.:Spring of life:. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

.:Spring of life:.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Finestheart
Elder
.:Spring of life:. - Pagina 2 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 20:18

ik heb ook mijn plaatjes veranderd :3 hopelijk is ie goed zo qua plaatjes <33

.:Spring of life:. - Pagina 2 Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
.:Spring of life:. - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 20:20

Dragonkit is een tikkeltje veranderd, althans, ik heb zijn karakter een beetje uitgebreid.
Ook staan onderin mijn aanvraag enkele foto's van hem, zodat je ook een beetje een idee hebt (:
Ze zullen niet allemaal bruikbaar zijn, dus al ik gebruik zijn, maar daar kijk ik later wel naar als ik ze nodig heb voor een setje (:

.:Spring of life:. - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
devil
Member
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 17:53

NaamBirdkit
latere namenBirdpaw~birdfree
GeslachtTom-cat (ook wel kater genoemd)
Uiterlijk Als klein kitten is zijn vacht nog helemaal wit en langharig, maar naarmate hij groter wordt word zijn vacht iets donkerder.
oogkleurZijn ogen zijn fel groen met een licht tintje blauw.(Op de Foto's zijn ze dat niet)
Karakter
Als kitten
In het begin zal hij zich gedragen als een oud en wijs kitten, maar naarmatte hij groter wordt hoe wilder hij wordt. Als hij er kans voor krijgt glipt hij omiddelijk het kamp uit. Ook gaat hij altijd opzoek naar avontuur, en komt daardoor vaak in de problemen. Gelukkig(voor hem) weet hij zich altijd eruit te kletsen. Als hij niet op avontuur kan maakt hij wel een avontuur. Daarom vinden veel warriors hem vervelend. Maar soms lukt het zelfs hem niet om op avontuur gaan, maar dan kletst hij je gewoon de oren van het hoofd.
Als apprentice
Eerst vind hij het super leuk om eindelijk echt het kamp uit te mogen, maar na een tijdje begint hij het saai te vinden. Daardoor begint hij zich vervelend te gedragen. Hij stoort andere katten de hele tijd, en heeft geen respect voor anderen. Hij blijft nog steeds avontuurlijk en blijft in problemen komen. Helaas raakt hij zijn vermogen om zich overal uit te praten een kwijt. Daardoor wordt hij vaak gestraft. Dat maakt hem een beetje onzekerder. Wel blijft hij zijn talent om anderen het oren van het hoofd te kletsen houden. Maar omdat hij de zoon van de leider is durft niemand echt boos op hem te worden. Hij is vaak erg brutaal en soms komt hij een beetje kil over. Ook wordt hij verwaand omdat zijn vader de leider is en zijn moeder de deputy.
Als warrior
Zijn karakter veranderd volledig te minste zo lijkt het. Eigenlijk is hij nog steeds erg wild maar dat verbergt hij goed. Zijn gezicht staat altijd erg serieus en hij haalt nooit meer geintjes uit. Veel katten missen de vrolijke apprentice die hij was. Hij toen wel vervelend maar je kon tenminste met hem lachen. Hij zelf mist dat eigenlijk ook wel dus haalt hij zijn oude karakter te voorschijn. Niet iedereen is daar blij mee. Hij krijgt al zijn avontuurlijkheid weer terug en raakt dus weer in de problemen. Maar met zijn avontuurlijkheid kwam ook zijn brutalitiet weer terug. En zijn vermogen om zich overal uit te kletsen. (De rest van zijn karakter moet nog ontwikkeld worden.)
Foto's

als kit:
Spoiler:

als apprentice:
Spoiler:

Als warrior:
Spoiler:

Motivatie Storm x Mouse is geweldig, en een kitten van hun spelen is te gek!!!
extra TRALALA ...

.:Spring of life:. - Pagina 2 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Stormwise
StarClan
.:Spring of life:. - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 17:56

Ok. Zo heb ik denk ik wel genoeg, anders word het zo moeilijk kiezen.
Dus vanaf nu liever GEEN aanmeldingen meer. Jullie zullen het zo snel mogelijk van mij en mousefur horen, wie het zijn geworden Wink

.:Spring of life:. - Pagina 2 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 17:58

Okay (:
Ik hoop dat ik een kansje maak ;D
En als jullie iets aan Dragonkit willen veranderen, mogen jullie me altijd pb'en ^^

.:Spring of life:. - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:00

Oh Moon, Laura pm'de me net met een kitten vraagje voor een profiel die ze net had uitgewerkt, zou ze dat nog mogen posten als laatste? c:

.:Spring of life:. - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:05

Ik heb dat al ontvangen XD
Geregeld met haar.

~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Yarrowpaw
Member
» Chi «3
65
Actief

CAT'S PROFILE
Yarrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 21:13

Ow, ik hoop dat ik een kansje maak met Funnykit Smile
Neem gerust de tijd Smile

.:Spring of life:. - Pagina 2 2uzv7zm
devil
Member
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:21

Ik ben benieuwd *valt bijna uit de stoel van ongeduld.* Nou, ja veel plezier met kiezen( hoop zo dat Birdkit het woordt anders zijn jullie nog lang niet jarig.;p *fluit onschuldig*

.:Spring of life:. - Pagina 2 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Finestheart
Elder
.:Spring of life:. - Pagina 2 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:42

Veel geluk met kiezen Maartje en Moon ^^ im zelf zou nooit een keuze kunnen maken xD

.:Spring of life:. - Pagina 2 Os_zps59d1bf76
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 0:51

x3 zag topic pas net teon de aanmeldingen afgesloten waren

Maar ik wens iedereen veel geluk toe

xx

.:Spring of life:. - Pagina 2 Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimema 14 mei 2012 - 16:07

suc10 iedereen x) en suc10 Moon en maartje met kiezen xD

.:Spring of life:. - Pagina 2 CFKdxRZ
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 18:17

Hello iedereen (:

Sorry dat ik dit wat later doe, maar ik heb me besloten terug te trekken met Ghostkit. Iedereen anders, succes ermee Wink

Brightspots
StarClan
.:Spring of life:. - Pagina 2 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 17:26

En toen zag ik pas dat Smoketear broertjes en zusjes ging krijgen 8o

COOL >D

::"Bright's::

.:Spring of life:. - Pagina 2 SH9MgCf

Laatst aangepast door Brightpaw op di 22 mei 2012 - 19:29; in totaal 1 keer bewerkt
Angelwing
Member
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 18:05

Naam: silferkit,silferpaw, silferclaw
Geslacht: Kater
Uiterlijk/innerlijk: heel uitdagend, op zoek naar ruzie en klaar om te vegten en is op avontuur uit, en hij is naief
extra: -

.:Spring of life:. - Pagina 2 Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 18:19

Angelpaw, als je het topic eens goed had doorgelezen, had je gezien dat de aanmeldingen gesloten waren.
Gelieve hier niet in het topic op te reageren, maar een pb te sturen.

- Moonstripe uit (:

Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 16:31

~ De kittens zijn bekend gemaakt ~

Het zijn er in totaal vier.
We hebben eerlijk naar de aanmeldingen gekeken en het beoordeeld op creativiteit, of het orgineel was, de rpg-kwaliteit-stuff en dat soort dingen.

Om het een beetje spannend te houden zeg ik de eerste twee, en Moon de laatste twee ;}
Pam pam pam paaammmm ~

De eerste twee zijn Dragonkit en Lastkit.
Though, ik weet niet zeker of de naam Dragonkikt wel mag. Het is immers een mytisch wezen. Moet je misschien even navragen bij Waz c:

.:Spring of life:. - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 16:43

Te spannend voor woorden...

Ik denk niet dat ik het ben geworden...

ach, daarom heb me voor de zekerheid bij nog een aangemeld. (Als ik bij een wordt gekozen, meld ik me bij de andere weer af)

En wat Dragonkit betreft, er was eerder toch een kat die de naam Dragon droeg in zijn clannaam...Vergeten hoe dat afliep.

(Sorry als dit S.P.A.M is)

.:Spring of life:. - Pagina 2 28l9ib

.:Spring of life:. - Pagina 2 22
Hopepaw
Member
Maaike
284
Actief

CAT'S PROFILE
Hopepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 16:45

omg <3
I love you guys xD
Thanks <3 echt thanks ;D
Ik zal het navragen aan Waz (; En als het niet mag, dan zal ik de andere naam zo snel mogelijk doorgeven.
& Gefeliciteerd Lastkit/Quinty
& Veel succes iedereen!

Sometimes everything you know in the world turns out to be a lie.
But at the end of the day the lie isn't what matters,

.:Spring of life:. - Pagina 2 Dnzza0
It's what you do after you tell it.
If you work hard enouch you can make it true.
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 16:45

Inderdaat. De kittens zijn bekent gemaakt! ^^
En wij zeggen het jullie met plezier. We hebben lang overlegd, en lang gepraat. Iedereen nagegaan, of er echt moeite voor was gedaan. Of jullie creatief waren en een leuke char hadden. We zijn ook af gegaan op gevoel en actievieteit van jullie. Ik hoop dat uitgekozen personen, er een extra acount bij kunnen hebben Wink
Mousefur (Maartje), en ik. Doen het allebei in 2, omdat we partner van elkaar zijn, dus vonden we dat een mooi simolisch iets.
Maar goed, ik houd nu weer een té lange speach XD. (omg, begin Storm na te doen 0.0'' maar goed XD. ''Moon zeg nou gewoon wie het zijn! XD''
gehe, ok. Ik zal jullie uit jullie leiden verlossen.
De kittens zijn....

Herbert, met de uitgekozen naam van Leafkit!
En nu de laatste, degene die zich ook had aangemeld, maar het via pm heeft gedaan Wink
We nemen hier voor.... Laura, met Cometkit!

Voor de gene die ook nieuwschierig zijn naar de char, het staat in spoiler ^^
Cometkit:

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle aanmeldingen. Ook heel erg voor de gene die niet zijn gekozen. Ik ben danbaar voor jullie belangstelling. En Stormstar en Mousefur staan altijd open voor gesprekken met jullie eigen chars in de rpg, dus maak jullie geen zorgen Wink

Mvg, Stormstar en Mousefur.

~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: .:Spring of life:.   .:Spring of life:. - Pagina 2 Icon_minitime

.:Spring of life:.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: