| Just Another Fairytale - Where dreams come true! | |
|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| |
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 14:36 | |
| kheb me geregistreerd ;P en m'n naam is TaBoo •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast? |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 14:40 | |
| Wauw, mooie site! Het portal is erg van; 'kom binnen' je wilt meer van de site zien! Ik ga me aanmelden! |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 14:56 | |
| ik voel me een beetje dom dat ik het vraag, maar wat zij Shapeshifters?
Ik heb niet op FL gezeten, maar dit forum lijkt me wel leuk (ook al faal ik in mensen RPG-en) |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 15:13 | |
| |
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 15:46 | |
| nee de linkjes staan door elkaar is ook bij mij bij de Profile •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast? |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 15:47 | |
| ik ben blij met al die leuke en aardige reacties (: Ik hoop dat Just Another Fairytale echt goed gaat lopen we hebben er hard aan gewerkt (: I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 15:51 | |
| Het is een zuper mooie site, er is duidelijk hard aangewerkt : D Er zijn -bijna- geen foutjes of dingen die nog verbeterd kunnen worden. Leuk idee, goede Lay-out, duidelijke regels. Ik ga me aanmelden ;D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 16:05 | |
| @Maartje; De uitleggen staan bij kingdoms enzo per soort normaal gezien c: Is het die dat je niet snapt? Ik heb zelf ook niet op FL gezeten, nouja amper toch.
En dankje allemaal voor de fijne reacties! De linkjes bij profiel staan inderdaad fout, zelfs bij mij ook, dus daar ga ik nog voor kijken wat de fout ervan eigenlijk is. ;o |
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 16:05 | |
| Prachtige site, maar dat had ik al verwacht n.n
Ben er al aangemeld (: |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 16:10 | |
| zoals Laura al zegt, de info over de rassen staat bij de rassen zelf (: snap je iets niet kan je altijd mij vragen ^^ I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 6 mei 2012 - 20:55 | |
| aah leuk al deze reacties, echt leuk om te lezen dat mensen zien dat er veel werk in gezeten heeft, ik hoop jullie allemaal te kunnen verwelkomen op JAF
x .:TessaLyra:. |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 20 mei 2012 - 23:19 | |
| We hebben 37 geregistreerde gebruikers Alle gebruikers hebben in totaal 2015 berichten geplaatst De nieuwste gebruiker is Cookie
Een wat rustigere tweede week voor JAF wellicht. Maar toch ondanks dat genoeg posters natuurlijk. We houden absoluut rekening met de Examens en verwachten na deze tijd vol leden en posters te krijgen (:
Huishoudelijke mededelingen;; Wij zoeken nogsteeds een hoge rang en hopen dat deze snel vervuld zal worden. De nog aangeboden hoge rang is:
~ Healer Apprentice Knights
____ Tevens heeft ons Team een kleine aanpassing ondergaan. Vanaf nu af aan zal JAF onder leiding staan van Mimi en Laura als Administrator en als moderator Wazoula
____ De Verhaallijn is af en het is nu dus nog enkel wachten op de laatste hoge rang voor we mensen een deel in de verhaallijn kunnen geven. Voor nu zullen we nog heel even wachten met het posten van de Verhaallijn. Tevens zijn er twee kleine verhaallijnen die nog mensen nodig hebben. Voor deze verhaallijnen klik Hier en Hier
Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale! |
Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! ma 21 mei 2012 - 0:12 | |
| Het plot is zo leuk guys echt komen. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! vr 8 jun 2012 - 18:38 | |
| We hebben 43 geregistreerde gebruikers Alle gebruikers hebben in totaal 2413 berichten geplaatst De nieuwste gebruiker is ~The_Master~
Huishoudelijke mededelingen;; Wij zoeken nogsteeds een hoge rang en hopen dat deze snel vervuld zal worden. De nog aangeboden hoge rang is:
~ Healer Apprentice Knights
____ Er zijn verschillende nieuwe rangen toegevoegd. Niet enkel Hunter nu maar ook Warrior en Guardian. Deze rangen zijn te verkrijgen met een speciale taak die je af moet leggen voor je Leader of Deputy.
____ De eerste Ceremonies zijn onderweg dus wil je dat je Char Student of Hunter word meld je dan snel aan in de desbetreffende topics.
____ De eerste OTM zijn gekozen en zijn terug te vinden op het Portal en bij het Overleg en Discussie Board. Wees actief en wellicht sta jij volgende maand ook tussen de genomineerden!
Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale! |
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! zo 17 jun 2012 - 12:18 | |
| Resensie XD; Ik zit er nu al een tijdje op, ik had mezelf voor genomen nooit meer ergens aan te melden. Maar ik moest gewoon.het is een prachtige site met goede leuke RPG. De sfeer is leuk warm en gezzelig. Je kunt het grootste gedeelte zelf verzinnen, op een andere manier dan wc. Het geeft me allemaal heel erg veel insp. Ik vind het heerlijk om er te posten, en het leven van mijn char te ontwikkelen. De lay out is ook echt heel erg mooi, en goed uitgewerkt. Het muziekje op het portal haalde me nog meer over. Het muziekje van never ending story past precies bij de site. Zeker weten een grote aanrader voor iedereen op de site (WC), zeker weten echt doen. Ik hoop meerdere mensen van hier, die zich nog niet hebben aangemeld aan te treffen. Een prachtige site, mijn complimenten Btw: Ik bespeel Dreamer, met mijn nog enige char Anani. Mvg, moontje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Just Another Fairytale - Where dreams come true! | |
| |
|
| |
|