|
| Painfull, Hatefull, Fearfull... | |
| Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Painfull, Hatefull, Fearfull... do 3 mei 2012 - 15:29 | |
| "Ik lag in mijn den. Mijn lichaam raasde van angst, pijn, en haat, haat die ik niet durfde te uiten, haat die ik wou uiten, maar waar ik te bang voor was. Ik wist wat er vandaag ging komen. Ik wist ook wat ik ging doen. Ik ging trainen. Ik had zo'n hekel aan trainen. Ik trainde liever samen met andere apprentices, zonder mentoren. Mentoren waren gevaarlijk. Ik wist wel wanneer ik mentor zou worden, dat ik alles anders zou aan pakken. Ik zou mijn apprentice fouten laten maken, en ze stukje bij beetje goed laten doen. Ik zou lief zijn voor mijn apprentice. Ik zou hem of haar niet beledigen. Ik zou hem of haar geen pijn doen." Brightpaw draaide zich op haar rug en zuchtte. "Waarom moest mijn mentor me nou wel pijn doen. Wat heb ik ooit fout gedaan. Waarom word ik gestraft, wat heb ik gedaan dat zou slecht was? Ik besta toch alleen maar uit goedheid, liefde, vertrouwen, en troost. Alles wat goed is rust in mij. En toch, en toch moet ik leiden. Leiden voor dingen waar van ik niet eens weet of ik dat gedaan heb, of wat het eigenlijk is. Ik moet wel slechte dingen gedaan hebben, dingen waar voor Starclan deze mentor aan mij heeft toegewezen. Waarom?" Brightpaw rolde terug op haar buik en hees zich overeind. Ze ging recht op zitten en begon zich schoon te maken. Dit was de dag voor alles wat er zou gebeuren. Ze wist niet waarom, maar ze had een voor gevoel. Even als over de training. Ze wist dat dit een pijnlijke training zou worden. Een training doe haar echt veel pijn zou bezorgen. Een training die ze niet wilt hebben. Een training waar voor ze wilt vluchten. Waar voor ze weg wilt rennen. Een training waar ze niet onder wilt leiden. "Ik wil dit niet. Ik wil niet gaan. Ik wil hier blijven. Terug naar mijn droom. Terug naar mijn mooie wereldje, terug naar waar ik me veilig mag voelen." Brightpaw staarde naar de lucht. De zon stond hoog. Je hoorde de vogels buiten fluiten. En de bladeren waren groen. Er waren hier en daar zelf bloemen te zien. Als je haar niet zou zijn geweest, zou het een mooie dag zijn geweest, als je Darkfire niet als mentor zou hebben gehad, zou dit de perfecte dag zijn geweest om te leren jagen. Maar Brightpaw was al klaar met haar jacht trainingen. Ze was nu midden in een vecht seizoen. Maar toch zei iets tegen haar dat dit haar laatste training zou zijn van Darkfire. Waarom zei haar gedachte dat? Ze verliet het kamp om te gaan naar waar ze had afgesproken. Haar lange poten bewogen zich lenig. Haar slanke lichaam bewoog zich ook mooi. Ze was bang. Maar toch voelde ze zich sterk. "Ik overleef dit, ik overleef dit." Met dat zinnetje in haar kop ging ze door. Ze vertraagde haar pas toen ze de kater uit haar nachtmerries zag. Haar mentor. Darkfire. Brightpaw vermande zich en haalde diep adem. 'Wat gaan we vandaag doen?' besloot ze te vragen.
"Darkfire"
- ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
| | | Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Painfull, Hatefull, Fearfull... do 3 mei 2012 - 17:59 | |
| Darkfire liep met logge passen dootr het bos, gesnouw ging uit naar alles dat hem niet aan stond. Takjes braken onder zijn klouwen, zijn ogen schoten als vuur. Hij dacht even na over zijn leerling Brightpaw, wat was ze nu waard? Waar diende ze nu eigenlijk voor? Hij irriteerde zich ook aan haar altijd zeurende moeder. Ze was zijn mentor geweest. Hij kwatte tegen de grond. Hij vond het heerlijk anderen te kwellen en te doen vrezen, hij was niet geliefd maar gevreesd. Een kwel geest van elke onzekere kat. Brightpaw had de pech dat ze zijn leerling was. Hij kon er wel om lachen. Terwijl hij door het bos liep, zwaaide hij zijn staart verveeld achter zich aan. Uitendelijk rook hij de geur die hem missenlijk maakte. Brightpaw liep op vossenlengte afstand, bij hem vandaan. Ze was bang, maar leek zich wel sterk te voelen. Dat zou hij er vandaag wel uit jagen. Hij liep voor haar uit aan de andere kant van de struiken, en kwam er toen uit. Hij keek verveeld achter zich, alsof hij haar niet zag. Maar hij sloeg bevelend met zijnj start haar te volgen. Uiteindelijk kwamen ze bij wat stenen rotsen, met wat hobbelig gras rondom. Hij sprong op een grote rots. Toen draaide hij zich om, en ging liggen. De zon brande op zijn diep zwarte vacht, en zijn met liteken bezaaide kop keek de poes duister aan. 'Wat gaan we vandaag doen?' ''Wat valt jou nog te leren Brightpaw? Je bent toch waardeloos.'' Sprak hij emotieloos, en hard. ''Maar ik ben wat stijf, dus ik denk dat een vecht training goed van pas komt'' Zijn woorden waren zwaar en log. Het kon hem niets schelen. |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Painfull, Hatefull, Fearfull... do 10 mei 2012 - 15:31 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Painfull, Hatefull, Fearfull... | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |