Algemene onzin - Pagina 12

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene onzin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende
Wavefur
Member
Algemene onzin - Pagina 12 DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Wavefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 15:55

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het op een openbaar forum te zetten eigenlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
410

CAT'S PROFILE
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 15:59

Wavefur schreef:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het op een openbaar forum te zetten eigenlijk..

Dat kan ik heel goed begrijpen. Wink Maar ondanks dat hoop ik dat die pesters stoppen, dat ze er iets aan doen bij je op school om die pesters tegen te houden. Want het is echt niet leuk om gepest te worden.
Wavefur
Member
28

CAT'S PROFILE
Wavefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 16:00

.. ik heb weinig hoop op het feit dat het stopt, het is nu al 2 jaar bezig ofzo, ik heb voor de vakantie eindelijk de moed bij elkaar geschraapt om er eentje aan te geven bij de mentor en nu dít. GAH
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 16:10

zie net dat mijn moeder terug is zonder Datjes Sad Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Wavefur
Member
28

CAT'S PROFILE
Wavefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 25 okt 2010 - 16:14

Ahh.. wat jammer voor je Blacknight..
Eclipse
Member
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimezo 7 nov 2010 - 21:18

Gwaahh ik ben zo moeX___X" Kann nicht mehr helder denken(?xD..) Bwaaahh sorry tegen iedereen tegen wie ik kortaf was, was/ben moe en heb niet zo'n leuke dag gehad.
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimezo 7 nov 2010 - 22:19

ugh, heb net pres van geschiftenis (gs) gemaakt, en wis van 35 tot 50, 3 uur lang, ben nu dood x_x

*Schopt de hele schoolheid*

KRIJG BLAUWE PLEKKEN, HAAT AAN SCHOOL
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 8 nov 2010 - 18:14

Lol, geschiftenis x'D
Wij moeten voor ML (Mentor Les) Een verslag maken over 'onszelf'
Dan moeten we onszelf gaan leren kennen... >.>
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 8 nov 2010 - 18:44

MOEHEID!!
en mijn wiskundeknobbel is al eeuwen verdwenen. al sinds ik naar de middelbare kwam, eigenlijk. en nu veel wiskunde huiswerk.. ik snap het niet!! O.omg..
Wrenpaw
Member
114

CAT'S PROFILE
Wrenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 8 nov 2010 - 20:00

Mijn benen zijn een soort van 'kapot'
Kan niet meer op ze staan,
Als ik recht op ze sta en zet spanning op ze dan;
Voelt het alsof mijn pezen en spieren bij mijn knieholtes kapot worden getrokken.
Had het vorige week ook al, na trampoline springen,
Maar toen ging ik ervanuit dat ik gewoon slecht neer was gekomen.
En vandaag had ik het ook al;
En zegt die gymdocent; Hmm... Misschien heb je te zwakke benen.
Ik; Heh? Zwakke wates?
Docent; Zwakke benen, de inspanning die je van ze vraagt bij het trampoline springen kunnen ze niet aan.
Ik; *heeft letterlijk zo'n face: D:*
En het ergste is dat nu allebei mij benen pijn doen,
En de vorige keer maar eentje en dat ging nog wel xd
Nu loop ik beetje vaag en... mongolisch(niet discriminerend bedoelt hoor!) xd

Mvg,
-Wrenny.
Roseleaf
Member
Juul :)
126

CAT'S PROFILE
Roseleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 8 nov 2010 - 20:03

Nou Wren, ik hoop dat het goed komt ;D
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimema 8 nov 2010 - 22:55

Succes wrenkit o3o''''

heb vandaag presentatie van geschiftenis gehad, IK TRILDE, IK PRAATTE VEEL TE SNEL EN ZEI 13 KEER "ehh.. en ehh..." en ik trilde nog het hele lesuur o3o (heb afgereageerd op knopjes, though x3)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene onzin - Pagina 12 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 14:04

Toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen toetsen........ etc.

Ik word er gek van. Eerst Scheikunde verpest. Voor Wiskunde weet ik het niet evenals Aardrijkskunde..
Ik heb nie eens meer tijd om naar Dimitri te staren, hoewel hij wel naar me keek toen ik al klaar was en buiten stond. En hij haalde een Atlas voor me <33
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 20:57

Sorry dubbelpost, maar ik moet dit kwijt, nog eens!

WHAAAAAAAAAA WHOOOOOOOOO
I'M SO HAPPY RIGHT NOWWW...
Ik heb besteld:

Code of the Clans
Cats of the Clans
Warriors field guide
Battles of the Clans
SkyClan's destiny
The rise of Scourge
Warriors Graystripe's adventure 1-3
Warriors Ravenpaw's path 1-3
Warriors Tigerstar and Sacha 1-3
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 19:16

O.o Dat is coool Firepaw! Ik ben jaloers Razz ik moet ze lenen uit de bieb
Cool!

Yay.. ik luister teveel muziek nu.. en het is koud! Ik bevries af en toe!! Onze school is ook zo'n ijspaleis met een broeikaseffect in de zomer en een verkoudheid in de winter..
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 20:38

Bij ons zetten ze die verwarming altijd lekker hard aan, zodat als we binnenkomen we het gelijk warm krijgen.
Maar ik heb een redelijk raar lichaam!
Ik heb, als het vriest, heb ik het lekker warm.
Ik tril ook nauwelijks, heel soms.
Ik heb altijd een warme temperatuur over me heen :O
En... Maar dit gelooft waarschijnlijk niemand... Soms krijg ik ook beelden in mijn hoofd, die dan even later gebeuren... O_O
Tigerclaw
Member
Algemene onzin - Pagina 12 Tumblr10
Mark
127
Actief
"The end."

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 20:39

Aqualight schreef:

En... Maar dit gelooft waarschijnlijk niemand... Soms krijg ik ook beelden in mijn hoofd, die dan even later gebeuren... O_O

Geloof ik.
Ja ik geloof wel in die spirituele dingen, zolang ze een beetje real blijven. Want echt sommige dingen zijn wel avoerdreven.

Lijkt me best wel eng xD
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 21:11

Aah ik had een keer dat er een auto langs reed in Cromvoirt, ik was opweg naar de boerderij. Ik zag niets ofzow, maar ik dacht 'Stel dat Sneeuwvlokje(kat) daarin zat'
Kom ik aan op de boerderij, zit mijn oma 'Sneeuwvlokje is weg'
ZAT ZE IN DIE AUTO!!! Sad
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 21:33

Heb je sneeuwvlokje wel terug?
Neko
Member
7

CAT'S PROFILE
Neko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 21:37

Look out worl, Neko's here >D

Ahw Sterkte Sad
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 12 Icon_minitime

Algemene onzin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: