|
| Cat Questions [Vragenlijst] | |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 11:19 | |
| 1. De eerste kat die je zag op het forum: Uhm....geen idee 2. De eerste kat met wie je in een topic zat: Petalpaw met Magicpaw, Crowkit met Suntail, Gentlekit, Angelvoice en Hellkit 3. De eerste kat met wie jouw karakter ruzie had: Nog geeneen 4. De eerste clan waarin je zat: WindClan 5. De eerste kat van een andere clan die jouw kat heeft ontmoet en waar: nog geeneen 6. De eerste vriend van jouw kat: Magicpaw
Vragen over andere katten: 7. Welke forumkat vind je het mooiste?: Inkmask, Mintkit en Applekit 8. Welke forumkat is je favoriet?: Geen idee 9. Met welke forumkat zou je jouw kat best willen koppelen?: Ravenkit 10. Wat vind je het leukste koppel op het forum?: Fire x Ice 11. Wie is de grootste hartenbreker?: Geen idee 12. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste?: Darkfire of Sabrefang 13. Van welke katten vind je dat ze een koppeltje moeten worden?: Katniss en Peeta 14. Van welk koppeltje zou je best wel een kitten willen spelen?: Weet ik niet 15. Welk koppeltje zou meer kittens moeten hebben?: Stormstar x Mousefur 16. Met welke kat heb je het meest medelijden?: Smoketear (met zijn twee liefdes) en Cinderfall 17. Welke clanleader vind je het strengst?: Geen idee 18. Welke kitten vind je het schattigst?: Mintkit :3 19. Welke kat vind jij dat de code het vaakst heeft gebroken?: ? 20. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan?: Fireheart 21. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Smoketear, want die heef Petalpaw al als mentor 22. Welke kat vind je het apartst?(Op een positieve manier): Weaslesoul 23. Welke kat vind je het slimst?: Geen idee 24. Welke kattenfamilie vind je het leukst?:De hele familie van Stormstar en Mousefur 25. Welk koppel vind je het schattigst?: Stormstar en Mousefur 26. Welke clankattennaam vind je het origineelst?: ? 27. Welke clankattennaam vind je het mooist?: Inkmask of Primrose 28. Welke kat heeft de origineelste naam(Geen clannaam): ? 29. Welke kat heeft de mooiste naam (Geen clannaam): Laynoe en Mr. Mistoffelees
Triviale vragen: 30. Wat is je favoriete clan?: WindClan 31. Wie is je favoriete clanleader?: Hollystar 32. Wat is je favoriete clangebied?: RiverClan 33. Wat is het leukste topic waarin je ooit gezeten hebt?: ?
Extra vragen(Je mag nog steeds je eigen katten niet invullen~):
34. De bekendste Thunderclan kat: Bluestar en Fireheart 35. De bekendste Riverclan kat: Stormstar 36. De bekendste Windclan kat: Hollystar en Inkmask 37. De bekendste Shadowclan kat: Shrewleap 38. De bekendste Skyclan kat: Duststar 39. De leukste verhaallijn: The Blue Star 40. Het leukste gevecht: Scourge en Fireheart
Vragen over je eigen RPGkatten (Hehe Razz) 41. Je favoriete kat: Allebei 42. Je kat met de mooiste naam: Allebei 43. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten?: ? 44. Welke van je katten is het slimst: Petalpaw (Crowkit gelooft zelfs dat Ravenkit Ravenstar heet...) BONUS 45. Aan welke katten zou je AL je katten willen koppelen? Crowkit - Ravenkit Petalpaw - ?
Extra extra vragen! (Groot en deels door suggestie)
46. Welke kat heeft het mooiste avatar? Heartbeat 47. Welke kat heeft het mooiste signature? Mintkit 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar? Fireheart 49. Welke kat is de liefste queen? Geen idee 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Mintkit (ik zie dat plaatje boven wat ik nu typ en ze is gewoon zo schattig :3) 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden? Inkmask, hij is mooi, of Mintkit 52. Welke kat is het hyperst? geen idee 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk? Bluestar of Inkmask 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten? Crowkit: Zwarte vacht, kraaien zijn zwart, dus... Petalpaw (later Petalcloud): Petal omdat ze er heel mooi en breekbaar uitziet, als een bloemblaadje en cloud omdat ze altijd met haar hoofd in de wolken zit. 55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was? Geen idee 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? ? 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Waarschijnlijk een kittypet, maar ik weet niet welke 58. Welke kat heeft de meeste humor? ? 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben? geen idee 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent? Nee hoor ^^ 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je? Kweenie 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Ik lees ze niet altijd, maar ik vind die van Shrewleap wel mooi uitgewerkt. 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? ? 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? Ik denk Petalpaw, maar Crowkit ook wel een beetje. 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? Nee 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Darkfire 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? Shysparrow of Skywatcher (ik vind het niet eens een bijzonder mooie namen, maar ze passen wel het meest bij me, denk ik) 70. Hoe zou je eruit willen zien? Lichtgrijs met een iets donkerder strepenpatroon (een beetje zoals Petalpaw dus) 71. En in welke clan zou je willen zitten? SkyClan
Idee voor een vraag: 72. Welk postsheetje vind je het leukst? Applekit 73. Welke warriornamen passen het best bij jouw katten in het echt? -Boris: Munchfang xD -Noortje: Crowflight (want ze is zwart en ze vlucht heel snel (als iemand langsloopt, als ze iets hoort, enz...) -Spikkel: Tortoisefur (ze is een schildpadkat) |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 11:28 | |
| 46. Welke kat heeft het mooiste avatar? Duststar 47. Welke kat heeft het mooiste signature? Brightpaw 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar? Stormstar 49. Welke kat is de liefste queen? Dreamheart 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Dapplepaw 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden? Inkmask >3 52. Welke kat is het hyperst? Applepaw 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk? Foxpaw 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten? Owlfrost;; Ik had een ava van hem en daarbij waren zijn ogen best wel groot, xD En frost komt van Hawkfrost [luv him] 55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was? Crowkit 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Faithmind <3 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Een kittypet, ^^ 58. Welke kat heeft de meeste humor? - 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Inkmask of Fireheart 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent? Nope, Babs jij gaat hem verder maken! XD 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je? Applekit 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Fireheart 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? Heb er al genoeg, xD 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? Owlfrost 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? Allemaal hebben ze een deel van mezelf erin. 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Darkfire 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? Shrewleap 70. Hoe zou je eruit willen zien? Kijk ava 71. En in welke clan zou je willen zitten? ShadowClan |
| | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 12:24 | |
| Omdat mensen suggesties hebben ingestuurd, zijn er weer wat nieuwe vragen bij. |
| | | Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 12:35 | |
| aiaiai, somige vinden mij een hartenbreker.
46. Welke kat heeft het mooiste avatar? Inkmask 47. Welke kat heeft het mooiste signature? ik zou niet weten 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar? escada 49. Welke kat is de liefste queen? eeeeh, ik zou niet weten. 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Silverleaf 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden? Ik denk een kitten,maar welke zou ik niet wten. 52. Welke kat is het hyperst? EEEH ik zou niet weten 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk? bijna alles past wel. 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten? Firelion: overgenomen Devil: Het is een duivels katje Hunterkit/life: Dat vond ik gewoon leuk klinken Nightpaw : Hij is pikzwart en een aprentice 55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was? maskpaw 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Fireheart 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten? ik zou niet wten 58. Welke kat heeft de meeste humor?- 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Een bloodclan kat 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent? ja zeker *zucht* 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je? kittens van fire x Ice 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Nikias 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? Iemand die hem begrijpt e helpt met zijn liefdesproblemen. 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? Ik denk Firelion (heb ook veel problemen) 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? ja devil lijkt op de duivel ;p 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Darkfire 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? grayhunter of raindance 70. Hoe zou je eruit willen zien? Zoals mijn devil eruit ziet 71. En in welke clan zou je willen zitten? Thunderclan of bloodclan |
| | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 12:59 | |
| 46. Welke kat heeft het mooiste avatar? Strawberry 47. Welke kat heeft het mooiste signature? Shrewleap 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar? Whitestorm 49. Welke kat is de liefste queen? Snowcrystal xD 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Losty Brightpaw :3 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden? Applekit 52. Welke kat is het hyperst? Applekit [Als ze onder de straf van d'r pa uiit komt xD] 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk? Fireheart xD 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten? Lostvoice - Ze is heel erg stil en verlegen, alsof ze geen stem heeft. Lostpath - Verzon iemand anders voor me xD Saxon - Vernoemt naar Harold Saxon uit Doctor Who Timesong - Dunno o.o Nightpaw - Ik wilde de naam Nightshade gebruiken xD Mapleleaf - Lijkt op Canada van Hetalia, Canada = Mapleleaf xD
55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was? Voor Losty zou ik dan graag .... dunno, Stormkit of zo xD 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Inkmask .__. 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten? ... .___. 58. Welke kat heeft de meeste humor? Saxon, not. 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Nobody, atm xD 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent? Yeps xD 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je? Applekit <3 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Losty, als ik er mee klaar ben xD 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? Stormstar xD 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? Lostvoice <3 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? Saxon = Harold Saxon, Xaraz = Peter Vincent, Timesong = The Tenth Doctor & Mapleleaf = Canada xD 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Saxon xD 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? Nightshade, ik lieft die naam .___. 70. Hoe zou je eruit willen zien? óf pikzwart met helder groene ogen óf helder wit met blauwe ogen <3 71. En in welke clan zou je willen zitten? RiverClan <3 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? ... o.o 73. Welke katten ogen vind je het mooist: ...? 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Inkmask 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Timesong = Timestar <3 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Say whut o.o 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Everybody goed to StarClan, expect for Saxon xD 79. Welk van jou katten is het slechtst: Saxon dûh 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Kira <3 |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 13:38 | |
| - Brightpaw schreef:
- Droppedpaw schreef:
- Brightpaw schreef:
- De "De eerste" vragen (Deze gaan over je eerste kat op het forum)
1. De eerste kat die je zag op het forum: Stormtail (Nu Stormstar) 2. De eerste kat met wie je in een topic zat: Met Silverpaw(Flower) dat was met mijn acc Lightheart 3. De eerste kat met wie jouw karakter ruzie had: Geen idee 4. De eerste clan waarin je zat: Riverclan 5. De eerste kat van een andere clan die jouw kat heeft ontmoet en waar: Stripepaw in Thunderclan gebied bij de hoogsparren 6. De eerste vriend van jouw kat: Silverpaw(flower)
Vragen over andere katten: 7. Welke forumkat vind je het mooiste?: Inkmask 8. Welke forumkat is je favoriet?: Fireheart 9. Met welke forumkat zou je jouw kat best willen koppelen?: Lightpaw x Wildpaw 10. Wat vind je het leukste koppel op het forum?: Geen idee 11. Wie is de grootste hartenbreker?: Moonstripe! 12. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste?: Darkfire >D 13. Van welke katten vind je dat ze een koppeltje moeten worden?: Brightpaw x Moonstripe xD 14. Van welk koppeltje zou je best wel een kitten willen spelen?: Fire x Ice 15. Welk koppeltje zou meer kittens moeten hebben?: Geen idee 16. Met welke kat heb je het meest medelijden?: Met mijn eigen Brightpaw -slecht he- 17. Welke clanleader vind je het strengst?: Stormstar -don't know why- 18. Welke kitten vind je het schattigst?: Alle kittens zijn schattig 19. Welke kat vind jij dat de code het vaakst heeft gebroken?: Geen idee 20. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan?: Geen idee 21. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Geen idee 22. Welke kat vind je het apartst?(Op een positieve manier): Geen idee 23. Welke kat vind je het slimst?: Stormstar 24. Welke kattenfamilie vind je het leukst?: Die van Stormstar en Mousefur 25. Welk koppel vind je het schattigst?: Fire x Ice 26. Welke clankattennaam vind je het origineelst?: Inkmask 27. Welke clankattennaam vind je het mooist?: Fireheart 28. Welke kat heeft de origineelste naam(Geen clannaam): Saxon 29. Welke kat heeft de mooiste naam (Geen clannaam): Fireheart
Triviale vragen: 30. Wat is je favoriete clan?: Riverclan 31. Wie is je favoriete clanleader?: Stormstar 32. Wat is je favoriete clangebied?: Hoogsparren 33. Wat is het leukste topic waarin je ooit gezeten hebt?: Eigenlijk alle topics tussen Lightpaw(Heart) Silverpaw(Flower) Thunderpaw(Storm) Moonpaw(Stream)
Tadaaam Extra vragen(Je mag nog steeds je eigen katten niet invullen~):
34. De bekendste Thunderclan kat: Fireheart & Bluestar 35. De bekendste Riverclan kat: Stormstar 36. De bekendste Windclan kat: Hollystar 37. De bekendste Shadowclan kat: Brokenstar 38. De bekendste Skyclan kat: Duststar 39. De leukste verhaallijn: Die tussen Brightpaw en Darkfire (Heeft niet echt een naam) 40. Het leukste gevecht: Scourge v/s Fireheart
Vragen over je eigen RPGkatten (Hehe Razz) 41. Je favoriete kat: Denk toch dat ik voor Brightpaw ga. 42. Je kat met de mooiste naam: Brightspot (wanneer ze warrior is) 43. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten?: Brightpaw in the Bluestar. 44. Welke van je katten is het slimst: Pff... Tja dan toch maar Smoketear [Ondanks dat hij vreemd gaat/ging] BONUS 45. Aan welke katten zou je AL je katten willen koppelen?: Brightpaw x Moonstripe Droppedpaw x Linepaw dan maar xD Smoketear x Rainfall [Oh ja, die zijn al een koppel] Mightykit x Fallenkit xD Lightpaw x Wildpaw Innerkit x Flamepaw [Muwahahaha] 46. Welke kat heeft het mooiste avatar?: Otterpaw 47. Welke kat heeft het mooiste signature?: Otterpaw 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar?: Otterpaw 49. Welke kat is de liefste queen?: Winterstorm (toen ze nog Queen was xD) 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven?: Darkfire Om dat hij zo slecht is en hij dat niet leuk zou vinden 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden?: Wildpaw. 52. Welke kat is het hyperst?: Dreampaw? 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk?: Stormstar Smoketear 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten?: -Brightpaw = uit de boeken. [creatief hea?] -Innerkit = uit iets met Inner me of zo. -Smoketear = Dank aan Moon(Stormstar) -Droppedpaw = Het regende en zo kwam ik op die naam =3 -Lightpaw = Door mijn eerste acc die ik dood heb laten gaan en daar zo'n spijt van heb gehad... -Mightykit = Nickelodeon =3 55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was?: Wildpaw. 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven?: Fireheart 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten?: Stormstar!!! xD 58. Welke kat heeft de meeste humor?: Steelfang 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben?:Fire x Ice etc. 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent?: NEEE!!@#@$#$ 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je?: Fallenkit! 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden?: Fireheart? 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen?: Inkmask 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf?: Brightpaw 8$ 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd?: Allemaal wel op mij. 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden?: Darkfire 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was?: Fallenleaf. 70. Hoe zou je eruit willen zien?: Zwart met groene ogen en een wit puntje op de staart <3 71. En in welke clan zou je willen zitten?: Riverclan. 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Saxon 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Saxon's ogen 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Inkmasks 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Brightpaw/spot - Brightstar 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Fallenkit/paw/??? - Fallenstar 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Brightpaw - Starclan, Smoketear - Starclan als ik hem goed hou, Lightpaw - Starclan, Innerkit - Darkforest, Mightykit - Starclan, Droppedpaw/leaf - Starclan (tot zo ver ik weet) 79. Welk van jou katten is het slechtst: Innerkit 8D 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Cailin (rogue) |
| | | Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 13:49 | |
| - Firelion schreef:
- aiaiai, somige vinden mij een hartenbreker.
46. Welke kat heeft het mooiste avatar? Inkmask 47. Welke kat heeft het mooiste signature? ik zou niet weten 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar? escada 49. Welke kat is de liefste queen? eeeeh, ik zou niet weten. 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Silverleaf 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden? Ik denk een kitten,maar welke zou ik niet wten. 52. Welke kat is het hyperst? EEEH ik zou niet weten 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk? bijna alles past wel. 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten? Firelion: overgenomen Devil: Het is een duivels katje Hunterkit/life: Dat vond ik gewoon leuk klinken Nightpaw : Hij is pikzwart en een aprentice 55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was? maskpaw 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Fireheart 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten? ik zou niet wten 58. Welke kat heeft de meeste humor?- 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Een bloodclan kat 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent? ja zeker *zucht* 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je? kittens van fire x Ice 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Nikias 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? Iemand die hem begrijpt e helpt met zijn liefdesproblemen. 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? Ik denk Firelion (heb ook veel problemen) 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? ja devil lijkt op de duivel ;p 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Darkfire 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? grayhunter of raindance 70. Hoe zou je eruit willen zien? Zoals mijn devil eruit ziet 71. En in welke clan zou je willen zitten? Thunderclan of bloodclan 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Icy 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Snowrose 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst:Ik weet niet 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Hunterstar 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn:ik weet niet 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): veel naar de starclan en een naar Dark forest 79. Welk van jou katten is het slechtst: Devil 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Turtlleflower |
| | | Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 13:57 | |
| 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? Fireheart <3 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? mweh geen een xD 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? jep, Summernight <33 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Darkfire >3 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? mweh....Finestfinish 70. Hoe zou je eruit willen zien? oranje tabby cat <3 71. En in welke clan zou je willen zitten? Thunderclan 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Inkmask 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Scourge <333 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: die van Angelvoice 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Snowstar 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Dapplestar xD 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): starclan en Darkforest 79. Welk van jou katten is het slechtst: Ty <3333 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Oh ehm Finestheart <333 |
| | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 18:04 | |
| EN BOEM, hier komen de nieuwe vragen ook x'D
46. Welke kat heeft het mooiste avatar? Bluestar 47. Welke kat heeft het mooiste signature? Mapleleaf 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar? Inkmask 49. Welke kat is de liefste queen? Dreamheart denk ik? xD 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Icy zelf mwehehhe >3 She's so fluffy 8D En Snowrose ook xD 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden? Bluestar 8D 52. Welke kat is het hyperst? Dunno? xD 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk? Mapleleaf o3o 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten?
Icy ~ Heb haar overgenomen Snowrose ~ Heb haar overgenomen Jabberjay ~ THE HUNGER GAMES WHOHOHO 8D Glovekit ~ Wou een kat met handschoentjes aan de poten precies theheh xD Sunshine ~ Ik zei 'goodmorning sunshine!' en toen vond ik dat een awesome warriornaam en zocht ik op en twas nog ni bezet o3o Swanlake ~ Zwanenmeer muziek thehe x'D
55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was? Ik zou Mintkit graag als apprentice met Snowrose willen, of Applekit maybe xD Voor de rest weet ik niet echt eigenlijk, zie iedereen wel zitten o3o 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Fireheart 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Stormstar? x'D 58. Welke kat heeft de meeste humor? Steelfang :'D STEELFANGHUMORRR 8D 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Icy => Bluestar, ze lijken wel op elkaar thehe x'D Maar geen idee verder hoe dat zou kunnen xD 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent? Nope 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je? Applekit xD 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Fireheart 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? Icy vs Fireheart mwhaahuau >3 Of Icy vs 'Scourge' (in thoughts xD) 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? Hmmm, eigenlijk nergens écht écht iemand maar dan denk ik toch Icy aangezien ik zelf fel uit de hoek kan komen? xD Maar ook Snowrose, beetje wanhopige type op sommige momenten en stil ook wel xD 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? Humhumhum *fluit* Nope, al heb ik wel andere char's die op mensen gebasseerd zijn xD 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Scourge xD 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? Oh damn das een harde. Shortclaw, Longfur of Browncoat ofzo idunno xD Of Icy >3 70. Hoe zou je eruit willen zien? Langharige bruine maine coon of gewoon een Icy thehehe 8D 71. En in welke clan zou je willen zitten? In Thunderclan wss, of Bloodclan ofcourse xD 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Saxon c: 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Saxon, Snowrose (thehe vind ze zo mooi 8D) en Icy ook xD 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Stormstar 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Swanstar of Jabberstar o3o 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Icy mwhauhauah 8D 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Snowrose - Starclan Jabberjay - Starclan of Darkforest idunno Swanlake - Starclan of Darkforest idunno Glovekit - Starclan of darkforest idunno again xD Icy - darkforesssst 8D Sunshine - Starclan
79. Welk van jou katten is het slechtst: Icy >3 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Not going to tell ya :'D Ik wil het secreeeet houden xD |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 3 mei 2012 - 18:20 | |
| 46. Welke kat heeft het mooiste avatar? Shrewleap 47. Welke kat heeft het mooiste signature? Inkmask 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar? Fireheart 49. Welke kat is de liefste queen? Honeyfeather 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Saxon 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden? Fireheart 52. Welke kat is het hyperst? - 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk? Inkmask [zwart masker niet ? (:] 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten? Dapplepaw - heb ik echt een HELE dag in mijn hoofd gehad Bravekit - Ik wou een dapper karakter Nikias - Eigenlijk..heeft mimi/waz die verzonnen, niet? Reno - Afgeleid van mijn dode ragdoll kat. Darkstripe - Van de boeken, i guess. Amberpool - I just liked the name.
55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was? Naturepaw - ooit mentor van geweest maarja (: - 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Bluestar/Fireheart 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Darkfire (: 58. Welke kat heeft de meeste humor? Geen idee. 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Inmask of Shrewleap. 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent? Euh, nee. 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je? Applekit 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Shrewleap (?) 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen? Dunno.. 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf? Dapplepaw, nu dan. 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd? Reno, op mijn dode kat. 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden? Mijn; Darkstripe Andere: Scourge 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was? Feralpool, Embermask, Dragonpool of Dapplesong. 70. Hoe zou je eruit willen zien? Diep blauwe ogen, en een wit/zwarte vacht 71. En in welke clan zou je willen zitten? Thunderclan 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Dunno 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Saxon, i'm in love on his eyes. 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Vind ze allemaal wel apart. 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Dapplestar of Bravestar 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Swifstar of Dragonstar (?) 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Dapplepaw - Starclan Bravekit - Darkforest / Starclan Amberpool - Starclan Darkstripe - Dark Forest 79. Welk van jou katten is het slechtst: Darkstripe 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Dragonmask xD |
| | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] za 5 mei 2012 - 9:00 | |
| 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Saxon 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Goudkleurig 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Tortie point, want daar is er nog geen één van op het hele forum xD 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Inkstar~ 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Shimmerstar 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Ink - Starclan Apple - Starclan Acorn - Starclan Spark - Starclan/Darkforest (Ligt eraan hoe het loopt) Cloud - Starclan/Darkforest (Geen idee nog) Sabre - Darkforest (Cough is ie al) 79. Welk van jou katten is het slechtst: Sabre, no doubt 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Ik heb geen plannen xD |
| | | Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] za 5 mei 2012 - 13:55 | |
| 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Icy <3 73. Welke katten ogen vind je het mooist: IJs blauw 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Jaguar-print, xD 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Shrewstar 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Owlstar, >3 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Owlfrost - StarClan Wildpaw - Dark Forest/StarClan Shrewleap - StarClan [als ze lief blijft >3] Blizzardstorm - StarClan Hawkscream - Dark Forest/StarClan Molepaw - Dark Forest/StarClan 79. Welk van jou katten is het slechtst: Hmm, Molepaw dan.. 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Pouncespeed <3 |
| | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] wo 23 mei 2012 - 18:58 | |
| 8 Vragen erbij gevoegd |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] wo 23 mei 2012 - 19:22 | |
| 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Uhm dunno, Milkpatch of Lavenderheart perhaps? 81. Als je elke kat op het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn: Uh Silverfang? Hij is sexy. (maar hoort bij maaikie<3) 82. Wat is je favoriete rang om te spelen?: Ik denk gewoon warrior 83. Wat was jouw eerste kat op het forum?: Fireheart ofcourse 84. Als je het uiterlijk en/of de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen?: Maybe, Dew heb ik al naar Seal veranderd. 85. Welke van jouw katten gaan elders worden denk je?: Ooit you mean? Ik denk geen, wss speel ik ze tot ze dood gaan of niet dood gaan, als warrior. 86. Welke kat is de heldhaftigste dood gestorven?: Leopardfur, maar van wat nog komt Bluestar <3 87. Welke kat had nooit mogen sterven?: Honeyfeather. She was so sweet. 88. Welke van je katten zou verleid kunnen worden door de Dark Forest?: Whaha Tigerpaw, want die is zo'n beetje aan het trainen met Sabrefang. 89. Met welk persoon vind je het het leukst om te RPG'en?: Babs, Maaike, Sanne, nog veel meer. 90. Wat vind jij dat verandert/verbetert moet worden aan het forum?: Noem maar op leden! Nee, misschien wat updates aan de lay? |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] wo 23 mei 2012 - 21:05 | |
| - Brightpaw schreef:
- Brightpaw schreef:
- Droppedpaw schreef:
- Brightpaw schreef:
- De "De eerste" vragen (Deze gaan over je eerste kat op het forum)
1. De eerste kat die je zag op het forum: Stormtail (Nu Stormstar) 2. De eerste kat met wie je in een topic zat: Met Silverpaw(Flower) dat was met mijn acc Lightheart 3. De eerste kat met wie jouw karakter ruzie had: Geen idee 4. De eerste clan waarin je zat: Riverclan 5. De eerste kat van een andere clan die jouw kat heeft ontmoet en waar: Stripepaw in Thunderclan gebied bij de hoogsparren 6. De eerste vriend van jouw kat: Silverpaw(flower)
Vragen over andere katten: 7. Welke forumkat vind je het mooiste?: Inkmask 8. Welke forumkat is je favoriet?: Fireheart 9. Met welke forumkat zou je jouw kat best willen koppelen?: Lightpaw x Wildpaw 10. Wat vind je het leukste koppel op het forum?: Geen idee 11. Wie is de grootste hartenbreker?: Moonstripe! 12. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste?: Darkfire >D 13. Van welke katten vind je dat ze een koppeltje moeten worden?: Brightpaw x Moonstripe xD 14. Van welk koppeltje zou je best wel een kitten willen spelen?: Fire x Ice 15. Welk koppeltje zou meer kittens moeten hebben?: Geen idee 16. Met welke kat heb je het meest medelijden?: Met mijn eigen Brightpaw -slecht he- 17. Welke clanleader vind je het strengst?: Stormstar -don't know why- 18. Welke kitten vind je het schattigst?: Alle kittens zijn schattig 19. Welke kat vind jij dat de code het vaakst heeft gebroken?: Geen idee 20. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan?: Geen idee 21. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Geen idee 22. Welke kat vind je het apartst?(Op een positieve manier): Geen idee 23. Welke kat vind je het slimst?: Stormstar 24. Welke kattenfamilie vind je het leukst?: Die van Stormstar en Mousefur 25. Welk koppel vind je het schattigst?: Fire x Ice 26. Welke clankattennaam vind je het origineelst?: Inkmask 27. Welke clankattennaam vind je het mooist?: Fireheart 28. Welke kat heeft de origineelste naam(Geen clannaam): Saxon 29. Welke kat heeft de mooiste naam (Geen clannaam): Fireheart
Triviale vragen: 30. Wat is je favoriete clan?: Riverclan 31. Wie is je favoriete clanleader?: Stormstar 32. Wat is je favoriete clangebied?: Hoogsparren 33. Wat is het leukste topic waarin je ooit gezeten hebt?: Eigenlijk alle topics tussen Lightpaw(Heart) Silverpaw(Flower) Thunderpaw(Storm) Moonpaw(Stream)
Tadaaam Extra vragen(Je mag nog steeds je eigen katten niet invullen~):
34. De bekendste Thunderclan kat: Fireheart & Bluestar 35. De bekendste Riverclan kat: Stormstar 36. De bekendste Windclan kat: Hollystar 37. De bekendste Shadowclan kat: Brokenstar 38. De bekendste Skyclan kat: Duststar 39. De leukste verhaallijn: Die tussen Brightpaw en Darkfire (Heeft niet echt een naam) 40. Het leukste gevecht: Scourge v/s Fireheart
Vragen over je eigen RPGkatten (Hehe Razz) 41. Je favoriete kat: Denk toch dat ik voor Brightpaw ga. 42. Je kat met de mooiste naam: Brightspot (wanneer ze warrior is) 43. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten?: Brightpaw in the Bluestar. 44. Welke van je katten is het slimst: Pff... Tja dan toch maar Smoketear [Ondanks dat hij vreemd gaat/ging] BONUS 45. Aan welke katten zou je AL je katten willen koppelen?: Brightpaw x Moonstripe
