We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 19:21
Give my D< Wat voor territorium zou ik voor SilenceClan kiezen? D:
Inkmask
StarClan
Babs 962
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 19:23
Dapplepaw schreef:
Give my D< Wat voor territorium zou ik voor SilenceClan kiezen? D:
Misschien een plek waar ze heel stil moeten zijn om te jagen? Misschien grotten ofzo? Echo's verraden ze als ze lopen of spreken. Of misschien een vochtig gebied waar je voetstappen zo hoort... Dat kan problematisch zijn met het jagen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 19:24
Hmm tja (: Een plek met veel ego, misschien ergens in een ravijn? ghehe (: En een rotsenstelsel lijkt me ook wel leuk xD Ik weet genoeg, thanks babs ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 19:25
Dapplepaw schreef:
Hmm tja (: Een plek met veel ego, misschien ergens in een ravijn? ghehe (: En een rotsenstelsel lijkt me ook wel leuk xD Ik weet genoeg, thanks babs ^^
Linn nu lig ik plaaaaaat van het lachen :'D
Een plek met veel ego :'D Bedoel je niet echo? x'D Fail voor jouw grammar x'D