|
| Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Hunting[Thornpaw] di 8 mei 2012 - 13:58 | |
| Een witte poes liep rustig door het bos heen. Het leek er niet echt op of ze een bepaald doel voor ogen had, maar dat ze gewoon ergens heen ging. Winterpaw hield haar blik gefocust op de weg voor haar. Ze had nog niet echt een besluit genomen waar ze heen wilde, maar het leek erop dat haar poten die voor haar maakten. Ze wist nu ondertussen al wel dat haar poten haar naar de hoogsparren aan het brengen waren, alleen ze wist niet of dat wel zo'n goed idee was. Ze had een vacht die nogal uitstak en dat zou vooral zo zijn waar het open was, maar ze kon er vast wel iets jagen, ook al zou het niet veel zijn en als ze laag bij de grond bleef zou ze ook niet makkelijk gezien worden. Voor ze het wist was ze aan de rand bij de hoogsparren. Ze haalde een keer diep adem voor ze het andere gedeelte van het bos in stapte. Ze bleef laag bij de grond en hield haar zintuigen op scherp, want je wist maar nooit wat je hier tegen kon komen. Plotseling hoorde ze een zacht geluid vlak bij haar. Het leek wel op het ritselen van bladeren. Ze draaide haar hoofd iets bij en zag niet ver bij haar vandaan een muis zitten. Ze draaide haar lichaam een beetje bij en hield haar blik ondertussen op de muis gefocust. Ze ging deze keer in de sluiphouding en sloop een stukje dichterbij. Toen ze dacht dat ze dichtbij genoeg was, verzamelde ze haar kracht in haar spieren en maakte ze de sprong die haar naar de muis bracht. Ze hoopte dat ze de muis niet had laten schrikken door iets, maar het bleek dat haar zorgen voor niks waren geweest toen ze de muis onder haar poten voelde. Ze beet het diertje snel dood en begroef het en ging daarna verder met haar tocht op zoek naar meer prooi.
[Thornpaw]
|
| | | Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] di 22 mei 2012 - 22:06 | |
| Thornpaw sloop door het gebied. Dit was niet zijn favoriete plek, maar als hij een echte warrior wilde worden dan moest hij al zijn angsten overwinnen. Snel sloop hij vedder. De lucht was ondertussen zwart gekleurt, want het begon avond te worden. Even spitste hij zijn oren toen hij dacht wat gehoord te hebben. Maar het bleek alleen maar vals alarm te zijn. Zuchtend sloop hij vedder en hij hoopte vurig dat hij snel een prooi tegenkwam, want zijn maag rammelde. Ook had hij besloten geen eten meer van de prooistapel te halen. Want dat hebben de Queens en Elders nodig. Hij was nog jong genoeg om zijn eigen boontjes te doppen. Zijn blauwe ogen waren strak op zijn bad gericht. Soms liep hij over een blaadje of takje heen wat dan vreselijk begon te ritselen en kraken. Even gromde hij wat en liep dan door. Opeens stopte hij en spitste zijn oren. Hij opende zijn mond even en drukte zijn buik plat tegen de grond. Dat deed hij in stilte en langzaam sloop hij dichterbij. Daar, op de plek waar hij het geluid had gehoord, zat een dikke muis aan een takje te knagen. Zijn pupillen werden groter en groter. Zijn dikke staart zwiepte geruisloos heen en weer en toen sprong hij op de muis, die verstijft bleef staan en even later vloeide er bloed. Hij greens tevreden en begon de muis smakelijk op te eten. Hij at het muisje op todat er alleen nog maar restjes waren en schoof die in de struiken. Hij begon zich schoon te likken en even later was hij weer op pad. Hij sloot zijn ogen even en liep toen geruisloos vedder. Even moest hij weer denken aan muziek en al denkend met zijn ogen dicht liep hij vedder. Toen hij weer wat geritsel hoorde opende hij met een ruk zijn ogen en keek in de richting waar het geluid vandaan kwam. Daar zag hij een witte poes lopen. Hij rook een bekende geur, de geur van een Thunderclan kat. Dus hij besloot naar haar toe te gaan. 'Hey', begon hij , 'Ik ben Thornpaw.' En ja, die naam sprak hij trots uit, want hij was blij met zijn naam, en was er altijd trots op en dat zou hij voor altijd blijven ook. |
| | | Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] wo 23 mei 2012 - 19:36 | |
| Winterpaw nam de geuren om haar hen in haar op. Ze hoopte dat er een prooigeur naar haar toe zou komen, maar het leek er niet op dat er een prooi in de buurt was. Ze liep nog een stukje verder, maar in plaats van een prooigeur kwam er een andere geur haar neus binnen. Het was de geur van een Thunderclankat en het was nog vers ook. Ze stond even stil en dacht na over wat ze zou gaan doen. Ze zou naar de kat toe kunnen gaan, maar ze kon ook de andere kant uit gaan en verder jagen. Ach, wat kon het ook kwaad als ze naar de kat toe ging. Ze volgde haar neus en voor ze het wist hoorde ze de stem van de andere kat. "Hey" ze draaide zich naar de kat toe die haar had begroet. De kater was overduidelijk een apprentice, ze schatte dat hij iets ouder dan haar was. "Ik ben Thornpaw." Ze merkte dat hij de naam trots uitsprak, maar dat kon altijd. Een kat mocht altijd trots zijn op zijn of haar naam. "Hallo." Begroette ze de kater terug. "Ik ben Winterpaw." Ze vond dat ze het beste ook hem haar naam kon vertellen aangezien hij haar zijn naam ook had verteld. "Ben je ook aan het jagen?" Besloot ze uiteindelijk te vragen. Ze wilde een gesprek starten en dit was een manier om het te doen. Ze ging rustig zitten en krulde haar staart om haar poten. Misschien zou ze straks nog wat verder gaan jagen, maar op dit moment was haar aandacht bij de kater voor haar.
|
| | | Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] do 24 mei 2012 - 7:35 | |
| De stralende witte poes keek hem aan en begon te spreken. "Hallo." Begon de witte poes. "Ik ben Winterpaw." Stelde ze zich voor. ''Mooie naam, Winterpaw.'' Zei hij vrolijk. Omdat haar vacht zo wit was en haar ogen zo mooi licht blauw waren, dat was zeker toen ze werd geboren een mooie naam... Hij schrok weer op uit zijn dagdroom toen de witte poes weer begon te spreken. "Ben je ook aan het jagen?" Vroeg de poes en hij knikte. ''Alleen heb ik nog niet veel gevangen, alleen als je een dikke muis veel noemt. Maar ik heb nogsteeds honger Verklaarde hij zuchtend en keek weer naar de mooie witte poes. Ze was gewoon zo mooi, hij voelde zich niks vergeleken bij haar. Even glimlachte hij en ging vedder met hun gesprek. ''Heb jij al wat gevangen ? Vroeg hij dus, hij vroeg dit maar omdat hij niets wist te zeggen tegen z'n mooie poes. Thornpaw's blauwe ogen keken Winterpaw's ogen vragend aan. Zelf ging hij nu ook zitten en sloeg zijn dikke staart om zich heen. Het maakte hem eigenlijk niet uit wat ze antwoordde, want hij wist niet eens waarom hij die vragen allemaal had gesteld. Hij vond haar stem zo mooi, haar ogen, haar vacht. Hij probeerde zich weer los te maken uit die dagdroom en keek de poes afwachtend aan, waar was hij in vresesnaam mee bezig ?
~Klein, had weinig tijd~ |
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] do 24 mei 2012 - 15:25 | |
| "Mooie naam, Winterpaw" Hoorde Winterpaw de kater vrolijk zeggen. Ze merkte dat Thornpaw een beetje de aandacht aan het verliezen was, maar ze besloot om er niks over te zeggen en gewoon af te wachten op zijn antwoord. Ze zag hem knikken toen zijn gedachten weer terug bij haar kwamen. "alleen heb ik nog niet veel gevangen, alleen als je eenn dikke muis veel noemt. Maar ik heb nog steeds honger." Ze zag dat Thornpaw naar haar glimlachte en ze voelde zich een beetje ongemakkelijk worden bij zo'n glimlach, maar ze probeerde om het niet aan de buitenkant te laten merken. "Heb jij al wat gevangen?" Ze keek hem aan en knikte. "Ik heb ook al een muis gevangen, dus eigenlijk hebben we evenveel gevangen." Zei ze met haar eigen glimlach. Ze had het gevoel dat ze zich druk maakte om niks, dus besloot ze om het gevoel gewoon weg te drukken. Ze wist eigenlijk niet meer zo snel wat ze moest zeggen. Waar konden ze het nog meer over hebben? "Ehm... Heb jij al een mentor?" Besloot ze hem uiteindelijk maar te vragen. Zelf had ze dan wel geen mentor, maar als de kater een mentor had wilde ze wel eens weten hoe het was om een mentor te hebben. Waarschijnlijk zou ze er zelf ook wel snel eentje krijgen, alleen ze wist niet wanneer dat zou zijn.
|
| | | Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] do 24 mei 2012 - 16:32 | |
| Thornpaw voelde dat de poes zich wat ongemakkelijk voelde maar schonk daar vedder maar geen aandacht aan. "Ik heb ook al een muis gevangen, dus eigenlijk hebben we evenveel gevangen." Zei de poes en hij greens even ''Er zit hier zeker niets anders dan muizen..'' Grinnikte hij en keek weer in haar helderblauwe ogen. Hij verdronk een paar seconden in haar ogen maar daarna schrok hij meteen weer op door haar vraag. "Ehm... Heb jij al een mentor?" Vroeg de poes en hij knikte. ''Redfur, maar die zie ik echt niet meer, dus ik heb een nieuwe mentor aangevraagt.'' Zei hij en zuchtte. Redfur was best een aardige poes, maar het leek wel of ze was verdwenen. Hij dacht even na om te bedenken wat hij nu eens zou gaan zeggen tegen Winterpaw. ''Maar zo te horen heb jij er geen.'' Zei hij en greens. ''Maar eigenlijk snap ik niet zo, waarom moeten we nou perse een mentor hebben ? We kunnen toch zelf ook de weide wereld in gaan ?'' Zei hij en dacht weer terug aan vroeger... Thornkit werd wakker in de nursery. Hij was alleen, er was niemand bij hem. Hij voelde zich nogal slaperig, toen hij opkeek was zijn moeder weg ! Hij sprong uit paniek op en keek om zich heen, als hij maar dacht dat hij zijn moeder zag sprong hij erheen, maar het bleek steeds een andere kat te zijn. Half snikkend zocht hij vedder, maar vond haar niet. Hij wilde weg, uit heel de clan. Hij probeerde uit de nursery te komen maar dat lukte niet, maar nu, nooit van zijn leven wilde hij deze clan verlaten, alleen als hij oud en grijs was zou hij naar starclan gaan. Thornpaw schrok op uit zijn dagdroom omdat er een zoemend geluid bij zijn oor te horen was. Hij schrok en sprong uit reflex weg en knalde tegen Winterpaw op. Hij keek boos naar de bij die hem had laten schrikken en toen de bij weer op hem af kwam sloeg hij het dier tegen de grond, die botsing had zeker geen goede indruk gemaakt op Winterpaw, stomme bij. Hij keek de sneeuwwitte poes verontschuldigend aan. Hopelijk was ze niet boos op hem.. |
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] do 24 mei 2012 - 16:57 | |
| "Er zit hier zeker niets anders dan muizen.." Winterpaw glimlachte even. Het was vast niet waar, maar het was wel een leuke gedachte. "Redfur, maar die zie ik echt niet meer, dus ik heb een nieuwe mentor aangevraagd." Ze begreep wel dat hij een nieuwe mentor wilde, maar hij had tenminste al wel een mentor gehad en dat was toch wel beter dan wat zij had. "Maar zo te horen heb jij er geen." Ze schudde haar kop toen hij dit zei. "Maar eigenlijk snap ik niet zo, waarom moeten we nou per se een mentor hebben? We kunnen toch zelf ook de weide wereld in gaan?" Het leek haar best wel een keer leuk om te doen, alleen een mentor bleef belangrijk, want zo kon je dingen leren die je anders misschien niet eens zou leren en je loopt natuurlijk ook veel meer gevaar als je in je eentje erop uit gaat, vooral als je nog geen training hebt gehad. "Maar een mentor is naar mijn mening best wel belangrijk voor het clanleven, want je moet toch wel dingen leren zonder de regels te overtreden lijkt mij." Zei ze. Ze wist niet goed of Thornpaw wel naar haar had zitten luisteren, want het leek erop alsof zijn gedachten weer ergens anders waren. Waarom gebeurde dat eigenlijk toch zo vaak? Ze schudde haar hoofd, daar hoefde ze zich geen druk om te maken, ze wilde de andere apprentice niet boos maken door te vragen naar wat hij aan het doen was. Ze had het eigenlijk niet eens door voor Thornpaw tegen haar opbotste. Ze landde hard op de grond en keek even naar de apprentice van waarom hij dat nou gedaan had, maar toen ze de bij zag, dacht ze dat ze het begreep. Ze stond op en schudde haar vacht even uit. Ze was blij dat ze niet in de zandkuil waren, want anders had ze nu veel meer onder het zand gezeten. Ze keek Thornpaw aan en merkte dat hij veronschuldigend naar haar keek. Hij had in iedergeval spijt van wat hij had gedaan, dus ze kon toch niet boos op hem zijn? "Het maakt niet uit, zoiets kan gebeuren." Probeerde ze hem gerust te stellen.
|
| | | Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] do 24 mei 2012 - 19:04 | |
| "Het maakt niet uit, zoiets kan gebeuren." Zei de poes en hij glimlachte toen weer vrolijker. 'Mare, heb jij familie ?' Vroeg hij, zelf had hij dat niet en hij was wel benieuwt, aangezien hij haar eigenlijk nog nooit had gezien vroeg hij zich dat af. Hij begon zijn poot af te likken omdat die nu een beetje onder bijen bloed zat. Hij zag een stukje vedderop de dode bij liggen, nouja, het lichaam van een dode bij.. Hij keek even naar de lucht. De avond begon zo langzamerhand te vallen. Hoe lang hij nou eigenlijk met Winterpaw aan het praten was geweest wist hij niet, maar hij wist wel, dat hij, ookal kende ze hem nieteens, verliefd was geworden. Hij was verdronken in haar mooie blauwe ogen en witte vacht. Hij glimlachte weer even en keek naar de lucht. De zon ging langzaam onder en de lucht kleurde in verschillende kleuren. Rood en oranje, dan weer roze. Het was ronduit prachtig. Hij hoorde de vogels hun avondlied fluiten en sloot zijn ogen, hier was hij zo dol op. Muziek, dat was zijn ding. Hij luisterde naar de vogels en krekels. Het was doodstil en hij leek Winterpaw helemaal te vergeten. |
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] do 24 mei 2012 - 19:22 | |
| Winterpaw hoopte dat Thornpaw zich niet meer zo lang slecht zou voelen over het feit dat hij tegen haar op was gebotst. Ze was blij dat hij het was en niet een kat die haar wilde aanvallen, want dan zou ze het misschien wel anders hebben opgevat. "Mare, heb jij familie?" Vroeg Thornpaw plotseling. Ze wist niet of de kater familie had, maar ze wilde op zijn minst zijn vraag beantwoorden. "Ja, ik heb familie. Ik heb een broer, Molepaw. We komen uit hetzelfde nest en ik heb ook nog een oudere broer en zus, Mockingjay en Moonwish." Ze wist niet goed of ze hem wel moest vragen of hij familie had, misschien was het een gevoelig onderwerp bij hem, dat wist ze niet. "Ehm.. Heb jij familie." Besloot ze uiteindelijk toch voorzichtig te vragen. Ze volgde Thornpaw's blik en zag dan ook dat de lucht langzaam begon te verkleuren. De zon begon te zinken achter de horizon en het zou niet lang meer duren voor het donkerder zou gaan worden. Dat betekende ook dat ze niet al te lang meer hier konden blijven voor ze terug naar het kamp zouden gaan, maar dat maakte vast nog niet zo veel uit. Ze zouden hier vast nog wel even kunnen blijven. Het was altijd mooi om de zonsondergang te zien, maar ze had het eigenlijk nog nooit echt met iemand anders gezien, wel in het kamp, maar daar was het nooit zo mooi als in het territorium.
|
| | | Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] do 24 mei 2012 - 21:34 | |
| Thornpaw luisterde naar de witte poes. "Ja, ik heb familie. Ik heb een broer, Molepaw. We komen uit hetzelfde nest en ik heb ook nog een oudere broer en zus, Mockingjay en Moonwish." Zei de poes en hij glimlachte. "Ehm.. Heb jij familie." Vroeg de poes toen voorzichtig en hij schudde zijn hoofd. 'Nee, mijn ouders zijn verdwenen toen ik een kitten was.' Zei hij maar zijn humeur werd er niet slechter van, integendeel zelfs. Hij was blij dat hij er met iemand over kón praten. Hij rekte zich even uit en hoorde toen een zacht geritsel in de struiken vlak naast hen. Hij zag al snel dat het een konijn was en sprong uit het niets op het dier. Het bruine konijn was ter plekke dood en hij sleepte het terug naar Winterpaw. 'Hier.' Zei hij en keek weer in Winterpaw's blauwe ogen. 'Dan hebben we toch nog wat.' Hij glimlachte weer vrolijk en begon het bloed uit zijn poten te likken, want hij had altijd geleert, dames gaan voor. Nouja, hij had zichzelf manieren aangeleerd. Opeens begon hij over iets anders. 'Wat vind jij eigenlijk van De Bloodclan, de Elite ?' Vroeg hij en keek haar belangstellend aan. Hij was namelijk wel benieuwd hoe de andere katten uit de clan erover dachten. 'Ik heb gehoort dat Bloodclan een nieuwe leider heeft.' Hij keek weer even naar Winterpaw. 'Icy genaamt.' |
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] vr 25 mei 2012 - 13:21 | |
| "Nee, mijn ouders zijn verdwenen toen ik een kitten was." Winterpaw had dit niet geweten, maar het leek er ook niet op dat Thornpaw ermee zat en dat luchtte haar wel een beetje op. Ze had de kater niet in een slecht humeur willen brengen. Ze hoorde plotseling wat geritsel en draaide haar hoofd er naartoe, alleen Thornpaw was al weg voor ze ook maar actie kon ondernemen en niet veel later kwam hij dan ook terug met het konijn. "Hier" Hoorde ze hem zeggen. Ze keek naar het konijn, maar ze wilde het eerlijk gezegd niet eten, want als apprentice moest je prooi altijd eerst terug naar het kamp brengen voor je iets mocht pakken voor jezelf. De elders en queens moesten altijd eerst te eten krijgen. "Dan hebben we toch nog wat." Ze zag dat hij glimlachte, alleen ze wilde niet de prooi eten, ze kon wel wachten tot ze terug waren in het kamp. "Ehm... We mogen toch niet eten als we aan het jagen zijn?" Begon ze voorzichtig. Ze liet het konijn even voor wat het was toen Thornpaw ineens over een ander onderwerp begon. "Wat vind jij eigenlijk van de Bloodclan, de elite?" Die vraag had ze niet helemaal verwacht, ze wist wel dat er nog vaak over gepraat werd, alleen ze had dit onderwerp niet op dit moment verwacht. "Ik vind dat ze gewoon op hun eigen plek moeten blijven en weg uit onze clangebieden. Laatst ben ik er nog eentje tegengekomen bij de grens, alleen toen waren er ook een aantal andere katten bij, dus was er geen gevaar voor iemand behalve voor die bloodclan poes." Zei ze. "Ik heb gehoord dat bloodclan een nieuwe leider heeft." Dit was iets waar ze nog niet over gehoord had, maar wanneer besteedde ze nou eigenlijk echt veel aandacht aan de bloodclan? "Icy genaamd." Het maakte haar eigenlijk niet zo veel uit wie er leider was van de bloodclan, als hij of zij de katten maar uit de clangebieden zou houden.
|
| | | Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] vr 1 jun 2012 - 22:11 | |
| "Ehm... We mogen toch niet eten als we aan het jagen zijn?" Vroeg Winterpaw voorzichtig. Maar al snel begon ze over zijn andere vraag en hij liet het konijn ook maar voor wat het was. "Ik vind dat ze gewoon op hun eigen plek moeten blijven en weg uit onze clangebieden. Laatst ben ik er nog eentje tegengekomen bij de grens, alleen toen waren er ook een aantal andere katten bij, dus was er geen gevaar voor iemand behalve voor die bloodclan poes." 'Cool ! Heb jij al een Bloodclan poes ontmoet ?!' Riep hij opgewonden. 'Gaaf !' Zei hij en keek haar bewonderend aan. 'Ik wou dat ik er één vond, het zou me zo stoer lijken !' Hij greens even. Hij zag het al helemaal voor zich. Dat hij helemaal alleen was, en er dan een zwarte bloodclan kater kwam met bloedrode ogen. En dan moest hij gaan vechten. Thornpaw grinnikte bij de gedachte en zag dat het schemeren voorbij was. Want het werd al donker. 'Zullen we maar weer teruggaan ? Dan nemen we het konijn wel mee..' Zei hij en keek in Winterpaw's ogen. Weer zonk hij in gedachten, gelukkig viel dat deze keer niet zoveel op en hij glimlachte. Hij spitste zijn oortjes toen hij weer wat hoorde. Hij zag een groot konijn en hij sprong er op af. Het dier begon te rennen en hij rende er achteraan. Hij haalde het dier snel in en beet het dood. Zijn mond zat onder het bloed en hij trok het dier weer mee naar Winterpaw. 'Dan hebben we allebij een prooi om af te leveren.' Zei hij trots en greens.
~Sorry dat de reactie zo laat kwam -_-~ |
| |
| Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] di 19 jun 2012 - 18:01 | |
| "Cool! Heb jij al een Bloodclan poes ontmoet?!" Thornpaw was duidelijk opgewonden geworden van het feit dat ze al een Bloodclan poes was tegengekomen, ook al zou ze zelf liever niet nog een keer een Bloodclan kat tegenkomen en al helemaal niet als ze alleen was. "Gaaf! Ik wou dat ik er één vond, het zou me zo stoer lijken!" Ze glimlachte maar naar hem en zei maar niks, want misschien zou ze zijn enthousiasme dan wel naar beneden halen. Winterpaw richtte haar blik even naar de lucht het begon al donker te worden, het was waarschijnlijk beter als ze terug naar het kamp zouden gaan voor het te donker zou worden. "Zullen we maar weer teruggaan? Dan nemen we het konijn wel mee.." Ze wist dat hij gelijk had en keek hem even aan. "Het lijkt me inderdaad beter als we terug naar het kamp gaan voor het helemaal donker wordt." Zei ze. Ze hoorde plotseling iets en zag al hoe Thornpaw ervandoor ging. Ze wachtte geduldig, ze wist namelijk niet wat het was, maar het zou waarschijnlijk niks gevaarlijks zijn, aangezien het ritselen er niet hard genoeg voor was geweest. Ze merkte pas eigenlijk dat het een konijn was toen Thornpaw ermee terug kwam naar haar. Ze keek even naar het andere konijn. Het zou nu wel wat langer duren voor ze terug naar het kamp zouden komen met zoveel prooi om te dragen, maar het zou vast wel lukken. "Dan hebben we allebei een prooi om af te leveren." Ze knikte en liep naar het andere konijn toe. "Ik neem dit konijn wel." Zei ze en pakte het konijn op. Het diertje was nog best wel zwaar om te dragen en ze kon het maar net van de grond af houden, ze wilde namelijk niet dat de vacht van het diertje vies zou worden, dat zouden haar clangenoten nooit fijn vinden. Ze hield haar kop hoog, zodat het konijn niet over de grond zou gaan en draaide toen naar Thornpaw, ze wachtte eigenlijk totdat hij zou gaan lopen, want ze kon niet echt meer knikken of iets zeggen op het moment.
[Sorry voor de late reactie, ik had het nogal druk met school de afgelopen weken]
|
| | | | Onderwerp: Re: Hunting[Thornpaw] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |