|
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Geef maar tips za 5 mei 2012 - 17:00 | |
| Tips zijn altijd welkom! Graag een beetje aardig zijn in mijn topic.
Een Slecht uitziende poes van 8 manen sleepte zich over het donderpad, langzaam kwam ze vooruit.
Haar moeder was verdwenen, nu stond ze er alleen voor. Je zag haar om zich heen kijken, ze zag er bijna bang uit.
Browntail sleepte zich verder over de sneeuw, het donderpad is dit had ze gehoord. Eigenlijk moest ze rusten maar ze voelde te veel spanning dat ze door liep. Ze had een vieze vacht en har een brullende honger. Links van haar lag een loofbos, er lagen wat rotsen verderop. Rechts van haar lag moeras, ze was er bijna in weggezakt. Al haar zintuigen stonden op scherp, ze had net een hard gebrul gehoord en was nu dus heel alert. Haar hard omklemd van de spanning. Ze ging wat dichter in het bos lopen, zo was ze minder zichtbaar. Plots bleef ze stilstaan. Ze snuifte de lucht in.... 'Muis!' Dacht ze opgewonden terwijl ze haar neus volgde. Ze liet dieper en dieper het bos in. Plots stopte de geur. Browntail keer verward om zich heen, ' Waar was die muis nou?'. Ze ging op een uitstekende rots zitten. Het voelde koud aan, zeker met die dikke laag sneeuw en ijs. Treurig staarde zo voor zich uit,de muis was weg- en nog erger haar moeder ook. plots hoorde ze een geritsel uit de bosjes komen. Verschrikt keek ze op.
Laatst aangepast door Whitebelly op wo 9 mei 2012 - 15:01; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips za 5 mei 2012 - 18:59 | |
| Whitebelly In je topic staat Browntail maar je heet toch Whitebelly? Het was maar een opmerking |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips zo 6 mei 2012 - 10:47 | |
| Ik heb Bluestar een PM gestuurd om mijn naam te veranderen. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips zo 6 mei 2012 - 11:01 | |
| Je post is leuk, er staan alleen wat typfouten in en sommige zinnen lopen een beetje vreemd. Je kan ook iets meer omschrijven, bijv: waardoor is ze zo vies? Waarom is ze treurig? Dat soort dingen, dan wordt je post ook meteen langer. Hopelijk heb je iets aan de tips ^^ |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips zo 6 mei 2012 - 11:07 | |
| en ik wil nog even een dingetje zeggen: Je word NIET zomaar in een Clan opgenomen. Je moet doen alsof je kat er al zijn/haar hele leven bijzit. Het lijkt misschien een beetje raar, maar het is wel zo |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips zo 6 mei 2012 - 19:03 | |
| @Petalpauw Oke, ik zal voortaan alles eerst in word typen en de spellingsfoutjes eruit halen.
En ook bedankt voor de tip van dat langer maken.
@Watercoat Hoe kom ik dan in een clan? ik heb al 5 dagen geleden mijn eerste clan verzoek gestuurd maar zoals je ziet ben ik nog seeds clanloos.
Laatst aangepast door Whitebelly op ma 7 mei 2012 - 15:51; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Tjee.. wrm typ ik de laatste tijd zoveel fout?) |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips zo 6 mei 2012 - 19:27 | |
| Geduld |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips ma 7 mei 2012 - 15:56 | |
| Oke.
RPG is verbeterd en opgeplakt. |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips ma 7 mei 2012 - 15:57 | |
| geduld is een schonen zaak! |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips di 8 mei 2012 - 17:11 | |
| hoi Bregje |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips di 8 mei 2012 - 18:48 | |
| Hey Alya |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips di 8 mei 2012 - 22:33 | |
| Mensjes... ik denk niet dat dit hier mag/hoort :3 maar weet niet xD
Verder... mini foutjes.. zo zou ik zeggen dat het het donderpad IS en niet was... omdat het er nog steeds is, maar dat boeit niet veel.
Ik vind je best goed, je zult wel zien dat je posts vanzelf langer zullen worden. |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons already.. The time flies!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips wo 9 mei 2012 - 0:19 | |
| ja het is goed voor zo'n eerste keer Alleen nog wat langer. |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips wo 9 mei 2012 - 13:42 | |
| @spotlight Ik schreef die RPG in verlede tijd, snap je? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips wo 9 mei 2012 - 13:46 | |
| Ja ik snap het maar toch als je iets weet blijf je het meestal ook weten Je zegt ook: Dat heet een kerk zeiden de ouders. en niet Dat heette een kerk zeiden de ouders. Omdat de kerk er op dat moment er nog is xD |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips wo 9 mei 2012 - 14:56 | |
| Oh, ik snap het. Ik zal het veranderen
~Whitebelly/ Browntail~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef maar tips | |
| |
|