|
|
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. zo 6 mei 2012 - 20:18 | |
| ik heb ook mijn plaatjes veranderd :3 hopelijk is ie goed zo qua plaatjes <33 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. ma 7 mei 2012 - 17:53 | |
| NaamBirdkit latere namenBirdpaw~birdfree GeslachtTom-cat (ook wel kater genoemd) Uiterlijk Als klein kitten is zijn vacht nog helemaal wit en langharig, maar naarmate hij groter wordt word zijn vacht iets donkerder. oogkleurZijn ogen zijn fel groen met een licht tintje blauw.(Op de Foto's zijn ze dat niet) KarakterAls kittenIn het begin zal hij zich gedragen als een oud en wijs kitten, maar naarmatte hij groter wordt hoe wilder hij wordt. Als hij er kans voor krijgt glipt hij omiddelijk het kamp uit. Ook gaat hij altijd opzoek naar avontuur, en komt daardoor vaak in de problemen. Gelukkig(voor hem) weet hij zich altijd eruit te kletsen. Als hij niet op avontuur kan maakt hij wel een avontuur. Daarom vinden veel warriors hem vervelend. Maar soms lukt het zelfs hem niet om op avontuur gaan, maar dan kletst hij je gewoon de oren van het hoofd. Als apprenticeEerst vind hij het super leuk om eindelijk echt het kamp uit te mogen, maar na een tijdje begint hij het saai te vinden. Daardoor begint hij zich vervelend te gedragen. Hij stoort andere katten de hele tijd, en heeft geen respect voor anderen. Hij blijft nog steeds avontuurlijk en blijft in problemen komen. Helaas raakt hij zijn vermogen om zich overal uit te praten een kwijt. Daardoor wordt hij vaak gestraft. Dat maakt hem een beetje onzekerder. Wel blijft hij zijn talent om anderen het oren van het hoofd te kletsen houden. Maar omdat hij de zoon van de leider is durft niemand echt boos op hem te worden. Hij is vaak erg brutaal en soms komt hij een beetje kil over. Ook wordt hij verwaand omdat zijn vader de leider is en zijn moeder de deputy. Als warriorZijn karakter veranderd volledig te minste zo lijkt het. Eigenlijk is hij nog steeds erg wild maar dat verbergt hij goed. Zijn gezicht staat altijd erg serieus en hij haalt nooit meer geintjes uit. Veel katten missen de vrolijke apprentice die hij was. Hij toen wel vervelend maar je kon tenminste met hem lachen. Hij zelf mist dat eigenlijk ook wel dus haalt hij zijn oude karakter te voorschijn. Niet iedereen is daar blij mee. Hij krijgt al zijn avontuurlijkheid weer terug en raakt dus weer in de problemen. Maar met zijn avontuurlijkheid kwam ook zijn brutalitiet weer terug. En zijn vermogen om zich overal uit te kletsen. (De rest van zijn karakter moet nog ontwikkeld worden.) Foto'sals kit: - Spoiler:
als apprentice: - Spoiler:
Als warrior: - Spoiler:
Motivatie Storm x Mouse is geweldig, en een kitten van hun spelen is te gek!!! extra TRALALA ... - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. ma 7 mei 2012 - 17:56 | |
| Ok. Zo heb ik denk ik wel genoeg, anders word het zo moeilijk kiezen. Dus vanaf nu liever GEEN aanmeldingen meer. Jullie zullen het zo snel mogelijk van mij en mousefur horen, wie het zijn geworden |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. ma 7 mei 2012 - 18:05 | |
| Ik heb dat al ontvangen XD Geregeld met haar. |
|
| |
» Chi «3 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. ma 7 mei 2012 - 21:13 | |
| Ow, ik hoop dat ik een kansje maak met Funnykit Neem gerust de tijd |
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. di 8 mei 2012 - 19:21 | |
| Ik ben benieuwd *valt bijna uit de stoel van ongeduld.* Nou, ja veel plezier met kiezen( hoop zo dat Birdkit het woordt anders zijn jullie nog lang niet jarig.;p *fluit onschuldig* - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. vr 11 mei 2012 - 20:42 | |
| Veel geluk met kiezen Maartje en Moon ^^ im zelf zou nooit een keuze kunnen maken xD |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. zo 13 mei 2012 - 0:51 | |
| x3 zag topic pas net teon de aanmeldingen afgesloten waren
Maar ik wens iedereen veel geluk toe
xx Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. ma 14 mei 2012 - 16:07 | |
| suc10 iedereen x) en suc10 Moon en maartje met kiezen xD |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. di 15 mei 2012 - 18:17 | |
| Hello iedereen (: Sorry dat ik dit wat later doe, maar ik heb me besloten terug te trekken met Ghostkit. Iedereen anders, succes ermee |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. di 22 mei 2012 - 17:26 | |
|
Laatst aangepast door Brightpaw op di 22 mei 2012 - 19:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. di 22 mei 2012 - 18:19 | |
| Angelpaw, als je het topic eens goed had doorgelezen, had je gezien dat de aanmeldingen gesloten waren. Gelieve hier niet in het topic op te reageren, maar een pb te sturen.
- Moonstripe uit (: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. vr 25 mei 2012 - 16:43 | |
| Te spannend voor woorden...
Ik denk niet dat ik het ben geworden...
ach, daarom heb me voor de zekerheid bij nog een aangemeld. (Als ik bij een wordt gekozen, meld ik me bij de andere weer af)
En wat Dragonkit betreft, er was eerder toch een kat die de naam Dragon droeg in zijn clannaam...Vergeten hoe dat afliep.
(Sorry als dit S.P.A.M is)
|
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. vr 25 mei 2012 - 16:45 | |
| Inderdaat. De kittens zijn bekent gemaakt! ^^ En wij zeggen het jullie met plezier. We hebben lang overlegd, en lang gepraat. Iedereen nagegaan, of er echt moeite voor was gedaan. Of jullie creatief waren en een leuke char hadden. We zijn ook af gegaan op gevoel en actievieteit van jullie. Ik hoop dat uitgekozen personen, er een extra acount bij kunnen hebben Mousefur (Maartje), en ik. Doen het allebei in 2, omdat we partner van elkaar zijn, dus vonden we dat een mooi simolisch iets. Maar goed, ik houd nu weer een té lange speach XD. (omg, begin Storm na te doen 0.0'' maar goed XD. ''Moon zeg nou gewoon wie het zijn! XD'' gehe, ok. Ik zal jullie uit jullie leiden verlossen. De kittens zijn.... Herbert, met de uitgekozen naam van Leafkit!En nu de laatste, degene die zich ook had aangemeld, maar het via pm heeft gedaan We nemen hier voor.... Laura, met Cometkit!Voor de gene die ook nieuwschierig zijn naar de char, het staat in spoiler ^^ - Cometkit:
Just like something Comes out of nothing She ain’t the done thing Yeah she’s different Oh she’s like a comet Cometkit || Cometpaw || Cometlight Namen: Cometkit ~ Cometpaw ~ Cometlight Geslacht: She-cat Uiterlijk: Laten we maar beginnen met het uiterlijk, aangezien het karakter daarop verder gebouwd zal worden. Comet is al vanaf haar geboorte blind, dus haar ogen hebben een vreemde witte schijn, bijna als een mini zilverpels bij daglicht. Moest ze kunnen zien, dan had ze waarschijnlijk de lichtgroene ogen van Storm gehad. Maar afgezien van dat lijkt ze volledig op Mousefur. Ze heeft dezelfde witte pels als haar, en zoals haar vader heeft ze best wel een lange pels en lange snorharen. Ze heeft dezelfde majestueuze houdingen als haar vader. Hier zijn dan de foto's. Ik heb de ogen naar blind bewerkt, maar ik moet er nog wat mee oefenen. Het is de eerste keer dat ik zoiets deed dus ja x'D Als kitten: Als apprentice: Als warrior, in feite eerder Elder: Innerlijk: Comet is een beetje een buitenbeentje, door haar handicap. Velen zullen waarschijnlijk zich afvragen vanwaar het komt dat ze blind is, want de relatie van Mousefur en Stormstar is helemaal niet fout volgens starclan en er zijn ook geen andere redenen die haar als gevolg blindheid zouden gegeven kunnen hebben. Desondanks alle zorgen voelt Cometkit zich niet zo als een 'straf'. Ze ziet haar blindheid eerder als een geschenk van Starclan, want al haar andere zintuigen zijn veel scherper. Zo vind ze het heerlijk om de frisse bloemen te kunnen ruiken en andere katten hun gesprekken te beluisteren. Maar omdat ze niet weet wat hoe of wat hij/zij/het er uit ziet, vraagt ze meestal om dingen te beschrijven zodat ze het zich in kan beelden op één of andere manier. Ze heeft dan ook een grote fantasie. Vooral de namen van de katten helpen haar enorm bij het bedenken van de katten hun uiterlijk, maar daarvoor moet ze natuurlijk wel eerst weten wat de dingen in de naam zijn en welk kleur enzo ze hebben, daar kan ze nog wel moeite mee hebben. Naast haar grote fantasie denkt ze ook vaak. Comet denkt echter niet in haar hoofd, maar luidop. Ze denkt altijd dat er iemand bij haar is, waar ze dan tegen gaat praten, maar in werkelijkheid is deze persoon er niet. Daardoor is ze eigenlijk een beetje eenzaam, en het liefst heeft ze eigenlijk gezelschap. Maar als je bij haar bent, wil de poes wel altijd bevestingen krijgen zoals terwijl ze aan het vertellen is een korte 'ja' of een 'ik begrijp het'. Aangezien ze haar tijd vaak bij de elders zal moeten doorbrengen, vind ze het heel erg leuk om naar hun verhalen en beschrijvingen van dingen te luisteren. Maar het allerliefst zit ze in de medicine den, zodat ze alle heerlijke kruiden kan ruiken en af en toe proeven. Maar als blinde poes is zo ook niet zo eentje die ongevaarlijk is. Nee, ze is heel erg nieuwsgierig en dat kan voor problemen zorgen zoals telkens het kamp uit willen gaan. En àls ze dan buiten het kamp is, zal ze zich vaak aangetrokken voelen tot prooi en besjes. Als ze écht boos is, is ze nogal opvliegend en niet vergevingsgezind. Ze is oplettend en heeft een heel erg goed geheugen. Voor haar maken de rangen in de clan niet echt uit, zo kijkt ze ook niet echt op naar haar vader die clanleider is. Ze wil vaak sneller gaan dan ze kan gaan, en als ze dan aan het vertellen is rammelt ze alles door elkaar af. Ze vind het helemaal niet spijtig dat ze nooit een warrior zal worden, al vraagt ze wel steeds aan haar vader of ze toch mag trainen en oefenen met hem of een andere warrior, ze is namelijk dol op leren en wil alles leren wat er te leren valt. Ze helpt graag en wil alles doen om haar zo nuttig mogelijk te maken. Voorbeeldposts Aangezien ik momenteel niet echt geen tijd meer heb op een postje te schrijven stuur ik links naar posts die ik al eens gemaakt heb: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5394-bloodclan-related-till-the-end-of-all-his-day <= Deze is de langste ooit die ik gemaakt heb (eerste post). http://warriorcats.bigforumpro.com/t4630-jij-werd-mijn-prooi-ik-jouw-aas<= Dit is een standaard beginpost van mij, ongeveer. http://warriorcats.bigforumpro.com/t5138-hello-honey-icy <= Dit is normaal, als ik met iemand rpg die ik wel gewend ben. http://warriorcats.bigforumpro.com/t5046-take-a-look-at-me-cause-i-could-not-care-at-all<= En dit is hoe ik RPG als ik nog niet echt erin gekomen ben (Dat was toen ik Icy vanonder het stof haalde, en haar dus nog gewoon moest worden c:) Hopelijk is dit ongeveer genoeg, veel succes met kiezen allebei! Mvg Laura
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle aanmeldingen. Ook heel erg voor de gene die niet zijn gekozen. Ik ben danbaar voor jullie belangstelling. En Stormstar en Mousefur staan altijd open voor gesprekken met jullie eigen chars in de rpg, dus maak jullie geen zorgen Mvg, Stormstar en Mousefur. |
|
| |
| Onderwerp: Re: .:Spring of life:. | |
| |
|
| |
|