Oh! Hello? Why are you Crying?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaytail
Member
Oh! Hello? Why are you Crying? 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Oh! Hello? Why are you Crying?   Oh! Hello? Why are you Crying? Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 19:56

Jaypaw
I will fight for my Clan

Met ruime passen liep de apprentice door het bos. De langharige kater bleef staan bij een struik waar hij geritsel hoorde en er een muisje tevoorschijn kwam. Hij rende het muisje achterna maar helaas, De muis ontglipte hem. ''Wanneer zou ik nu eindelijk een training met Thunderstrike krijgen?'' verzuchtte hij. Hij liep langzaam verder. ''Als ik nou training had gehad van Thunderstrike had ik vast die muis kunnen vangen..'' mompelde hij tegen zichzelf. ''Zou ik aan Bluestar een nieuwe mentor vragen?'' vroeg hij zichzelf. ''Nee, dan lijkt het net alsof Thunderstrike een soort van Bloodclan kat is.'' zei hij nors. Zonder dat hij het merkte liep hij rondjes. Hij stopte toen hij weer dezelfde boom zag. ''Oh ik was rondjes aan het lopen.'' zuchtte hij moeizaam. Hij zag hoe er een eekhoorn voor zijn neus rende. Jaypaw sprong en had de eekhoorn tussen zijn poten. ''En nu?'' zei hij zacht. Hij bedacht zich hoe andere katten het deden. Hij maakte het af met een stevige beet in de nek en hij voelde de eekhoorn niet meer bewegen. Trots hief hij zijn kopje op en begroef de eekhoorn. Toen hij een kat in de buurt rook, rook hij meteen dat het een Thunderclan kat was. Hij zuchtte opgelucht. Hij liep door de struiken en zag daar een prachtige grijze poes. ''Hallo....'' zei hij vriendelijk.

[& SILVERLEAF!]
-- Ik heb de topics met Firelion gelezen ;D vandaar de titel xD--

Sucks don't it?
Oh! Hello? Why are you Crying? Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Oh! Hello? Why are you Crying? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Oh! Hello? Why are you Crying?   Oh! Hello? Why are you Crying? Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 8:01

Het zacht gefluister van de wind wakkerde haar verdriet weer aan . Ze miste Firelion elke dag meer . Waarom had ze toch gezegd dat hij weg moest gaan ? Een siderende zcuht ontsnapte uit haar mond . Ze hoorde en rook veel prooigeuren , maar had niet de energie om ze te vangen . Voor kittens zorgen is toch lastiger dan je verwacht , en vooral omdat ze nu al een beetje ouder waren . Ze zeiden zelfs dat het nog lastiger word wanneer ze hun speelsheid krijgen . Maar volgens haar hadden haar kittens al lang speelsheid . Een geritsel in de buurt maakte haar wakker van haar dag droom . Het was een bruine lang harige apprentice . Hoe was de naam ook alweer ? Japaw , yajpaw ? Nee het was Jaypaw . ''Hallo....'' zei hij vriendelijk. Wat deed die hier ? Moest die niet aan het trainen zijn ? ¨ hallo jonge Jaypaw ¨ zei ze vriendelijk terug . Vermoeid en met stijve spieren begon ze haar vacht te wassen . Toen ze vond dat het er goed genoeg uitzag zwiepte ze even met haar staart als teken dat Jaypaw dichterbij mocht komen .

Oh! Hello? Why are you Crying? RkohCBk
Jaytail
Member
Oh! Hello? Why are you Crying? 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oh! Hello? Why are you Crying?   Oh! Hello? Why are you Crying? Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:33

Jaypaw
I will fight for my Clan

''hallo jonge Jaypaw'' Zei de prachtige zilveren poes terug. Aan de blikken van de poes zag hij Vermoeidheid. Maar heel diep in haar prachtige helder blauwe ogen Verdriet. Waarom zou ze verdriet hebben? Ze was inmiddels wel een prachtige moeder van kittens!ze begon haar prachtige vacht moeizaam te wassen. Het leek wel of ze stijf was. Op een gegeven moment zwiepte ze met haar staart als teken dat hij mocht komen. Hij knikte en liep kalm op de koude grond naar de poes toe. ''Vertel eens....'' begon hij gelijk Terwijl hij naast de poes ging liggen. ''Ik zie diep in je prachtige blauwe ogen verdriet... Waarom?'' confronteerde hij haar meteen. Zijn gele ogen keken de poes vertrouwend aan. ''Je hoeft het niet te vertellen hoor, maar wat ik heb geleerd van mijn pleegouders was; Uithuilen is soms goed voor je. En als je voor altijd blijft treuren ben je vatbaarder voor ziektes.'' zei hij trots tegen de poes. ''Soms is het gewoon fijn dat je je verhaal aan iemand kwijt kan...'' Ging hij verder. Hij had nog nooit zijn verhaal verteld over zijn ouders. Maar hij voelde de brok in zijn keel.

--Flutje D: --

Sucks don't it?
Oh! Hello? Why are you Crying? Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Silverleaf
StarClan
Oh! Hello? Why are you Crying? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Oh! Hello? Why are you Crying?   Oh! Hello? Why are you Crying? Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 14:55

Kalm liep Jaypaw naar haar toe . Ze wou eigenlijk geen gezelschap , ze wou alleen zijn , en tegen haarzelf jammeren , niet tegen een jonge kat . ''Vertel eens....'' begon hij gelijk Terwijl hij naast haar ging liggen . ''Ik zie diep in je prachtige blauwe ogen verdriet... Waarom?'' confronteerde hij haar meteen. Zijn gele ogen keken haar vertrouwd aan , maar kon ze hem , haar problemen wel toe vertrouwen ? Wat maakte het uit n de hele Thunderclan wist al van Firelion darkvoice , en haar . ''Je hoeft het niet te vertellen hoor, maar wat ik heb geleerd van mijn pleegouders was; Uithuilen is soms goed voor je. En als je voor altijd blijft treuren ben je vatbaarder voor ziektes.'' zei hij trots tegen Silverleaf . . ''Soms is het gewoon fijn dat je je verhaal aan iemand kwijt kan...'' Ging hij verder. Koeltjes knikte ze , en haalde even diep adem , dat klonk als een zucht . '' h..h.het is Fire..Firelion '' snikte ze zachtjes . Ze probeerde haar tranen in te houden , maar die rolden over haar wang . '' hij zei dat hij meer van Darkvoice hield dan van mij , en nu hebben mijn kittens geen vader meer .... en heb ik niemand meer , alleen kittens waar ik al mijn liefde kan in stoppen '' ging ze verder . Wat was ze wel niet aan het doen ? Uithuilen bij een andere kater , alsof hij het zal begrijpen , daar zal hij toch nog veel te jong voor zijn . Haar hele lichaam beefde , ze voelde niet eens de warmte van Jaypaw die naast haar lag . Verwildert staarde ze met haar blauwe ogen naar Jaypaw .

Oh! Hello? Why are you Crying? RkohCBk
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Oh! Hello? Why are you Crying?   Oh! Hello? Why are you Crying? Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: