|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 10:54 | |
| Dan maar even wachten. Molepaw heeft al een aardig grote familie en vriendenkring. |
|
| |
Sharon 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 10:57 | |
| ik heb vier eitjes op dragon cave maar ze komen allemaal nog lang niet uit -.- |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:12 | |
| Ik ga denk ik Losty's voorsteltopic verwijderen en overnieuw typen xD
Ik ga wat aanpassingen aanbrengen aan d'r verleden <3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:17 | |
| Ubermiep!
*gaat verder aan vaag verhaal* |
|
| |
sharon. 177
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:18 | |
| bah ik verveeel me echt -,- ik hoef nergens te posten en geen inspiratie ;( |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:20 | |
| Ik ben volgens mij meer dan een half uur bezig geweest met die kattenvragenlijst xD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:27 | |
| Haha, mensen willen dat ik hem verder uitbreid xD.. Maar ik weet het niet meeeer, teveel vragen D: |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:31 | |
| Ik heb er nog twee vragen bij gezet, ze leken mij wel leuk :3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:32 | |
| ik ga die lijst niet invullen... dan komt er bij minstens de helft ??? te staan ><
Ik ga nu verder aan het Catensverhaal :3 |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:33 | |
| Bij mij stond ook bij heel veel vragen 'geen idee', 'weet ik niet', '?' of 'kweenie'. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:36 | |
| Om dat ik me verveel ga ik creatief doen door zelf voorstel dingen in elkaar te flansen 8D |
|
| |
sharon. 177
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:37 | |
| ik ben aan het denken voor verhaallijnen voor mn accountjes |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:39 | |
| Al mijn katten hebben al een soort verhaallijn. En al mijn katten op een kitten na hebben al een toekomstige partner. En twee katten van mij, gaan met een buitenstaander. En...
Jaa!! Ik ga mijn verhaallijnen uitgebreider typen 8D |
|
| |
sharon. 177
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:41 | |
| mijn katten hebben allemaal al een toekomstige partner, maar niet iedereen blijft verliefd enso denkik. nou ja en lullabye heeft geen partner nodig vind ze, en vind ik ook niet (; . verder wordt het moonwish x midgetstripe en autumnpaw x fallenkit ;p |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 11:46 | |
| Voor ieder wat wils <3 Screwdriver! Ik haat het nog steeds dat ik die naam niet mag gebruiken xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 12:00 | |
| Ik ga pas vanavond posten, dan heb ik misschien gevist en krijg ik waarschijnlijk meer inspi.
Hopelijk komen we de politie niet tegen, xD |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 12:04 | |
| people ik post morgen pas weer, want ik moet zo naar mn vriendin heen tuffen, daarna weer naar huis, douchen, eten, klaarmaken en daarna uitgaan met de rest van vriendinnen en dan blijft er nog iemand logeren dus.. |
|
| |
Night, night 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 12:11 | |
| - Autumnpaw schreef:
- people ik post morgen pas weer, want ik moet zo naar mn vriendin heen tuffen, daarna weer naar huis, douchen, eten, klaarmaken en daarna uitgaan met de rest van vriendinnen en dan blijft er nog iemand logeren dus..
ga je op je vriendin tuffen!? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 12:21 | |
| - Moonwish schreef:
- mijn katten hebben allemaal al een toekomstige partner, maar niet iedereen blijft verliefd enso denkik. nou ja en lullabye heeft geen partner nodig vind ze, en vind ik ook niet (; . verder wordt het moonwish x midgetstripe en autumnpaw x fallenkit ;p
Smoketear heeft al een partner; Rainfall. Voorderest, Brightpaw x Spiritpaw(WC) Lightpaw x Wildpaw(SC) Innerkit x Flamepaw. Droppedpaw x oh ja, die is toekomst partnerloos Mightykit x zelfde verhaal als droppedpaw xD 'En ik ga' ... Mompelde Nathalie "NEE DAT GA JE NIET DOEN!" Raast InnerNathalie 'Ik wil'... Nompelde Nathalie. "NATHALIE IK VERMOORD JE!" Grauwd InnerNathalie |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 mei 2012 - 12:26 | |
| Miauw.
Ik moet Laura spreken D: Maar eerst .. ga ik toch maar es douchen, voor dat er wéér wat tussen komt xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|