| [Gezocht] Kittens Fear x Leaf | |
|
|
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf vr 25 mei 2012 - 21:36 | |
| Het topicje staat er. Eerst komt er wat gebabbel. Dan komt als eerste Timekit. Dan komt de tweede na weer wat gebabbel en zo voort. Dus tussen elke geboorte zit wat gebabbel. Jullie lezen wel wanneer er steeds een kitten word geboren I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| |
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf do 31 mei 2012 - 18:47 | |
| Uhm, kan ook van de TC ?
EDIT MOONSTRIPE; Beide ouders zijn WC, lijkt me sterk dat een kitten in de TC zou komen. Mvg, |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf do 31 mei 2012 - 19:01 | |
| - Loudkit schreef:
- Uhm, kan ook van de TC ?
EDIT MOONSTRIPE; Beide ouders zijn WC, lijkt me sterk dat een kitten in de TC zou komen. Mvg, We hebben al gekozen -_- |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf do 31 mei 2012 - 19:08 | |
| - Skippy schreef:
- Loudkit schreef:
- Uhm, kan ook van de TC ?
EDIT MOONSTRIPE; Beide ouders zijn WC, lijkt me sterk dat een kitten in de TC zou komen. Mvg, We hebben al gekozen -_- Ik stalk jouu,, wanneer we gonna born ? x Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf do 31 mei 2012 - 19:10 | |
| Jah, dan moeten eerst Angelvoice & Dapplepaw reageren, dan komt de eerste, dan weer wat geklets ezv, maar ze kunnen nog niet gelijk lopen enzow |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf vr 8 jun 2012 - 15:20 | |
| Ik wacht nogsteeds op reactis van de anderen ^^ |
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf ma 11 jun 2012 - 20:15 | |
| wanneer worden ze geboren? want het duurt nu al best wel lang was even iets wat ik me afvroeg
rhythmkit Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf di 12 jun 2012 - 17:45 | |
| Oke, en ik wacht op Fearlightning >.< |
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf di 12 jun 2012 - 17:50 | |
| hmmm, is die dan de heletijd neit online? of heeft ie het topic nog niet gezien? en (dom voorstel hoorXD) kunnen we neit al doen dat de geboortes beginnen? want anders worden ze misschien niet meer geborenXD, weet het klinkt gek, Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf do 14 jun 2012 - 21:22 | |
| Sorry da ik nie vaak online ben mensen -_- Maar ik ga in het weekend waarschijnlijk werken aan de geboorte-post van hun allemaal, maar ze blijven trouwens wel lang kitten |
|
| |
most of you know me as lein. 40
| CAT'S PROFILEAge: Already 9 moons I'm here on this worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf do 14 jun 2012 - 21:36 | |
| ach, maakt mij niet uitXD, heb nog nooit een kitten gespeeldXD, want deze waar ik nu op zit is ook nog niet geborenXD maar dan zal ik in het weekend spannend afwachtenXD
Rhythmkit |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf zo 17 jun 2012 - 12:37 | |
| Timekit leeft ! I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kittens Fear x Leaf zo 17 jun 2012 - 12:42 | |
| haha, gelezen. dus ik denk dat nadat timekit heeft gereageerd de volgende wordt geboren? timekit is nog wel weg tot maandag maarjaXD klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |