|
|
28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 25 okt 2010 - 15:55 | |
| Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het op een openbaar forum te zetten eigenlijk.. |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 25 okt 2010 - 15:59 | |
| - Wavefur schreef:
- Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het op een openbaar forum te zetten eigenlijk..
Dat kan ik heel goed begrijpen. Maar ondanks dat hoop ik dat die pesters stoppen, dat ze er iets aan doen bij je op school om die pesters tegen te houden. Want het is echt niet leuk om gepest te worden. |
|
| |
28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 25 okt 2010 - 16:00 | |
| .. ik heb weinig hoop op het feit dat het stopt, het is nu al 2 jaar bezig ofzo, ik heb voor de vakantie eindelijk de moed bij elkaar geschraapt om er eentje aan te geven bij de mentor en nu dít. GAH |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 25 okt 2010 - 16:10 | |
| |
|
| |
28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 25 okt 2010 - 16:14 | |
| Ahh.. wat jammer voor je Blacknight.. |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 7 nov 2010 - 21:18 | |
| Gwaahh ik ben zo moeX___X" Kann nicht mehr helder denken(?xD..) Bwaaahh sorry tegen iedereen tegen wie ik kortaf was, was/ben moe en heb niet zo'n leuke dag gehad. |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 7 nov 2010 - 22:19 | |
| ugh, heb net pres van geschiftenis (gs) gemaakt, en wis van 35 tot 50, 3 uur lang, ben nu dood x_x *Schopt de hele schoolheid* KRIJG BLAUWE PLEKKEN, HAAT AAN SCHOOL |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 8 nov 2010 - 18:14 | |
| Lol, geschiftenis x'D Wij moeten voor ML (Mentor Les) Een verslag maken over 'onszelf' Dan moeten we onszelf gaan leren kennen... >.>
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 8 nov 2010 - 18:44 | |
| MOEHEID!! en mijn wiskundeknobbel is al eeuwen verdwenen. al sinds ik naar de middelbare kwam, eigenlijk. en nu veel wiskunde huiswerk.. ik snap het niet!! O.omg.. |
|
| |
114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 8 nov 2010 - 20:00 | |
| Mijn benen zijn een soort van 'kapot' Kan niet meer op ze staan, Als ik recht op ze sta en zet spanning op ze dan; Voelt het alsof mijn pezen en spieren bij mijn knieholtes kapot worden getrokken. Had het vorige week ook al, na trampoline springen, Maar toen ging ik ervanuit dat ik gewoon slecht neer was gekomen. En vandaag had ik het ook al; En zegt die gymdocent; Hmm... Misschien heb je te zwakke benen. Ik; Heh? Zwakke wates? Docent; Zwakke benen, de inspanning die je van ze vraagt bij het trampoline springen kunnen ze niet aan. Ik; *heeft letterlijk zo'n face: D:* En het ergste is dat nu allebei mij benen pijn doen, En de vorige keer maar eentje en dat ging nog wel xd Nu loop ik beetje vaag en... mongolisch(niet discriminerend bedoelt hoor!) xd
Mvg, -Wrenny. |
|
| |
Juul :) 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 8 nov 2010 - 20:03 | |
| Nou Wren, ik hoop dat het goed komt ;D |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 8 nov 2010 - 22:55 | |
| Succes wrenkit o3o''''
heb vandaag presentatie van geschiftenis gehad, IK TRILDE, IK PRAATTE VEEL TE SNEL EN ZEI 13 KEER "ehh.. en ehh..." en ik trilde nog het hele lesuur o3o (heb afgereageerd op knopjes, though x3) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 9 nov 2010 - 14:04 | |
| Toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen........ etc.
Ik word er gek van. Eerst Scheikunde verpest. Voor Wiskunde weet ik het niet evenals Aardrijkskunde.. Ik heb nie eens meer tijd om naar Dimitri te staren, hoewel hij wel naar me keek toen ik al klaar was en buiten stond. En hij haalde een Atlas voor me <33 |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 9 nov 2010 - 20:57 | |
| Sorry dubbelpost, maar ik moet dit kwijt, nog eens!
WHAAAAAAAAAA WHOOOOOOOOO I'M SO HAPPY RIGHT NOWWW... Ik heb besteld:
Code of the Clans Cats of the Clans Warriors field guide Battles of the Clans SkyClan's destiny The rise of Scourge Warriors Graystripe's adventure 1-3 Warriors Ravenpaw's path 1-3 Warriors Tigerstar and Sacha 1-3 |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 10 nov 2010 - 19:16 | |
| O.o Dat is coool Firepaw! Ik ben jaloers ik moet ze lenen uit de bieb Cool! Yay.. ik luister teveel muziek nu.. en het is koud! Ik bevries af en toe!! Onze school is ook zo'n ijspaleis met een broeikaseffect in de zomer en een verkoudheid in de winter.. |
|
| |
234
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 10 nov 2010 - 20:38 | |
| Bij ons zetten ze die verwarming altijd lekker hard aan, zodat als we binnenkomen we het gelijk warm krijgen. Maar ik heb een redelijk raar lichaam! Ik heb, als het vriest, heb ik het lekker warm. Ik tril ook nauwelijks, heel soms. Ik heb altijd een warme temperatuur over me heen :O En... Maar dit gelooft waarschijnlijk niemand... Soms krijg ik ook beelden in mijn hoofd, die dan even later gebeuren... O_O |
|
| |
Mark 127 Actief "The end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 10 nov 2010 - 20:39 | |
| - Aqualight schreef:
En... Maar dit gelooft waarschijnlijk niemand... Soms krijg ik ook beelden in mijn hoofd, die dan even later gebeuren... O_O Geloof ik. Ja ik geloof wel in die spirituele dingen, zolang ze een beetje real blijven. Want echt sommige dingen zijn wel avoerdreven.Lijkt me best wel eng xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 10 nov 2010 - 21:11 | |
| Aah ik had een keer dat er een auto langs reed in Cromvoirt, ik was opweg naar de boerderij. Ik zag niets ofzow, maar ik dacht 'Stel dat Sneeuwvlokje(kat) daarin zat' Kom ik aan op de boerderij, zit mijn oma 'Sneeuwvlokje is weg' ZAT ZE IN DIE AUTO!!! |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 10 nov 2010 - 21:33 | |
| Heb je sneeuwvlokje wel terug? |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 10 nov 2010 - 21:37 | |
| Look out worl, Neko's here >D Ahw Sterkte |