Free time (Skippy)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Free time (Skippy)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lumière
Member
Free time (Skippy) DPKsfdL
135

CAT'S PROFILE
Lumière
BerichtOnderwerp: Free time (Skippy)   Free time (Skippy) Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 12:53

-Wist niets beters-

''Nee, het is niet meer wij tweeën!'' Lumière keek verschrikt naar haar zus, ''Wat bedoel je, Escrimeur?'' Haar hart klopte wild en geschrokken in haar borstkas, ''Wat ik zeg!'' snauwde haar zus. Lumière keek naar de grond en liet het door dringen, ''je gaat weg?'' fluisterde ze, Escrimeur knikte. ''Ja'' ''Maar waarom'' Lumière keek haar zus aan, tranen sprongen in haar ogen, ''Omdat ik alleen wil zijn'' antwoordde Escrimeur en opeens rende ze weg, ''Wacht!'' Lumière ging haar achterna, ze rende door de bossen, maar haar zus was verdwenen. ''Nee'' tranen gleden over haar wangen en regen gleed over haar rug. ''Nee!'' schreeuwde ze nogmaals

''Neee!'' de schreeuw ging door het kamp heen, katten keken verschrikt op. Lumière keek ook op, was zij dat? Ja, zij schreeuwde. Fijn, dat was handig...Had ze meteen het hele kamp wakker gemaakt. Lumière stond op en rekte zich uit, ''Niks aan de hand, gewoon een nare droom'' legde ze uit aan de katten, een paar boze blikken staarde haar aan, maar ze lette er niet op. De poes verliet haar nest en ging het Bloodclan terrein/camp in. Ze keek naar de grond, terwijl ze liep. Haar poten kwamen om te beurt in zicht. Waarom? Waarom verliet Escrimeur haar? Ze waren samen verraden door hun broer...Maar samen het leven door brengen, nee, dat wou ze niet. Lumière was weer op zoektocht gegaan, maar ze het niks gevonden en toen ze terug was, was de oude leider dood en was Icy de nieuwe, met Saxon als Deputy. Ze had zich geschaamd, omdat zij niet had mee gevochten, omdat ze de clan in de steek had gelaten...Om iets te doen, waarin ze had gefaald. ''Je bent een idioot'' fluisterde ze tegen zich zelf, ze keek op. Wast was er met haar? Waarom zij altijd. ''Ainsi est la vie'' fluisterde ze, wat haar moeder vroeger vaak zei. Het was Frans: zo is het leven. Dat was de betekenis ervan. Ach, haar moeder had gemakkelijk praten...Zij was gewoon zo van innerlijk. Maar Lumière leek op haar vader, maar nu had ze meer eigen iets. Ze was slecht voor wie ze slecht wou zijn, maar vriendelijk voor vrienden. Ze had een blauwe halsband, ooit bemachtigt. Opeens botste ze tegen iets op, iets zwarts. Geschrokken deinsde ze naar achteren en keek naar datgene waar ze een botsing mee had. Vaag herkende ze een kat. ''Skippy. Is het niet?'' zei ze tegen de zwarte kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Free time (Skippy)   Free time (Skippy) Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 9:40

Hij liep door het kamp heen. Het was een mooie dag, de zon scheen de vogeltjes floten. Hij was niet erg goed gehumeurt want hij heeft een hekel aan vogels en felle zon. Hij loopt liever 's nachts in de schaduw en dan, BAM valt hij aan. Weer greens hij om die gedachte en liep hij vedder, der waren best leuke poezen hier.. Hij rekte zich uit en liep vedder. Maar er was één poes waar hij nu al een grondige hekel aan had, Blacksoul. Hun eerste ontmoeting was niet zo erg gezellig. Ook vond hij Icy niet echt de aardigste, maat wat maakte het uit. Af en toe haalde hij uit naar een kater of poes die hem voorbijliep en dan perongeluk aanstootte. Opeens knalde er een poes tegen hem op. ''Skippy. Is het niet?'' Vroeg de poes aan haar. 'Ja, ik ben Skippy.' Zei hij en bekeek de poes eventjes. 'En wie ben jij dan ?' Zei hij want hij had deze poes nog nooit gezien.
Free time (Skippy) Uiqni2uiob
Lumière
Member
135

CAT'S PROFILE
Lumière
BerichtOnderwerp: Re: Free time (Skippy)   Free time (Skippy) Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 18:38

'Ja, ik ben Skippy.' antwoordde de zwarte kater, hij bekeek haar even. 'En wie ben jij dan ?'vroeg hij toen aan haar, Lumière glimlachte naar hem, ''Ik ben Lumière'' Ze had zijn naam ooit een keer opgevangen en hem daarbij gezien, dus daarom wist ze zijn naam. ''Ik was niet echt aan het opletten'' grijnsde ze verontschuldigde. Ze ging zitten, als ze toch bezig waren. Lumière keek naar de lichtblauwe hemel, ''Ik ben weg geweest, daarom ken me waarschijnlijk'' ze keek even naar de grond, ''Omdat ik iemand zocht'' vervolgde ze toen. Goed, ze vertelde er nu wel erg veel over, ze kende hem nauwelijks. Misschien maakte het niks uit...''Ik vertel er graag niet over'' zei ze maar en stond op, ''Jij nog iets?'' vroeg ze, ''Anders ga ik maar weer'' ze vond het moeilijk om er over te praten en nu was ze liever even alleen zijn, er over nadenken. Maar toch wachtte ze af, op antwoord.

(Kort)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Free time (Skippy)   Free time (Skippy) Icon_minitime

Free time (Skippy)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: