| [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden | |
|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden wo 2 mei 2012 - 18:17 | |
| Ik zoek dus een aantal kleine dingetjes voor Skippy 1 BC broer/zus waar hij erg veel om geeft. 1 rogue broer/zus die hij wel eens opzoekt. 1 kittypet broer/zus die hij stiekem opzoekt. 2 vijanden die hem haten. 3 vrienden + crush in de BC. Ik hoop dat iemand zich wil aanmelden, vul dit dan even in. Naam: Geslacht: Wat wil je zijn: Waarom: Nieuw/bestaand: Uiterlijk: Karakter: Bekenste account: Extra:Deze katten hebben zich aangemeld voor iets BC broer/zus: x Rogue broer/zus: x Kittypet broer/zus: x Vijanden: x Vrienden: x Crush: x Aangenomen mensen: BC broer/zus: x Rogue broer/zus: x Kittypet broer/zus: x Vijanden: Frost & Rage Vrienden: Kearn Crush: Maite
Laatst aangepast door Skippy op vr 4 mei 2012 - 12:07; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden wo 2 mei 2012 - 18:32 | |
| Naam: Ty Geslacht: Tom Wat wil je zijn: Vijand >3 Waarom: Ty haat alles en iedereen xD Nieuw/bestaand: Bestaand Uiterlijk: zie ava Karakter: mweh in mijn onderschrift staat een link met 'know me better' Bekenste account: Ty >3 Extra: lol |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden wo 2 mei 2012 - 18:33 | |
| ik dacht dat je mij had geacepteerd als vriend voor Ty |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden wo 2 mei 2012 - 18:34 | |
| |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden wo 2 mei 2012 - 18:35 | |
| Muahah Zal ik je bij vrienden zetten dan maar |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| |
| |
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden wo 2 mei 2012 - 22:03 | |
| Naam: Kearn Geslacht: Kater Wat wil je zijn: vriend Waarom: omdat ik graag meer vrienden en zo wil voor Kearn Nieuw/bestaand: Bestaand Uiterlijk: grijze kater Karakter: Hij zou nooit katten van zijn eigen clan aanvallen, alleen als ze er zelf echt om vragen of zelf aanvallen. Verder haat hij rogue's, kittypets en clankatten en wil ze het liefst allemaal doodden. Verder denkt hij ook goed na voor hij iets doet/ Bekenste account: Kearn Extra:/
|
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden do 3 mei 2012 - 10:32 | |
| Naam: Frost Geslacht: Tom Wat wil je zijn: Vijand Waarom: Gewoon, leuk toch >3 Nieuw/bestaand: Bestaand Uiterlijk:Witte, langharige vacht en rode ogen. Karakter: Een echte moordenaar, behalve voor vrienden en familie. Bekenste account: Frost Extra: Uhm, hi? =3 |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden do 3 mei 2012 - 11:28 | |
| Kearn & Maite aangenomen als vriend encrush Frost aangenomen als vijand.
|
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden do 3 mei 2012 - 22:33 | |
| Naam: Rage Geslacht: kater Wat wil je zijn: big enemy !! Waarom: hij is vey moord dadig Nieuw/bestaand: bestaand duh ^^ Uiterlijk: look avatar Karakter: heel morrdadig nog erger dan ziva of wie dan ook , hij probeert al een tijdje zijn eigen kittens te vermoorden. Bekenste account: applepaw Extra: - |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden vr 4 mei 2012 - 12:07 | |
| Rage aangenomen ! Maar ik wil ook graag de BC,Rogue en Kittypet broers en/of zussen hebben |
|
| |
Chi/teddybear 63
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Familie,vrienden en vijanden | |
| |
|
| |
|