[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Moonwish
StarClan
[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Moonwish
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:27

Haihai mensen ;d.
Het is nu echt lente in het Warrior Cats gebied, en ook wij vinden het tijd worden voor een stelletje vervelende wollige bolletjes. Maar we hebben er wel een verhaallijntje om bedacht, want anders is er nit zoveel aan. Lees hieronder de informatie goed door ;3.
----------------
Midget en Moon kwamen elkaar tegen tijdens het jagen, en kregen ruzie, omdat Moon zijn prooien steelde. Een tijdje later kwamen ze elkaar weer tegen en bood Moon haar excuses aan en die werden geaccepteerd. Daarna gingen ze nog een keer jagen, dit keer samen, inclusief een wedstrijdje en wat lief gepraat enzo. Die avond werd het net iets te gezellig, en ongeveer een week voor de bevalling komt ze erachter dat ze kittens verwacht. Ze had het natuurlijk wel gemerkt qua buikje, maar ze dacht dat ze gewoon te veel at. Toen ze het wist vertelde ze het direct aan haar partner Midget. Toen de kittens waren geboren, ontvoerde een onbekende kat één van de kittens. Moon en Midget willen wraak nemen, maar hebben geen idee wiet het zou kunnen zijn geweest. Ze gaan op zoek, maar zullen er nooit uitkomen wie hun zoon/dochter heeft ontvoerd.
----------------
Okee. Wat we dus zoeken zijn;
- 3 tot 4 kittens
-----------------
Lijstje;

Naam:
Naam bekendste account:
Geslacht:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Wat:
-----------------
Gekozen;
- Blacksoul > Ontvoerder

Willen;
- Dapplepaw > Dawnkit > ontvoerde kitten
- Applepaw > Graykit > kitten
Eisen zijn;
- Beheerst ABN en is actief

x Sharon en Cesanne

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit

Laatst aangepast door Moonwish op ma 7 mei 2012 - 19:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:30

Is die ontvoerde kitten ook vrij

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Moonwish
StarClan
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:31

Ja nog wel ;d

Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:31

Blacksoul wil wel de ontvoerder zijn ^^

▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:34

Dan wil ik me daar graag voor aanmelden, lijstje komt zometeen (:

Moonwish
StarClan
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:40

@Linn: is helemaal goed.
@Jinte: Okee, ik ga het overleggen met Cesanne ;3

Midgetstripe
Member
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:42

Here i am! ^^
Voor mij is het prima ;p
Blacksoul lijkt me wel een goede kandidaat voor ontvoerder xD

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder 807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:44

You know dat ik Actief ben hea ^^
Maar komt die kitten dan in de Bloodclan ofzow? En hebben Black en Moon en Midget haar al eerder ontmoet? en Waarom steelt Black eigenlijk de kitten? xD Veel vragen ^^

▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Moonwish
StarClan
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:49

Eehm ik denk dat de kitten opgroeit in de Bloodclan en als ze ouder is haar echte ouders gaat zoeken en broertjes/zusjes ofso. En ze hebben elkaar nooit ontmoet ofso ? En de kitten wordt gestolen zodat er een beetje spanning komt in het nestje.

Midgetstripe
Member
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:51

Wat Sharon zegt xD
En tja, een reden voor Blacksoul om de kitten te stelen? Misschien liep de kitten (stiekem) ergens rond buiten het veilige kamp, ergens aan de rand van het terrein en heeft Black haar kans genomen?

Edit;; Black is trouwens aangenomen ;p

Laatst aangepast door Midgetstripe op ma 7 mei 2012 - 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:51

Naam: Dawnkit [kan nog veranderen]
Naam bekendste account: Dapplepaw
Geslacht: Kater
Innerlijk: Een erg nieuwsgierige en gelovige kitten. Zijn nieuwsgierigheid zal er dan ook voor zorgen dat hij in de problemen kan komen. Later groeit hij uit tot een grote stevige kater, die ervan houdt om te vechten en die niet snel nadenkt over zijn eigen plannen, maar meer die uitvoert van andere katten. Hij zal moorden als je het hem vraagt, maar daar staat altijd een prijs tegenover.
Uiterlijk: Een pikzwarte kater met ijsblauwe ogen. Hij is kleiner dan de meeste katten, maar toch zal hij altijd vechten om zijn melk te krijgen.
Wat: Ontvoerde kitten :3

Misschien kan Blacksoul hem meenemen omdat hij haar aan .. Scourge doet denken? (:

Dit is Dawnkit

Laatst aangepast door Dapplepaw op ma 7 mei 2012 - 18:59; in totaal 2 keer bewerkt
Skysoul
Member
Chi
144

CAT'S PROFILE
Skysoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:57

Naam: Graykit ( grey of gray ? )
Naam bekendste account: applepaw
Geslacht: kater
Innerlijk: een echte vrouwen versierder ! Al vanaf zijn geboorte vinden poezen hem supr schattig . Eerst wist hij niet wat hij ermee moest doen , maar als hij apprentice word slaat het loy toe ! Hij verleid elke poes die hij maar tegen komt ! En dan beledigt hij de poezen hard , zodat hun hart gebroken is .Als warrior krijgt hij waarschijnlijk een partner , maar dat ga ik pas vertellen als ik er eentje word ! (;
Uiterlijk: Een donker grijs gestreepte kater hij word waarschijnlijk de oudste van het nest , en de grootste , en heeft helder gele ogen .
Wat: oudste kitten ! (:

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Skyl
Midgetstripe
Member
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:17

Skykit schreef:
Naam: Graykit ( grey of gray ? )
Naam bekendste account: applepaw
Geslacht: kater
Innerlijk: een echte vrouwen versierder ! Al vanaf zijn geboorte vinden poezen hem supr schattig . Eerst wist hij niet wat hij ermee moest doen , maar als hij apprentice word slaat het loy toe ! Hij verleid elke poes die hij maar tegen komt ! En dan beledigt hij de poezen hard , zodat hun hart gebroken is .Als warrior krijgt hij waarschijnlijk een partner , maar dat ga ik pas vertellen als ik er eentje word ! (;
Uiterlijk: Een donker grijs gestreepte kater hij word waarschijnlijk de oudste van het nest , en de grootste , en heeft helder gele ogen .
Wat: oudste kitten ! (:
Ik wordt maby je mentor >D (Die van Skykit natuurlijk wel hè! ;D)
Owkeej, lekker offtopic xp

Deadstorm
Member
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimema 7 mei 2012 - 20:23

Naam:(warrior) Frostroad,Wolfroad,Wolfflower,Skittlequery,Heartbreaker
Naam bekendste account:Madiebo/Deadstorm
Geslacht:Vrouwlijk
Innerlijk:het zou makkelijker zijn met info van de ouders maar mijn verzonnen caracter:
Ze is dapper, soms is ze wat egoïstisch. Ze is een goeie spreker. Ze is wat serieuzer, Spelen kan, maar niet altijd. Ze houd van vechten, en dat kan ze ook goed. Ze is soms te enthousiaste. De meeste mensen noemen zich vrienden van haar, maar de echte haar kennen ze niet.
Uiterlijk:
kitten/apprentice:
http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2010/354/b/b/cat___staring_at_the_sunset_by_blue_bullet-d359dk1.jpg
Warrior:
http://browse.deviantart.com/?q=white%20black%20cat&order=9&offset=96#/d2lesp1
Wat:Ontvoerde kitten liefst anders gewoon kit Very Happy

ideeën voor later:
-Ze krijgt later een beste vriendin, maar die liet haar kei hard vallen, en ze gaat haar stalken, en vermoord haar.
-Ze krijgt een groepje vrienden, die haar echt kennen en waar ze alles voor opgeeft.

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder O89a87[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Laatst aangepast door Deadstorm op za 12 mei 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 7:47

Ik heb besloten me even terug te trekken, waarom?
Omdat ik nu al 2 kitten aanvraagjes open heb staan bij twee koppels, ik kijk eerst wat de uitslag bij hun is, en als ik niet gekozen word, of maar 1x gekozen word, dan is het mogelijk dat ik me nog aanmeld (: Als jullie dan nog niet gekozen hebben natuurlijk.

Yarrowpaw
Member
» Chi «3
65
Actief

CAT'S PROFILE
Yarrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 10:02

Naam: Stonekit
Naam bekendste account: Leafstorm/Skippy
Geslacht: Kater
Innerlijk: Stonekit is een vrolijke kitten. Ook hij hij een kater die altijd stoer doet maar dat van binnen niet echt is. Hij is erg ondeugend en probeert wel eens weg te sluipen, maar word dan meestal gepakt..
Uiterlijk: Stonekit is een rode kitten. Hij heeft een stoer uiterlijk maar is niet de grootste van het nest.
Spoiler:
Wat: Kitten Smile

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder 2uzv7zm
Midgetstripe
Member
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 17:56

Dapplepaw schreef:
Ik heb besloten me even terug te trekken, waarom?
Omdat ik nu al 2 kitten aanvraagjes open heb staan bij twee koppels, ik kijk eerst wat de uitslag bij hun is, en als ik niet gekozen word, of maar 1x gekozen word, dan is het mogelijk dat ik me nog aanmeld (: Als jullie dan nog niet gekozen hebben natuurlijk.

Owkeej, jammer.
Nog veel succes met je andere aanvraagjes ^^

Pantherkit
Member
Nick
42

CAT'S PROFILE
Pantherkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:26

Naam: Blazingkit
Bekendste account: Cloudtail, Pantherkit denk ik ;P
Geslacht; kater
Karakter: Blazingkit is een grote kitten maar is heel stil hij wilt alleen zijn en probeert dan te leren jagen op een klein muisje. En probeert alles hij is een doorzetter en gaat geen uitdaging uit de weg. Later als hij een apprentice is is hij groot en gespierd gebouwd en is hij al wat meer losser en gaat hij meer roekeloze dingen doen. Daarbij is hij al is in een rivier beland en bijna verdronken. Hij word dan een beetje terughoudend voor al wat gevaarlijk is en hij word al gauw bang van water maar hij zegt het tegen niemand zelfs zijn ouders niet want hij schaamt zich daarvoor. Of hij zijn angst ooit zal overwinnen is iets anders.
Uiterlijk:
Kitten:
Nog eens kitten:
Apprentice(oogkleur word nog veranderd:
Warrior(oogkleur gaat nog veranderd worden):

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Pizap_53
PitaPata Cat tickers
•••» My accounts; Pantherkit, Soulscream, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••

Laatst aangepast door Pantherkit op zo 13 mei 2012 - 18:41; in totaal 7 keer bewerkt
Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:28

die laatste is niet meer avaibale Strawfur gebruikt hem voor zijn onderschriftje ^^

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Pantherkit
Member
Nick
42

CAT'S PROFILE
Pantherkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:11

Oké Ziva ik zal hem veranderen ;P

[Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Pizap_53
PitaPata Cat tickers
•••» My accounts; Pantherkit, Soulscream, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••

Laatst aangepast door Pantherkit op za 12 mei 2012 - 9:58; in totaal 2 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder   [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: