We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Een stoel... en dan kom je terug met een bed O.o daar zit best wat verschil in. Tell me, hoe krijg je het voor elkaar om van een stoel voor je kamer over te gaan naar een bed?
Nouja kijk, ik zag niet echt een mooie stoel dus keek ik maar wat rond zie ik zo plots een mooi bed xD En dat bed had ik de vorige keer ook al gezien maar mocht ik toen niet hebben, dus had ik nog steeds mijn oude en eerste bed ever :p (mijn zus heeft al 2 keer nieuw bed gehad). En ik zo voor de lol even tonen aan mijn moeder en daarna wou mijn zus en mijn moeder eventjes iets eten dus zijn we naar dat eetzaaltje in de ikea geweest. Zitten we daar zo aan de tafel zegt mijn zus plots "dat bed was mooi he" zeg ik zo "ja maar mag het toch niet" begint mijn zus dat ze helemaal voor mij te arangeren tegen mijn moeder enalles en mocht het uiteindelijk hebben dus wij naar dat magazijn voor die dozen op te halen lopen we daar mee helemaal naar de lift enzo tot in ondergrondse parking, al betaald en alles. FUCK, dat ding past niet in de auto (mama dacht dat al maar dat hadden we dr uit dr hoofd gepraat) xd Dus wij hup naar de klantendienst enalles en in bestelwagen dus geplaatst en die komen dat vandaag nog leveren normaal c:
En komen we dus zelf thuis (bed is er nog niet) meet mijn ma mijn matras zo op (matras voor in dat bed moet 80 zijn) 'Laura je matras is 90 cm breed!' DAMN IT, dus nu nog nieuwe matras ook xD
En mijn vader is boos omdatk een nieuw bed heb .-.
Lolzz xD Ik vind het als nog best knap... heb je even geluk met je zus. En nu ik zo lees dat je zus al 2 x een nieuw bed heeft gekregen... tjah dan was het ook wel eens jouw beurt... al begrijp ik de reactie van je vader ook wel xD Kzie al voor me hoe mijn vader zou reageren... die is dan niet echt happy.. O.o
Maar veel plezier met je nieuwe bed alvast... en ook nog een mooi nieuw matras, helemaal geweldig of course :3
Ik heb al gepost ;D Lees maar, hij is niet bepaald..lief, maar ook niet echt..kwaad. Want dan had hij haar wel .. pijn gedaan ;D Eigenlijk moet ze nu nog steeds weigeren *-* Dan word hij pas kwaad ;D