[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Angelwing
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:57

hij kan er toch niks aan doen!!!!!!!!!!!!!! sigh
maakt niet uit ik dan

alweer sorry ik kap ermee ik bak er niks van.
ik doe het pas net!

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing

Laatst aangepast door angelpaw op do 10 mei 2012 - 21:21; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:58

mensen , dit is geen topic om ruzie te maken ! Het is nu gwn gebeurt en laat het zo !
sorry voor gedrag Very Happy

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Icy
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:14

@Angelpaw; Ik heb hem heel vaak gezegd hoe het moest en als hij dan nog niet het juiste neemt... En wat bedoel je met die laatste zin? Trouwens, je aanmelding van je kitten klopt ook niet qua uiterlijk Wink Kijk naar Saxon en Icy hun uiterlijken Smile

@Zive; Dankjewel, maar dat kan ik zelf ook best wel zeggen Wink Trouwens, doe jij nog mee aan kittens of niet? ;o

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Vhsq4z
Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:17

goed ik zal voice wat aanpassen , en hopen dat ik niet weer zo'n blunder maak ^^ , is het goed dat ik het morgen doe ?

Dotpaw
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:22

Angelpaw, dit hoor je hier niet te zeggen,
Aangezien het niks toevoegt aan dit topic.

En Ziva, gelieve niet te "minimodden".

Gelieve niet te reageren in dit topic,
Maar via de PB.
Mvg,
Dotpaw

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Aesi09
other:
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:35

Dus je doet nog mee Ziva?
En aub, niet morgen. We wachten nog tot Linn aanpast en dan gaan we kiezen want als we op iedereen moeten blijven wachten kunnen we nooit beslissen. Dus liefst nog vandaag of voor Linn tenminste.

Jayshade
StarClan
Lyan =3
157

CAT'S PROFILE
Jayshade
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:58

Naam: Pure
Geslacht: Poes
Innerlijk: Pure is een echte bitch, als je haar uitdaagt zul je het nooit weer doen. Ze is een sterke en pittige poes. Haar pure blik vol haat en kilheid. Ze toont geen enkel puntje van gevoel en geeft niet snel op. Ze is graag uit het kamp om te ontdekken en ze is super nieuwsgierig hoe bloed smaakt.
Foto:
Spoiler:

Of deze:

Naam: Break
Geslacht: Kater
Innerlijk: Een sterk katertje, hij is groot voor zijn leeftijd en wordt snel uitgedaagd. Zijn nagels zijn ongewoon scherp en zijn ogen zijn onvergetelijk.
Foto:
Spoiler:

Zeg maar als ik een oefenpost moet maken ^^
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:59

Sorry als ze niet goed zijn, ik doe echt mijn best op het vinden van een kitten die op de ouders lijkt, maar zo simpel is dat echt niet.

http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2010/154/1/c/Upside_down_cutie_by_marie_catss.jpg
http://th04.deviantart.net/fs70/PRE/i/2011/315/0/1/stare__by_onewhiteelephant-d4fsn4n.jpg
http://th09.deviantart.net/fs50/PRE/i/2009/340/4/3/Dinah_by_MichelleRamey.jpg - wss niet, maar aangezien icy ook wat rood heeft op haar avatar
http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/i/2009/355/a/8/spish__by_gnash_pie.jpg
http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2009/351/7/d/My_cat_by_Emeeeliiie.jpg
http://fc01.deviantart.net/fs48/f/2009/153/e/8/cute_cat_by_01_11_89.jpg
http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2010/050/c/4/Mogwai_by_DianePhotos.jpg
http://fc06.deviantart.net/fs30/i/2008/164/d/c/lily_by_JimmyOblues.jpg
http://fc07.deviantart.net/fs28/f/2008/130/c/c/Looking_at_the_Rose_by_cynop.jpg
http://fc05.deviantart.net/fs47/i/2009/255/d/4/it_should_be_here____by_ThErEaLDoLLyFrikka.jpg

Ogen die niet blauw zijn worden dan blauw gemaakt, katten die jullie het liefst NIET willen zullen weg gaan (:
Ik zou het liefst gewon willen dat mijn ixion ook een beetje zijn eigen is, en niet identiek aan zijn ouders zeg maar - dat is ook bijna nooit zo met kittens -.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 23:28

Icy ik vind dat je een beetje hard reageert. Nieuw lid, snapt het misschien allemaal niet zo goed.
En daarbij, ooit gehoord van genen en al die zooi. Zijn Icy's en Saxon's ouders precies zo gekleurd als Icy en Saxon dan?

@Dapple; Kittens zijn idd niet identiek aan hun ouders. Anders zouden het klonen zijn.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 8:04

ik heb het bewerkt ^^

Leopardeyes
Member
25

CAT'S PROFILE
Leopardeyes
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 10:28

Kan ik me nog aanmelden ?

