| [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder | |
|
|
sharon. 177
| |
| Onderwerp: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder ma 7 mei 2012 - 18:27 | |
| Haihai mensen ;d. Het is nu echt lente in het Warrior Cats gebied, en ook wij vinden het tijd worden voor een stelletje vervelende wollige bolletjes. Maar we hebben er wel een verhaallijntje om bedacht, want anders is er nit zoveel aan. Lees hieronder de informatie goed door ;3. ---------------- Midget en Moon kwamen elkaar tegen tijdens het jagen, en kregen ruzie, omdat Moon zijn prooien steelde. Een tijdje later kwamen ze elkaar weer tegen en bood Moon haar excuses aan en die werden geaccepteerd. Daarna gingen ze nog een keer jagen, dit keer samen, inclusief een wedstrijdje en wat lief gepraat enzo. Die avond werd het net iets te gezellig, en ongeveer een week voor de bevalling komt ze erachter dat ze kittens verwacht. Ze had het natuurlijk wel gemerkt qua buikje, maar ze dacht dat ze gewoon te veel at. Toen ze het wist vertelde ze het direct aan haar partner Midget. Toen de kittens waren geboren, ontvoerde een onbekende kat één van de kittens. Moon en Midget willen wraak nemen, maar hebben geen idee wiet het zou kunnen zijn geweest. Ze gaan op zoek, maar zullen er nooit uitkomen wie hun zoon/dochter heeft ontvoerd. ---------------- Okee. Wat we dus zoeken zijn; - 3 tot 4 kittens ----------------- Lijstje;
Naam: Naam bekendste account: Geslacht: Innerlijk: Uiterlijk: Wat: ----------------- Gekozen; - Blacksoul > Ontvoerder
Willen; - Dapplepaw > Dawnkit > ontvoerde kitten - Applepaw > Graykit > kitten Eisen zijn; - Beheerst ABN en is actief
x Sharon en Cesanne You called me a bitch? Bitch, I'm the queen! Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Laatst aangepast door Moonwish op ma 7 mei 2012 - 19:06; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder ma 7 mei 2012 - 18:31 | |
| Blacksoul wil wel de ontvoerder zijn ^^ ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
Cesanne 71
| |
| |
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder ma 7 mei 2012 - 18:44 | |
| You know dat ik Actief ben hea ^^ Maar komt die kitten dan in de Bloodclan ofzow? En hebben Black en Moon en Midget haar al eerder ontmoet? en Waarom steelt Black eigenlijk de kitten? xD Veel vragen ^^ ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
Cesanne 71
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder ma 7 mei 2012 - 18:51 | |
| Naam: Dawnkit [kan nog veranderen] Naam bekendste account: Dapplepaw Geslacht: Kater Innerlijk: Een erg nieuwsgierige en gelovige kitten. Zijn nieuwsgierigheid zal er dan ook voor zorgen dat hij in de problemen kan komen. Later groeit hij uit tot een grote stevige kater, die ervan houdt om te vechten en die niet snel nadenkt over zijn eigen plannen, maar meer die uitvoert van andere katten. Hij zal moorden als je het hem vraagt, maar daar staat altijd een prijs tegenover. Uiterlijk: Een pikzwarte kater met ijsblauwe ogen. Hij is kleiner dan de meeste katten, maar toch zal hij altijd vechten om zijn melk te krijgen. Wat: Ontvoerde kitten :3 Misschien kan Blacksoul hem meenemen omdat hij haar aan .. Scourge doet denken? (: Dit is Dawnkit It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Laatst aangepast door Dapplepaw op ma 7 mei 2012 - 18:59; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder ma 7 mei 2012 - 18:57 | |
| Naam: Graykit ( grey of gray ? ) Naam bekendste account: applepaw Geslacht: kater Innerlijk: een echte vrouwen versierder ! Al vanaf zijn geboorte vinden poezen hem supr schattig . Eerst wist hij niet wat hij ermee moest doen , maar als hij apprentice word slaat het loy toe ! Hij verleid elke poes die hij maar tegen komt ! En dan beledigt hij de poezen hard , zodat hun hart gebroken is .Als warrior krijgt hij waarschijnlijk een partner , maar dat ga ik pas vertellen als ik er eentje word ! (; Uiterlijk: Een donker grijs gestreepte kater hij word waarschijnlijk de oudste van het nest , en de grootste , en heeft helder gele ogen . Wat: oudste kitten ! (: |
|
| |
Cesanne 71
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder ma 7 mei 2012 - 19:17 | |
| - Skykit schreef:
- Naam: Graykit ( grey of gray ? )
Naam bekendste account: applepaw Geslacht: kater Innerlijk: een echte vrouwen versierder ! Al vanaf zijn geboorte vinden poezen hem supr schattig . Eerst wist hij niet wat hij ermee moest doen , maar als hij apprentice word slaat het loy toe ! Hij verleid elke poes die hij maar tegen komt ! En dan beledigt hij de poezen hard , zodat hun hart gebroken is .Als warrior krijgt hij waarschijnlijk een partner , maar dat ga ik pas vertellen als ik er eentje word ! (; Uiterlijk: Een donker grijs gestreepte kater hij word waarschijnlijk de oudste van het nest , en de grootste , en heeft helder gele ogen . Wat: oudste kitten ! (: Ik wordt maby je mentor >D (Die van Skykit natuurlijk wel hè! ;D) Owkeej, lekker offtopic xp I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere. |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder ma 7 mei 2012 - 20:23 | |
| Naam:(warrior) Frostroad,Wolfroad,Wolfflower,Skittlequery,Heartbreaker Naam bekendste account:Madiebo/Deadstorm Geslacht:Vrouwlijk Innerlijk:het zou makkelijker zijn met info van de ouders maar mijn verzonnen caracter: Ze is dapper, soms is ze wat egoïstisch. Ze is een goeie spreker. Ze is wat serieuzer, Spelen kan, maar niet altijd. Ze houd van vechten, en dat kan ze ook goed. Ze is soms te enthousiaste. De meeste mensen noemen zich vrienden van haar, maar de echte haar kennen ze niet. Uiterlijk: kitten/apprentice: http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2010/354/b/b/cat___staring_at_the_sunset_by_blue_bullet-d359dk1.jpgWarrior: http://browse.deviantart.com/?q=white%20black%20cat&order=9&offset=96#/d2lesp1Wat:Ontvoerde kitten liefst anders gewoon kit ideeën voor later: -Ze krijgt later een beste vriendin, maar die liet haar kei hard vallen, en ze gaat haar stalken, en vermoord haar. -Ze krijgt een groepje vrienden, die haar echt kennen en waar ze alles voor opgeeft. ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝
Laatst aangepast door Deadstorm op za 12 mei 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
» Chi «3 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder di 8 mei 2012 - 10:02 | |
| Naam: Stonekit Naam bekendste account: Leafstorm/Skippy Geslacht: Kater Innerlijk: Stonekit is een vrolijke kitten. Ook hij hij een kater die altijd stoer doet maar dat van binnen niet echt is. Hij is erg ondeugend en probeert wel eens weg te sluipen, maar word dan meestal gepakt.. Uiterlijk: Stonekit is een rode kitten. Hij heeft een stoer uiterlijk maar is niet de grootste van het nest. - Spoiler:
Wat: Kitten |
|
| |
Cesanne 71
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder di 8 mei 2012 - 17:56 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Ik heb besloten me even terug te trekken, waarom?
Omdat ik nu al 2 kitten aanvraagjes open heb staan bij twee koppels, ik kijk eerst wat de uitslag bij hun is, en als ik niet gekozen word, of maar 1x gekozen word, dan is het mogelijk dat ik me nog aanmeld (: Als jullie dan nog niet gekozen hebben natuurlijk. Owkeej, jammer. Nog veel succes met je andere aanvraagjes ^^ I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere. |
|
| |
Nick 42
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder di 8 mei 2012 - 19:26 | |
| Naam: Blazingkit Bekendste account: Cloudtail, Pantherkit denk ik ;P Geslacht; kater Karakter: Blazingkit is een grote kitten maar is heel stil hij wilt alleen zijn en probeert dan te leren jagen op een klein muisje. En probeert alles hij is een doorzetter en gaat geen uitdaging uit de weg. Later als hij een apprentice is is hij groot en gespierd gebouwd en is hij al wat meer losser en gaat hij meer roekeloze dingen doen. Daarbij is hij al is in een rivier beland en bijna verdronken. Hij word dan een beetje terughoudend voor al wat gevaarlijk is en hij word al gauw bang van water maar hij zegt het tegen niemand zelfs zijn ouders niet want hij schaamt zich daarvoor. Of hij zijn angst ooit zal overwinnen is iets anders. Uiterlijk: - Kitten:
- Nog eens kitten:
- Apprentice(oogkleur word nog veranderd:
- Warrior(oogkleur gaat nog veranderd worden):
•••» My accounts; Pantherkit, Soulscream, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Laatst aangepast door Pantherkit op zo 13 mei 2012 - 18:41; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Nick 42
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens M&M + ontvoerder | |
| |