| [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail | |
|
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail vr 4 mei 2012 - 10:38 | |
| Verplicht~Niet moordlustig ~Beloven op Warrior Cats te blijven ~Aardig (duuh) Mag~Familyloos zijn ~Nieuw zijn ~Mij helpen (graag!) Gezocht= Niet noodzakelijk= Graag= Dringend!!!= iemand gevondenvadermoederBroers/zussenVriend/vriendinBuur poesiepoesReageer als je familie wil zijn Ik was een poesiepoes, de tweebeen waarbij ik woonde was overleden. Een tijdje zat ik opgesloten, toen ontdekte ik een gat. Ik perste me erdoorheen. Nu zwerf ik ergens rond bij vierboom. http://warriorcats.bigforumpro.com/t5451-eenzaam-en-vermoeid
Laatst aangepast door Whitebelly op za 5 mei 2012 - 11:02; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : moeft ff een link plakken) |
|
| |
Juul, de MLP fan<3 22
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail vr 4 mei 2012 - 11:32 | |
| Hmm, k wil wel met Miku een buurvrouw zijn ;D |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail vr 4 mei 2012 - 12:45 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail vr 4 mei 2012 - 12:58 | |
| Maar woont hij nu nog bij de twoleggs, of is hij al weg? |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail vr 4 mei 2012 - 15:06 | |
| Ze hoort nu ik bij de kittypets, volgens mij is dat ook een poesiepoes. |
|
| |
3
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail vr 4 mei 2012 - 15:25 | |
| |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail vr 4 mei 2012 - 15:33 | |
| Oke dan ben je in dit spel ook mijn moeder he? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail za 5 mei 2012 - 10:18 | |
| Ik ben je half zusje |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail za 5 mei 2012 - 11:01 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail za 5 mei 2012 - 11:04 | |
| eh... volgensmij mag je niet je eigen familie spelen (wel bijv. een van je kittens, maar niet je (half)zus...) |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail za 5 mei 2012 - 11:08 | |
| Oh, ik zal het wel vragen aan bluestar. Ik d8 dat dat mocht. |
|
| |
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail za 5 mei 2012 - 11:12 | |
| Volgens mij mag dat juist wel . Het zijn toch altijd jouw karakters, en je mag zelf beslissen wat je ermee doet, en van wie het familie is, ook al is het je eigen karakter (: Althans, het staat nergens in de regels dat het niet mag, toch? I'm scared of what she'll say if what I say sounds incomplete |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail za 5 mei 2012 - 11:14 | |
| Ik heb het aan Bluestar gevraagd, nu w8 ik maar op antwoord. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie & vrienden voor Browntail | |
| |
|
| |
|