| [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! | |
|
|
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! do 10 mei 2012 - 20:57 | |
| hij kan er toch niks aan doen!!!!!!!!!!!!!! maakt niet uit ik dan alweer sorry ik kap ermee ik bak er niks van. ik doe het pas net! Angelwing
Laatst aangepast door angelpaw op do 10 mei 2012 - 21:21; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! do 10 mei 2012 - 21:14 | |
| @Angelpaw; Ik heb hem heel vaak gezegd hoe het moest en als hij dan nog niet het juiste neemt... En wat bedoel je met die laatste zin? Trouwens, je aanmelding van je kitten klopt ook niet qua uiterlijk Kijk naar Saxon en Icy hun uiterlijken @Zive; Dankjewel, maar dat kan ik zelf ook best wel zeggen Trouwens, doe jij nog mee aan kittens of niet? ;o |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! do 10 mei 2012 - 21:35 | |
| Dus je doet nog mee Ziva? En aub, niet morgen. We wachten nog tot Linn aanpast en dan gaan we kiezen want als we op iedereen moeten blijven wachten kunnen we nooit beslissen. Dus liefst nog vandaag of voor Linn tenminste. |
|
| |
Lyan =3 157
| CAT'S PROFILEAge: I'm dead, all is good now, I think..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! do 10 mei 2012 - 21:58 | |
| Naam: Pure Geslacht: Poes Innerlijk: Pure is een echte bitch, als je haar uitdaagt zul je het nooit weer doen. Ze is een sterke en pittige poes. Haar pure blik vol haat en kilheid. Ze toont geen enkel puntje van gevoel en geeft niet snel op. Ze is graag uit het kamp om te ontdekken en ze is super nieuwsgierig hoe bloed smaakt. Foto: - Spoiler:
Of deze: Naam: Break Geslacht: Kater Innerlijk: Een sterk katertje, hij is groot voor zijn leeftijd en wordt snel uitgedaagd. Zijn nagels zijn ongewoon scherp en zijn ogen zijn onvergetelijk. Foto: - Spoiler:
Zeg maar als ik een oefenpost moet maken ^^ |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 10:28 | |
| Kan ik me nog aanmelden ? Naam: Domino Geslacht: Poes Uiterlijk: Domino is een grijs-bruinig poesje met hier en daar wat streepjes. Ze heeft mooie helderblauwe ogen. Karakter: Domino is een brutaal poesje. Ze is nieuwsgierig, snel en behulpzaam naar iedereen. Ze zal nooit echt gemeen zijn tegen anderen, maar ze heeft wel altijd haar woordje klaar. Domino houdt ervan om nieuwe dingen te beleven en te leren. Ze snapt van de meeste dingen al heel snel wat de bedoeling is. Ook is ze dol op spelletjes spelen en zich verstoppen. Bekendste Acc: Leopardeyes Waarom wil je een van de kits zijn?: Omdat ik wel meerdere acc'jes wilde en het me leuk leek om dat een kit te zijn ;D Foto's:Als kit; - Spoiler:
Als apprentice; - Spoiler:
Plaatje komt. Ik kan niet echt goed vinden, dus willen jullie helpen? Als warrior; - Spoiler:
Als ze wordt gekozen plaats ik wel even een voorbeeldpost ;D Ik hoop dat ik word uitgekozen ;DI Still Love You, Fireheart. Deel: Lyra&Meerz
Laatst aangepast door Leopardeyes op vr 11 mei 2012 - 15:25; in totaal 24 keer bewerkt |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 90
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 11:30 | |
| Naam: Flame Geslacht: tom-cat Uiterlijk: een paar (5) foto's - Spoiler:
Karakter: flame is een ondeugende kater die geen angst toont. Hij kan soms wel eens uitflippen, en dan doet hij dingen waar hij later spijt van krijgt. Hij is onhandelbaar en brutaal tegen iedereen, tegen een Leader, of tegen een kit, waarschijnlijk brutaler bij een Leader! Hij is erg populair onder de kits. HIj is erg koelbloedig en erg dapper, en hij beschermd zijn zusjes/broertjes met zijn leven! Zelfs zijn ouders beschermd hij!! Hij heeft altijd zijn woordje klaar, over alles. Zijn nadeel is dat hij soms zijn tegenstanders onderschat. Soms lijkt het alsof hij een vlam met zich meeneemt, de strepen zijn ook golvend waardoor het op vlammen lijkt. Ook lijken zijn ogen vuur te spuwen. Hij overspoeld zijn ouders meestal met vragen. Hij is goed in bomenklimmen, en hij is heel snel. - voorbeeldpost:
Kleine dappere voetstapjes trippelden het Bloodclankamp uit. Waarom was iedereen zo moordlustig in het bloodclankamp? Niet dat hij niet moordlustig was, hij had geen angsten! Maar iedereen was hetzelfde. Bloed, bloed, en nog eens bloed. Heette het daarom de Bloodclan? Hij wist het niet. Hij zou het zeker gaan vragen aan Icy en Saxon vragen, dat waren zijn ouders. En hij was er heel trots op! Het katertje heette Flame, zonder enige angst. Een grote arend dook op vanuit het open dak. flame hield zijn mond, de arend landde voor zijn neus. Flame liet zijn tanden zien. "Doe niet alsof je beter bent, misbaksel van een arend!" siste hij naar het grote gevogelte. De arend opende zijn bek en schreeuwde de kitten iets toe. Flame grauwde, en sprong vliegensvlug op de rug van de arend. Hij boorde zijn tanden in de nek van het beest, het voelde als vuur in de huid van de arend. Het grauwde, en pakte flame op met zijn snavel, en schudde hem heen en weer. Flame gaf het beest een kras over zijn oog, waardoor de arend geschrokken wegvloog. flame sprong weer op de grond, en tot zijn schrik had hij een wond op zijn rug. "Gemene beesten!" snauwde hij in zichzelf. Hij likte zijn klittende vacht weer schoon. Nu had hij wel een geweldig super cool verhaal te vertellen. Die arend was bang! Hij zou altijd herinnerd worden aan het gevecht met de kleine kitten. Zijn ogen leken vuur te spuwen door het gevecht, adrealine klopte door zijn aderen. Hij liep verder het donkere bos in, tot hij in de boom de arend zag zitten. Hij keek gevaarlijk rond. Flame dacht na: Zal ik nog een gokje wagen? dacht hij. Hij knikte tegen zichzelf en schoot de boom in. Zijn lange nagels krasten in de vleugel van de arend, die luid begon te gillen. de klauw van de arend pakte het gespierde katertje op en probeerde ermee weg te vliegen. Zijn vleugel bloedde, de vlijmscherpe nagels van de arend brandde in de huid van flame. Hij schreeuwde even, en toen de vogel weg wilde vliegen, zakte hij naar de grond, waardoor flame bijna werd platgedrukt. Hij beet in de poot van de arend, waardoor hij nu de lucht in probeerde te vliegen. Maar zijn vleugel was zodanig verwond dat het niet lukte. Uit de mond van flame sijpelde wat bloed, maar hij liet geen pijn merken. Hij liep dapper terug naar het bloodclankamp. Hopelijk waren mama en papa niet bezorgd om hem. Bij het schuurtje van zijn moeder aangekomen, bonkte hij met zijn hoofd op de deur. "MAMA, IK HEB TOENET IETS ZOOO COOLS MEEGEMAAKT! IK HEB GEVOCHTEN MET EEN AREND!" schreeuwde hij, het hele kamp moet het gehoord hebben. "WIL JE HET VERHAAL HOREN?" schreeuwde hij erachteraan. Hij liep het schuurtje binnen en keek het rond. De leader den, wist hij, want mama was de leider en papa de deputy!
Waarom ik kit wil zijn: ik vind Bloodclan en kittens cool xD bekenste acc.: Frostclaw/scars xtra: de ogen worden veranderd wanneer hij goedgekeurd is. |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 16:13 | |
| Fireheart; Als ik echt altijd op iedereen moet wachten is dat best wel vervelend, vind het trouwens erg vervelend dat het hele topic ondergespamd wordt met iemand die dan vraagt of de foto's goed zijn, terwijl het best wel logisch is als ik een beschrijving plaats.
@Linn; Aub kies zelf je plaatjes, ben het beu aan het komen dat ik altijd moet beslissen welke goed zijn en niet.
Aanmeldingen en wijzigingen zijn NU gesloten, ik en Quinty gaan nu beslissen. We zullen beslissen op welke plaatjes je nu bij je kitten staan hebt en alles, en als we je eventueel kiezen of willen kiezen als iets aan je kitten veranderd dan zullen we je daarover mailen. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 16:27 | |
| Dan kunnen ze altijd mailen. |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 16:29 | |
| @Icy; Je hebt de foto's in jou Pm staan, tellen deze, of die die er nu opstaan? ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 16:30 | |
| Pm? xD Ik ga even kijken wacht, 'k zal je mailtje sturen. c: |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 16:42 | |
| gedaan ^^ ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 20:17 | |
| |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 11 mei 2012 - 20:20 | |
| Gefeliciteeerd iedereen ;3. Wel jammer dat ik niet gekozen ben, maar ik gunde het de rest meer dan mezelf haha (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! | |
| |
|
| |
|