Engels/Geschiedenis Woensdag; Godsdienst/Natuurwetenschappen Donderdag; wiskunde Vrijdag; Aardrijkskunde en 2 uur niks xD Grieks? Awesome, <3 haha xp Ik zou het liefst alleen grieks doen (dus zonder het latijn) maar dat gaat bij ons pas vanaf het 3de jaar ._. @Laura; Kom dan naar mijn school >D (Ook al moet je dan waarschijnlijk veels te veel inhalen)
Laatst aangepast door Sweetkit. op za 12 mei 2012 - 16:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:20 | |
| - Sweetkit. schreef:
- Wildpaw. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
Maandag; Latijn Dinsdag; Engels/Geschiedenis Woensdag; Godsdienst/Natuurwetenschappen Donderdag; wiskunde Vrijdag; Aardrijkskunde en 2 uur niks xD Grieks? Awesome, <3 haha xp Ik zou het liefst alleen grieks doen (dus zonder het latijn) maar dat gaat bij ons pas vanaf het 3de jaar ._. Ik vind het echt veel makkelijker, ^^ Maar ik wil tandarts worden, dus zal ik wel Latijn moeten doen, xD Laura;; XD, lekker puh! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:20 | |
| - Autumnpaw schreef:
- heeuj, we hebben de kiddos besloten voor midget x moon. cesanne ging het posten in het topic en ik heb het nestje al aangevraagd ;3
Mag Cedarkit trouwens als laatste? (: Aangezien hij kleiner is dan de rest lijkt mij dat toepasselijk xD |
|
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:22 | |
| - Wildpaw. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Wildpaw. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
- Sweetkit. schreef:
- Ariana. schreef:
Maandag; Latijn Dinsdag; Engels/Geschiedenis Woensdag; Godsdienst/Natuurwetenschappen Donderdag; wiskunde Vrijdag; Aardrijkskunde en 2 uur niks xD Grieks? Awesome, <3 haha xp Ik zou het liefst alleen grieks doen (dus zonder het latijn) maar dat gaat bij ons pas vanaf het 3de jaar ._. Ik vind het echt veel makkelijker, ^^ Maar ik wil tandarts worden, dus zal ik wel Latijn moeten doen, xD
Laura;; XD, lekker puh! Mwah, ik heb niet zo veel met dat Latijn ;p Ik hoop dat ik volgend jaar verder Grieks kan doen, alhoewel ik het niet zeker weet .-. Want ik ben 1 van de weinige die Grieks wil verder doen en er moeten minstends 2 mensen Grieks verder doen xD @Linn, is goed hoor ^^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 16:28 | |
| Ik hoop maar dat bij ons die vervanger volgend jaar zal meevallen, want in 1e jaar latijn had ik het vreselijke moeilijk door een slechte vervanger (lerares ging toen halftijds werken) en dit jaar heb ik heel hard gewerkt en zit ik weer safe. Maar volgend jaar gaat lerares weer halfjaar er niet zijn aangezien ze zwanger is x3x En als ik dàn een slechte vervanger opnieuw krijg dan zweer ik je dat ik flippen ga. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|