Naam: Domino
Geslacht: Poes
Uiterlijk: Domino is een grijs-bruinig poesje met hier en daar wat streepjes. Ze heeft mooie helderblauwe ogen.
Karakter: Domino is een brutaal poesje. Ze is nieuwsgierig, snel en behulpzaam naar iedereen. Ze zal nooit echt gemeen zijn tegen anderen, maar ze heeft wel altijd haar woordje klaar. Domino houdt ervan om nieuwe dingen te beleven en te leren. Ze snapt van de meeste dingen al heel snel wat de bedoeling is. Ook is ze dol op spelletjes spelen en zich verstoppen.
Bekendste Acc: Leopardeyes
Waarom wil je een van de kits zijn?: Omdat ik wel meerdere acc'jes wilde en het me leuk leek om dat een kit te zijn ;D
Foto's:
Als kit;
Spoiler:
Als apprentice;
Spoiler:
Als warrior;
Spoiler:

Als ze wordt gekozen plaats ik wel even een voorbeeldpost ;D
Ik hoop dat ik word uitgekozen ;D

I Still Love You, Fireheart.
Deel: Lyra&Meerz

Laatst aangepast door Leopardeyes op vr 11 mei 2012 - 15:25; in totaal 24 keer bewerkt
Scars
Member
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Scars
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 11:30

Naam: Flame
Geslacht: tom-cat
Uiterlijk: een paar (5) foto's
Spoiler:
Karakter: flame is een ondeugende kater die geen angst toont. Hij kan soms wel eens uitflippen, en dan doet hij dingen waar hij later spijt van krijgt. Hij is onhandelbaar en brutaal tegen iedereen, tegen een Leader, of tegen een kit, waarschijnlijk brutaler bij een Leader! Hij is erg populair onder de kits. HIj is erg koelbloedig en erg dapper, en hij beschermd zijn zusjes/broertjes met zijn leven! Zelfs zijn ouders beschermd hij!! Hij heeft altijd zijn woordje klaar, over alles. Zijn nadeel is dat hij soms zijn tegenstanders onderschat. Soms lijkt het alsof hij een vlam met zich meeneemt, de strepen zijn ook golvend waardoor het op vlammen lijkt. Ook lijken zijn ogen vuur te spuwen. Hij overspoeld zijn ouders meestal met vragen. Hij is goed in bomenklimmen, en hij is heel snel.
voorbeeldpost:

Waarom ik kit wil zijn: ik vind Bloodclan en kittens cool xD
bekenste acc.: Frostclaw/scars
xtra: de ogen worden veranderd wanneer hij goedgekeurd is.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Cupcatpixelart[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Scarsonderschrift[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Cupcatsg[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 16:13

Fireheart; Als ik echt altijd op iedereen moet wachten is dat best wel vervelend, vind het trouwens erg vervelend dat het hele topic ondergespamd wordt met iemand die dan vraagt of de foto's goed zijn, terwijl het best wel logisch is als ik een beschrijving plaats.

@Linn; Aub kies zelf je plaatjes, ben het beu aan het komen dat ik altijd moet beslissen welke goed zijn en niet.

Aanmeldingen en wijzigingen zijn NU gesloten, ik en Quinty gaan nu beslissen. We zullen beslissen op welke plaatjes je nu bij je kitten staan hebt en alles, en als we je eventueel kiezen of willen kiezen als iets aan je kitten veranderd dan zullen we je daarover mailen.

Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 16:20

Ik begrijp het wel hoor, dat ze willen weten of die foto's goed zijn. Je gaat er zo vreselijk streng doorheen, dat mensen niet meer precies weten of het nou helemaal goed is.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 16:27

Dan kunnen ze altijd mailen.

Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 16:29

@Icy;
Je hebt de foto's in jou Pm staan, tellen deze, of die die er nu opstaan?

▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 16:30

Pm? xD Ik ga even kijken wacht, 'k zal je mailtje sturen. c:

Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 16:42

gedaan ^^

▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:17

Uitslag kittens!
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 D21

Ik en Quinty hebben nu al besloten, yeayyyy C: En ik weet dat jullie allemaal razend benieuwd zijn! Nu jullie nog aandachtig zijn qua lezen; Degene die gekozen zijn en leuke ideetjes voor verhaallijnen met hun ouders hebben kunnen altijd een mailtje sturen enzo, en dat zullen wij andersom ook doen.

Ook is het belangrijk om te weten dat het Icy haar 2e nestje is, en aangezien wij 5 kittens zullen nemen (inclusief Kira), kan het zijn dat er een beetje probleempjes bij de zwangerschap komen. Maar dat is nog iets dat ik en Quinty moeten bedenken. Naja, ik denk wel dat jullie razend benieuwd zijn!

De kittens!
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 D21
- Kira van Quinty (Dat was al bekend)
- Sora van Winterpaw!
- Ariana van Cinderfall! (Ja Lianne, ik en Quinty vonden allebei Ariana de mooiste naam c:)
- Acuzio van Flamepaw.!
- Break van Jayshade! (Quinty vond Break heel leuk, ik daarin tegen wat minder... Maar als je zijn karakter enalles nog heel wat meer bedenkt en uitbreid en mij het doorstuurt en weet te overtuigen dan heb je mij zeker aan de haak. Very Happy Break zal de favoriet van Saxon worden trouwens Very Happy)

Aan al degene die niet gekozen zijn, sorry xD Als je wilt weten waarom niet dan mogen jullie altijd een mailtje sturen c: Het is zeker niet persoonlijk, we all love you <3

HAVE FUN Very Happy
Mail ons als je nog vragen hebt.

Autumnpaw
Member
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:20

Gefeliciteeerd iedereen ;3. Wel jammer dat ik niet gekozen ben, maar ik gunde het de rest meer dan mezelf haha (:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Sigautumnslate
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 6 Icon_minitime

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: