|
|
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Gezocht; Kittens di 31 aug 2010 - 10:29 | |
| Hallo iedereen,
Ijsel en ik zoeken mensen die onze kittens willen spelen! Als je interesse hebt; stuur mij of Ijsel een pb. We zouden ook graag willen weten wat je voor naam&geslacht neemt.
mvg, Sandstorm&Ijsel
Kits
- Ice (Silverpaw) - Aube (Moonfur) - Moon (wacht op overname)
(Later geboren kits) - Swan (Thunderpaw) - Seashell (Drust)
Laatst aangepast door Sandstorm op ma 13 dec 2010 - 14:47; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens di 31 aug 2010 - 12:23 | |
| Ik zou graag willen, maar misschien wordt dat een beetje moeilijk als Aztec ook komt kijken? Nou ja als ik wel wil zal ik het wel zeggen. |
|
| |
Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens di 31 aug 2010 - 12:26 | |
| ik wil ook ik had al ee pb gestuurt |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens di 31 aug 2010 - 20:10 | |
| Ja oke, Nou ik ben dus je moeder dan Maar met wat voor naam? En Sandstorm, mischien leuk als de kits een beetje op ons lijken? |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens di 31 aug 2010 - 20:54 | |
| Heb een pb gestuurd Sandstorm |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens vr 3 sep 2010 - 17:08 | |
| Haha, niemand stuurt een pb naar mij even voor de duidelijkheid, de kittens moet ongeveer het zelfde vachtpatroon/kleur krijgen En mischien kunnen we nog 1 of 2 kits zoeken? |
|
| |
46
| CAT'S PROFILEAge: Als ik het je vertel vindt je me toch te jongGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens vr 10 dec 2010 - 16:22 | |
| Hallo, ik heb een pb'tje gestuurd op mn andere account Thunderpaw, als jullie al genoeg kittens hebben is het ook niet erg dan zoek ik gewoon ander rogue ouders. Groetjes Swan/Thunderpaw |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens vr 10 dec 2010 - 17:27 | |
| Ehm, ik zal het met Sandstorm overleggen maar van mij mag het wel. Je kunt dan gewoon een later geboren kitten zijn want de rest is wel al geboren |
|
| |
46
| CAT'S PROFILEAge: Als ik het je vertel vindt je me toch te jongGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens za 11 dec 2010 - 8:08 | |
| Is goed Ijsel, zeg het maar is ik georen ga worden, en anders kan ik altijd als nog andere ouders zoeken hoor. Groetjes Swan |
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens za 11 dec 2010 - 14:28 | |
| Ik geef ook wel toestemming. Maar, is Moon dood? Daar wist ik namelijk helemaal niets van. |
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens za 11 dec 2010 - 20:13 | |
| |
|
| |
112
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens za 11 dec 2010 - 20:16 | |
| Jongens, volgens mij bedoelt Night met dat haar account dood is, dat haar account heel erg inactief is. Allez, dat denk ik hoor. |
|
| |
46
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens za 11 dec 2010 - 20:23 | |
| Dan heb ik het verkeerd begrepen, @ Sandstorm en Ijsel, ik zou liever Swan zijn |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens za 11 dec 2010 - 20:27 | |
| Owke, het is al goed. Waarom zouden we er nog verder op in gaan? Sandstorm, word het ja of nee. Van mij mag het maar jij bent de vader |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens zo 12 dec 2010 - 16:46 | |
| Sandstorm hier! Oké, dan is het goed. Ik wilde alleen even zekerheid, want één speler, twee kits.. dat is wat onhandig. Maar goed, dan zullen we je wel de later geboren kitten maken |
|
| |
46
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens zo 12 dec 2010 - 18:05 | |
| Jippie!! Groets Swan |
|
| |
9
| CAT'S PROFILEAge: Heel jong, neem iemand van je eigen lengte!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens zo 12 dec 2010 - 21:29 | |
| Seashell is ready. Drust hier trouwens ;] |
|
| |
Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens zo 12 dec 2010 - 21:48 | |
| -Sorry voor de dubbelpost-
Zouden jullie even een lijstje willen maken met de kittens als alles vast staat? Dan kan ik die bij broertjes/zusjes neerzetten :] |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens zo 12 dec 2010 - 22:19 | |
| Oke...(valt het gesprek binnen) Wie is Seashell want de kiitens zijn toch al geboren? (domme vraag want ik ben hun kiiten: ice -_-") |
|
| |
Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens ma 13 dec 2010 - 8:16 | |
| Ik weet het ook niet maar van Sandstorm mocht ik nog een kitten aanmaken ;] En de leeftijd zou ik kunnen veranderen zodat ze misschien al geboren was of zo.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht; Kittens | |
| |
|
| |
|