We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Die theorie is best wel oke Zsa (: Ik was ook een vreselijke spammer vroeger, Waz , Sanne etc hebben geluk gehad, want AW heeft zijn handen aan mij vol gehad xD
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Ik ook nog nooit hoor XD maar ik spam ook niet, ik praat gwn wanneer ik iets wil zeggen enz nou ja, na meer als 9 maanden Dreamy als hoofd acc hebben XD
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 8:02
Ja, ik praat ook meer wanneer ik iets wil zeggen, of ergens op wil reageren zoals nu xD -- En ik ben nu bezig met de posts die ik nog moet maken mensen (: Their coming!
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Inkmask
StarClan
Babs 962
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 8:32
Blegh ik voel me ziekjes x'D
En ik ben benieuwd of mensen daadwerkelijk dat nestjes aanmeld topic in TC gaan gebruiken :S
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 mei 2012 - 9:27
Brightpaw haar warrior word nog steeds en blijft Brightspot 8D Gewoon dat vind ik het meest bij Warrior Cats passen. Want de namen worden steeds meer... Minder warrior cats achtig vind ik. Betekend niet dat de namen niet leuk zijn en niet origineel.