彡Warrior Cats 2 Jaar!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

彡Warrior Cats 2 Jaar!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Warrior Cats 2 Jaar! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:43

Beste leden van Warrior Cats,

Vandaag vieren wij het 2 jarig bestaan van Warrior Cats!
Hoewel de site al wat ouder is dan 2, is het een jaar geleden dat deze open ging voor leden. Wij vonden dat dit een belangrijkere datum was, gezien we redelijk lang hebben gedaan over het in elkaar zetten van Warrior Cats.

Ik had echt nooit verwacht dat ik ooit dit topic zou maken toen ik nog aan de site werkte. Er was zo veel werk te doen, van de layout tot alle informatie. Want ja, iedereen moest het onderwerp kunnen begrijpen. Ik ben nog steeds super blij dat Sanne mij toen heeft laten meewerken. Enthousiast als ik toen was. Maar denken dat het ooit 2 jaar zou worden, met zo veel leden, met meetings, met zo veel leuke mensen en met een plaatsje tussen de meest actieve actiefora.. Nee dat had ik nie kunnen wensen.

Ik bedank iedereen die hier op dit forum zit en het hier zo geweldig maakt als het is. Al mijn trouwe leden <3
Maar zonder Sanne, Babs, Dirkje, Noor, Maaike, Maartje en Joos had ik het nooit gered. Thanks to you all, mijn lieve mede adminnetjes en moderators. Ik vind het nog altijd super fijn om met jullie te werken.

Dus dit moet gezegd worden.
GEFELICITEEERD WARRIOR CATS!

Mvg. Fireheart & Team

Laatst aangepast door Firestar op zo 18 aug 2013 - 11:35; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
彡Warrior Cats 2 Jaar! DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:43

YAY ;D
Gefeliciteerd warrior cats! Dat we nog VELE jaren mogen leven (:
EDIT;; En dan staan we ook nog eens op nummer 1 van de actiefste forums hé (: Klik

Laatst aangepast door Dapplepaw op di 1 mei 2012 - 11:46; in totaal 1 keer bewerkt
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:45

GEFELICITEERD WC<333
SIgh, wc, waar ik begon als noob, en nu als Med. cat app en redelijk ervaren poster :'D
Nog vele jaren<3
Saxon
Deceased
彡Warrior Cats 2 Jaar! TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:48

*probeert te typen met gelakte nagels ;D*

Gefeliciteerd WC <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:49

WC 2 JAAR!
Ik hoop dat het nog héél lang blijft bestaan en er steeds meer elden bijkomen.
Gefeliciteerd.
Icy
Member
彡Warrior Cats 2 Jaar! Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:52

GEFELI 8D <3
Swift
Member
Cesanne
265

CAT'S PROFILE
Swift
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:53

Hij is een beetje vaag (niet vaag van vreemd, maar die andere vaag xD), maar het past er wel bij xp

Gefeliciteert Warior Cats!
Dat we nog vele jaartjes mogen bestaan en op 1 staan ^^
Stormwise
StarClan
彡Warrior Cats 2 Jaar! Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:56

Happy Birthday Warrior Cats!!! Very Happy Very Happy
IIk ben zo blij, dat ik aan dit topic kan deel nemen. Ik had never ever verwacht, dat ik hier 2 jaar lang zou blijven Wink Mijn moeder word gek van mijn verslaving XD Maar goed, wie word hier niet verslaafd aan? Het is té awsome!! Very Happy.

Ik wil ook iedereen heel erg bedanken, omdat ze het hier zo leuk maken ^^
Iedereen. Maar ook de personen, die al weg zijn en waar ik met plezier mee heb geRPG't. Ik zal de tijden hier in mijn leven nooit vergeten. Ik wil het team bedanken, voor hun goede werk. Ik wil wazoula en Sanne bedanken, voor het maken van deze site. Zonder dit was ik waarscheinlijk depresief en in mijn schulp. Jullie hebben een super leuke site gemaakt. En het heeft me zoveel geholpen. Zonder jullie had ik nooit Mijn chars laten bestaan. En met hun mijn emotie kwijt gekunt. Darkfire voor al mijn woede, haat en afgunst van het leven, Sunpelt Inactief maar goed. Ze was ook een zonnetje in mijn hart. En Stormstar met altijd zijn wijze raad, en die mij zelf ook door het leven sleept. En dat hij mij zo aan mijn eigen vader doet denken. Dankje jullie allemaal voor het mogenlijk maken van Warrior Cats.

Ik heb zelfs een/twee cadoutjes Wink

En natuurlijk, ik heb hier een srip van gemaakt Wink:

Eerst de strip lezen, om dit te kunnen begrijpen Wink/voor admins en ooit admin geweest ^^:

Laatst aangepast door Stormstar op di 1 mei 2012 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt
.Mintpaw
Member
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 11:58

Wauw, Warrior Cats al twee jaar o.o
Congrats everyone, iedereen hier. Echt, WC is ook nog mijn eerste forum, en ik blijf me er altijd thuisvoelen <3

Aan iedereen van het team, dankje, jullie maken hier elke dag geweldig werk, en zonder julie was de site nooit zo geworden Very Happy

*groophugg* xD

Icy
Member
彡Warrior Cats 2 Jaar! Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:03

@Moon; Hahhahaa, die laatste is gewoon GENIUS! Ik ging er net ook een opmerking over maken x'D

Deadstorm
Member
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:08

YAAAY WC Very Happy
Gefeliciteerd I love you
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:09

Waha, i'm going to eat my pants iff they become leader xD
Blacksoul
Member
彡Warrior Cats 2 Jaar! FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:13

GEFELICITEERD WARRIOR CATS
Jullie waren mijn eerste site, waar ik begon met dit Accountje, maar toen nog
met de naam Blackclauw, en dat weet ik nog xD
Een fanclan maken toen dat nog niet mocht, een partner zoeken op de accountmarkt,
een heleboel foutjes maken xD, oooooh, goeie ouwe tijd :3

CONGRAAATTSZZZZ WC =D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Warrior Cats 2 Jaar! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:16

Whahahahahahaha die strip en da andere plaatje xD
GENIAAL Moon! Geniaal.
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:16

yaaaayy <3
devil
Member
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:27

(duizendmaal)Gefeliciteerd!!!!!!!
Stormwise
StarClan
彡Warrior Cats 2 Jaar! Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:27

Thank you very much wazz, and all. *buigt* X''D
het was leuk om te maken, en kon het niet laten. ^^
Escada
Member
290

CAT'S PROFILE
Escada
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:33

YEEAAAAAAAHH
WhoopWhoop =3
ben nog steeds melig van gisteren, maar congratz WC <3
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 12:56

Haha Moon, geniaal. x'D

Wow, alweer 2 jaar. Ik ben nog steeds trots dat ik als moderator van de site dit moment mag meemaken. Warrior cats blijft in mijn ogen één van de beste en gezelligste RPG's en ik ben super blij met de vele vrienden die ik hier heb kunnen maken.
Gefeliciteerd Warrior cats! Dat ie nog heel wat jaartje mag blijven bestaan! c:
Flowerstorm
Member
Viktor
79

CAT'S PROFILE
Flowerstorm
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 14:44

Gefeliciteerd Warrior cats =)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 彡Warrior Cats 2 Jaar!   彡Warrior Cats 2 Jaar! Icon_minitime

彡Warrior Cats 2 Jaar!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: