Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp -> Forest
Er kwamen nog een aantal apprentices bij het groepje. 'Hoi,' zei Heropaw vrolijk, 'we gaan jagen met Eveningcloud en Skullhead.' Hij wierp even een blik op de bruin-zwarte zus van de deputy. 'Oja, en Maplefur,' zei hij. 'Kom gezellig mee! We vertrekken net.'
De enthousiaste apprentice sprong achter zijn mentor, Eveningcloud, aan. Skullhead vroeg haar of ze een goed plekje voor de jacht zouden zoeken. 'Mag ik ook mee?' vroeg Heropaw aan Eveningcloud, 'Dan kun je me ook nog wat technieken leren.'
--------------------------------------
Maplefur ~~ Warrior ~~ Camp -> Forest
'Zeg Eveningcloud, jij bent vaak in het bos, zullen we samen een goed plekje zoeken om te jagen?' vroeg Maplefurs broer aan Eveningcloud. Hoorde ze daar nou iets meer dan vriendelijkheid in zijn stem? Er ging een steek van jaloezie door haar heen, zeker toen Eveningcloud antwoordde dat ze dat goed vond. "Maar zo goed ken ik het bos niet hoor..." zei ze ook. Maplefur zag haar kans en kwam snel bij hen staan. 'Ik weet wel een goede plek hoor,' zei ze. 'Dan kan ik ook meteen gezellig mee.' Eveningclouds apprentice voegde zich bij hen en vroeg of hij mee mocht. Maplefur glimlachte in zichzelf. Zelfs als zijzelf niet mee mocht (wat ze niet verwachtte aangezien ze dacht niet dat Skullhead zijn zus dat kleine pleziertje zou weigeren, al was het maar uit naastenliefde) dan zou de apprentice er wel voor zorgen dat de twee niet met zijn tweetjes zouden zijn.
And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me