|
| x 850
| |
| Onderwerp: move it ! do 3 mei 2012 - 17:59 | |
| Haar ogen straalden bloed dorstig , zoals altijd . De verdorde bladeren onder haar zwarte poten kraakten luid , zodra ze erop stapte . Ze was nog steeds slecht gezind om de mislukte poging om zaria haar zus te vermoorden . Ze dacht nog steeds aan de woorden die acario zei . Ze wisten dat sommige clan katten zeiden dat ze raar was , daar bedoelde ze mee gevaarlijk , en dat haar geest verziekt was of zo iets . Maar acario maakte dat wel heel duidelijk . Haar lange staart begon wild te zwiepen toen ze een geur te pakken kreeg , die ze helemaal niet mocht . Thunderclan ! Ze walgde al lang van de thunderclan , van alle clans . Ze vond dat de bloodclan de beste was , daar zatan de sterkste . Ze spande haar spieren en stapte woest door . Ze kreeg een grijns op haar gezicht toen ze een donkere kater zag staan . Geen zin om uit de weg te gaan duwde ze de donkere kat uit de weg . ¨ je staat in mijn weg , aftreksel ¨ siste ze vals . Haar ogen kregen de glans van bloed dorst , en woede . Ze liep gewoon door , met haar staart wild zwiepend achter haar . Ze negeerde de kater die ze zonet had weg geduwd . Hij zal toch niks waard zijn . Dacht ze spottend . Plots liep er een klein muisje voor haar poten . Wat een stom mormel . Dacht ze . Met veel kracht van woede duwde ze haar lange klauw door het beeste . En hard dat het begon te piepen van de pijn . ¨ ja lijd maar , ik wou echt dat jij zaria was ¨ siste ze vals tegen de muis . Lachend gooide ze het muisje weg . Er was toch genoeg prooi , en een stom muisje zou die balans toch niet verstoren . »People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
|
| | | U wanna know. Do u? c: 265
| |
| | | | x 850
| |
| Onderwerp: Re: move it ! di 8 mei 2012 - 19:17 | |
| "Hallo mooie poes. Ik ben Leopardclaw je broer Scars ken ik heel goed. Ik was een keer samen met hem bij de rivier maar ik kan me het niet meer goed meer voorstellen. Wie dacht hij wel dat hij was ! En alsof ze om Scars moest geven , ze hield geen haar van haar broer . "Wat heb je nou aan zoiets kleins? Jaag beter op wat grootst!" Hij keek Ziva aan en likte het bloed op wat eruit was gekomen. Bah weer een kat die denkt dat hij slecht is , door met slechte katten te praten . Haar blik werd feller , en weer kaatste het zonlicht . "Ik wil jullie niks doen hoor. Maar als ik iemand haat dan dood ik hem!" Alsof hij haar kon vermoorden . Ha , een kat zoals jij kan nog geen rat doden , laat staan alsof hij een woedende Bloodclan poes kan vermoorden , ik dood jou nog voor je het weet ¨ siste ze vals . Maar ze vond wel dat ze gelijk had . Ze nam een dreigende houding aan , en ontblootte haar ongewoon lange nagels . Haar bloedrode ogen fonkelde woedend , zoals ze had gezegd . Ze had totaal geen schrik van hem , en laat staan dat ze moest vluchten . Da, vermoorde ze nog liever haar zelf , dan nog maar 1 sprankeltje schrik te laten zien , wat ze dus totaal niet had ! »People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
|
| |
| | | | x 850
| |
| Onderwerp: Re: move it ! di 8 mei 2012 - 19:58 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: move it ! di 8 mei 2012 - 20:07 | |
|
Leopardclaw Leopardclaw keek naar Ziva: "Wat bedoel je daar nou mee?" Leopardclaw keek haar aan en antwoorden: "Ziva ik wil geen ruzie met zo een mooie poes als jou! En trouwens ik hou wel op met je aan vreselijke gedachtes te brengen!" Leopardclaw dacht:Ik breng deze mooie poes alleen op walgelijke gedachtes ik probeer juist aardig te doen! Leopardclaw zij toen zomaar hardop: "Ziva je bent de mooiste poes die ik heb gezien!" Leopardclaw draaide zich snel om om te voorkomen dat hij bloosde. Hij hoopte maar dat de poes het niet had gehoord maar ze had het wel gehoord de kans was groot. Leopardcalw keek naar de heldere zon die scheen en zag ook dat Ziva haar vacht prachtig fonkelde. Hij vond deze poes gewoon mooi maar zij hem niet dacht hij!
as the water flows from the rivers to the ocean to the sea God your spirit running inside of me oh, as the ocean - as the river flows to this place where we give you our hearts |
|
- Spoiler:
|
| | | x 850
| |
| | | | U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: move it ! wo 9 mei 2012 - 16:42 | |
|
Leopardclaw Leopardclaw keek naar Ziva de mooie bloedclanpoes die wat rustiger dacht. Hij keek met nog een klein beetje een verlegen gezicht naar Ziva en antwoorden terwijl hij sierlijk naar de mooie poes liep: " Ziva.. ik.. ik hou van je!" Leopardclaw ging met een schok naar achteren en zij toen: "Ziva luister goed wat ik zeg is waar!" Leopardclaw was helemaal in de war door de mooie poes die hij prachtig vond maar hij moest wel op zijn woorden lette. Leopardclaw liep naar Ziva en drukte zijn neus in haar flank. Terwijl hij het deed dacht hij: Zou ze mij ook leuk vinden? Zo wat van niet wat moest hij dan doen? Haar aan stukken scheuren? NEE DAT DEED HIJ NOOIT VAN ZIJN LEVEN! Hij zou haar nooit kwaad doen! Leopardclaw ging tegenover Ziva zitten en wachten af.
{ Vluchtpost }
as the water flows from the rivers to the ocean to the sea God your spirit running inside of me oh, as the ocean - as the river flows to this place where we give you our hearts |
|
- Spoiler:
|
| | | | Onderwerp: Re: move it ! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |