[gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 15:46
Follow your feets and heart and you come everywhere Follow your mind and you will be in trouble
Hey! Heb besloten Maite toch famillie te geven :3 Wat zoek ik? vader en moeder (De moeder kan ze misschien eens vermoorden ;D) 1 clankat als broer/zus 1 poesipoes als broer/zus 1 BC-kat als broer/zus 1 of 2 vijandjes En vriendjes natuurlijk ^^
Uitleg;
Vader (GEKOZEN) ;;:
Maite heeft haar vader nooit gekend. Hij heeft haar moeder gewoon versierd en zwanger weer gedumpt. Ze weet niet hoe hij er uit ziet, maar wil hem graag vinden. Hij mag rogue of BCkat zijn.
Moeder (GEKOZEN) :
Ze is gedumpt door haar vader toen ze net zwanger was. De arme poes beviel van 4 kittens, waarvan ze er nu nog maar 1 heeft. Zelf is ze een clankat (welke clan maakt niet uit als het maar dezelfde is als die ene kitten die ze nog heeft xD) en ze weet eigenlijk niet welk gevaar er op de loer ligt van haar eigen dochter. Maite heeft haar namelijk niet zo graag en het zou kunnen dat er haar eens vermoord ;D
Clankat broer/zus (GEKOZEN) ;;:
Clankat; Maite heeft getracht hem/haar ook mee te krijgen naar de bloodclan, maar zonder succes. Ze is daar eigenlijk een beetje pist om en denkt dat het allemaal haar moeders schuld is, waardoor ze haar moeder wil vermoorden. Moet in TC zitten!
De clankat broer/zus zal niet sterven. Maite heeft namelijk een beetje een zwak voor de kittens uit haar nestje D; (haar broers en zussen dus xD)
BC-zus;;:
Dit is de enige die Maite heeft weten over te halen van de 4 om mee te gaan naar de bloodclan. Qua karakter lijken de twee dan ook op elkaar. Ze zijn allebei moordlustig, hebben een grote mond en hebben dezelfde haat aan tweebenen en poesipoezen. De twee zussen zijn echt heel close en doen bijna alles samen! Tuurlijk hangen ze soms wel eens alleen rond, maar in een gevecht zullen ze elkaar altijd bijstaan en nooit van elkaars zijde wijken. Normaal gezien jagen ze ook samen en gaan ze samen op zoek naar poesipoezen die ze kunnen bang maken. Vrienden van de 1 is vrienden van de ander en vijand van de 1 is vijand van de ander, simpel hè?
vrienden;;:
Van vrienden eis ik niet teveel, alleen dat ze BCkat zijn of rogue (van rogue maar 1 of 2) Ook mogen ze geen vijand zijn van haar zus in de BC, omdat zij echt veels te close zijn.
vijand:
Vijandjes, tja, daar heb ik haast geen eises aan. Het maakt me namelijk niet echt uit in welke clan ze zitten xD Natuurlijk mogen ze dan geen vriend zijn van haar BCzus om dezelfde reden als vrienden ;p
Eises; De gebruikelijke xD Actief zijn en goed posten
Wil jij er eentje spelen? Wil je dit dan even invullen?
Diegene die willen: Morninglight met Nightmare -> BC-zus (Als de geschiedenis word aangepast aangenomen xD)
Gekozen: Ziva met Ziva -> Vriendin Leafstorm met Skippy -> vriend Bloodspill met Bloodspill -> vriend Kearn met Kearn -> vriend Ty met Ty -> papsel Skywalker met Drownsoul -> mamsel Firelion met Amedeous -> poesipoes broer Leafstorm met Splashtail -> clankat zus Chikita met Miku -> vijand >D Fireheart met Lightningrush -> vijand >D Applepaw met Rage -> very, very big enemy >3 (why very big? i don't know xD)
Eigenlijk zoek ik best veel verschillende dingen xD
Follow your feets and you come to me Follow your feets and you will be in trouble...
Laatst aangepast door Maite op za 5 mei 2012 - 11:08; in totaal 8 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 17:09
Naam; Ziva Wat wil je zijn?; vriendin Waarom?; ziva is moord dadig ( zoals je waarschijnlijk al weet ) Nieuw/bestaand; ? maakt niet uit Uiterlijk; ze heeft een gitzwarte vacht en bloed rode ogen , en een lange staart Karakter; Ziva is een moordadige poes , en houd van bloed sinds haar vader haar probeerde te vermoorden word ze soms heel gevaarlijk in een gevecht ( altijd xD ) Extra; ? Bekendste account?; Ziva ^^
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 18:11
Naam; Skippy Wat wil je zijn?; Vriend ! Waarom?; Omdat jij lief bent Nieuw/bestaand; Bestaand Uiterlijk; Zwart, witte vlek op zijn borst die meestal onder het bloed zit. Appelgroene ogen. Karakter; Skippy is een slechte kater. Hij kan erg vals zijn en hij aanbid geen enkele andere kat. Hij heeft alleen maar respect voor zijn echte vrienden en de leider. De rest kan hem geen barst schelen. Extra; Nope Bekendste account?; Leafstorm
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 18:17
Naam; Drownsoul Wat wil je zijn?; Moeder Waarom?; Ik wil dr actief krijgen, en toen zag ik dit <3 Nieuw/bestaand; Bestaand Uiterlijk; Een langharige, rode poes. Karakter; Ze is aardig en loyaal, maar je moet haar niet boos maken, ze is een goede vechter. Extra; Ik weet echt nooit wat ik bij extra moet zetten xd Bekendste account?; Skywalker & Lotus
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 18:29
Naam; Ty <3 Wat wil je zijn?; Pappie >3 of anders vijand Waarom?; omdat hij het dan eigenlijk hetzelfde doet als bij zijn vader waar ongeveer hetzelfde is gebeurd >3 Nieuw/bestaand; Bestaand ;D Uiterlijk; een oranje tabby met wit verder zie ava en kattenprofiel Karakter; een kater die eerst poezen versierd en daarna aanvalt. Hij is kil en moordlustig, heeft haat aan alles en iedereen. Extra; lol Bekendste account?; Ty,Jaypaw, Beautypaw ;D
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 18:29
Naam; Bloodspill Wat wil je zijn?; Vriend? Waarom?; Tja, hij is anders zo forever alone en een vriendschap kan heus geen kwaad xD Nieuw/bestaand; Bestaand c: Uiterlijk; Lakzwarte kater, platte kop en helgele ogen? Vrij gespierd en groter dan de normale kater. Karakter; Nors, solitair, niet echt een aardige gozer dus. Extra; In het begin zal hij nog wel een beetje zijn gewone zelf zijn, en vooral erg laatdunkend en uit de hoogte in haar gezelschap doen maar later dan accepteert hij haar langzaam en kunnen ze hun vriendschap beginnen. Bekendste account?; Cinderfall/Emberpaw
What is the music of life? Silence, my brother.
When God is gone and the Devil takes hold, who will have mercy on your soul †
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 20:22
Naam;Amedeous Wat wil je zijn?;Kittypet broertje Waarom?; Familie hebben in de bloodclan lijkt mij awsome Nieuw/bestaand; bestaand Uiterlijk; zie ava Karakter; Hij is een charmant heertje dat altijd op zoek is naar avontuur, en daardoor vaak in prolemen komt. Verder lijkt hij van buiten heel stoer en dapper. Maar in het echt is hij een grote angsthaas. Andere katten kunnen zo de baas over hem spelen. Extra; TRALALA Bekendste account?; Firelion en Amedeous.
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D wo 2 mei 2012 - 20:35
Naam; Kearn Wat wil je zijn?; vriend Waarom?; ik wil graan meer vrienden voor Kearn Nieuw/bestaand; bestaand Uiterlijk; grijze kater Karakter; Hij zou nooit een bloodclankat pijn doen of aanvallen behalve als die kat er echt om vraagt of zelf aanvalt, verder wil hij alle rogue's, kittypets en clankatten vermoorden die rond lopen in het bos of op de straten Extra;/ Bekendste account?; Kearn
Kearn:
Thx Jaypaw Thx Natasja
Funny Danbo:
Funny danbo
Kearn love Malona <3
Nightmare
Member
5
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D do 3 mei 2012 - 15:16
Naam; Nightmare (moet nog veranderd worden) Wat wil je zijn?; BC zusje Waarom?; awesome! Nieuw/bestaand; bestaand Uiterlijk; lang harige zwart witte poes Karakter; als kit werd ze achter gelaten door haar baasje en vrij gelaten nu wilt ze wraak nemen ze is aangetrokken door de duisteren kant.... Extra; okeuy ik zeg het effe ik heet in het echt Maite!..... Bekendste account?; morninglight
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D do 3 mei 2012 - 17:32
Amedeous en Kearn aangenomen ;p
@Maite, grappig xp (van die naam) Maar alleen zal haar geschiedenis wel een beetje hetzelfde moeten zijn als die van Maite ;D Haar zusje is nooit poesipoes geweest... (Ze is met haar de Bloodclan in gegaan)
Ty en Drownsoul zijn trouwens gekozen als moeder en vader! Wat zoek ik dus nog? Vrienden, vijanden, clankat-zusje/broertje (BC-zusje misschien)
Follow your feets and you come to me Follow your feets and you will be in trouble...
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D do 3 mei 2012 - 17:35
Naam; Nog niet bekend Wat wil je zijn?; Vijand Waarom?; T word een Kittypet, en tja, kunnen ze lekker ruziemaken ;D Nieuw/bestaand; Nieuw Uiterlijk; Nog niet bekend Karakter; In elk geval erg avontuurlijk. Extra; x Bekendste account?; Chikita/Otterpaw
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D
[gezocht] Maite's famillie, vrienden en vijandjes >D