Droppedpaw x Linepaw dan maar xD Marblekit x ... Smoketear x Rainfall [Oh ja, die zijn al een koppel] Mightykit x Fallenkit xD Lightpaw x Wildpaw Innerkit x Flamepaw [Muwahahaha] 46. Welke kat heeft het mooiste avatar?: Otterpaw 47. Welke kat heeft het mooiste signature?: Otterpaw 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar?: Otterpaw 49. Welke kat is de liefste queen?: Winterstorm (toen ze nog Queen was xD) 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven?: Darkfire Om dat hij zo slecht is en hij dat niet leuk zou vinden 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden?: Wildpaw. 52. Welke kat is het hyperst?: Dreampaw? 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk?: Stormstar Smoketear 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten?: -Brightpaw = uit de boeken. [creatief hea?] -Innerkit = uit iets met Inner me of zo. -Smoketear = Dank aan Moon(Stormstar)
-Droppedpaw = Het regende en zo kwam ik op die naam =3 -Marblekit = Ik probeerde leuke namen te verzinnen en toen besloot ik maar wat stenen en dat soort dingen te vertalen, toen vertaalde ik kniker en zo kwam ik er op, en tja, dat is niet eens een steen HAHAHA. -Lightpaw = Door mijn eerste acc die ik dood heb laten gaan en daar zo'n spijt van heb gehad... -Mightykit = Nickelodeon =3 55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was?: Wildpaw. 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven?: Fireheart 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten?: Stormstar!!! xD 58. Welke kat heeft de meeste humor?: Steelfang 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben?:Fire x Ice etc. 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent?: NEEE!!@#@$#$ 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je?: Fallenkit! 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden?: Fireheart? 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen?: Inkmask 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf?: Brightpaw 8$ 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd?: Allemaal wel op mij. 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden?: Darkfire 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was?: Fallenleaf. 70. Hoe zou je eruit willen zien?: Zwart met groene ogen en een wit puntje op de staart <3 71. En in welke clan zou je willen zitten?: Riverclan. 72. Welke kat heeft de leukste postsheet? Saxon 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Saxon's ogen 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Inkmasks 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Brightpaw/spot - Brightstar 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Fallenkit/paw/??? - Fallenstar 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Brightpaw - Starclan, Smoketear - Starclan als ik hem goed hou, Lightpaw - Starclan, Innerkit - Darkforest, Mightykit - Starclan,
Droppedpaw/leaf - Starclan (tot zo ver ik weet) Marblekit - Darkforest 79. Welk van jou katten is het slechtst: Innerkit 8D 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Cailin (rogue) 81. Als je elke kat op het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn: Fireheart >D (He's my favorite from the books) 82. Wat is je favoriete rang om te spelen?: Apprentice. (Van Hogere rangen heb ik nog niks kunnen proeven >D 83. Wat was jouw eerste kat op het forum? Lightheart <3 84. Als je het uiterlijk en/of de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen?: Nee, ik vind al mijn katjes perfect zoals ze zijn <3 85. Welke van jouw katten gaan elders worden denk je?: Smoketear sowieso. Ik weet niet hoe het met de rest afloopt. Ik hou namelijk van drama's. 86. Welke kat is de heldhaftigste dood gestorven? Geen. (al hoewel, misschien laat ik Smoketear sterven in een gevecht wanneer hij bijna elder is ... Arme Stormstar en Mousefur) 87. Welke kat had nooit mogen sterven?: Lightheart 88. Welke van je katten zou verleid kunnen worden door de Dark Forest?: Lightpaw >D Brightpaw89. Met welk persoon vind je het het leukst om te RPG'en? Weet ik niet >> 90. Wat vind jij dat verandert/verbetert moet worden aan het forum?: Ik vind dat er meer Rogue en Bloodclan gebieden mogen komen, zoals weilanden en misschien nog een bos er bij voor Rogues, maar niet zo groot als die van the clans ofcourse. |
| | | Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] wo 23 mei 2012 - 21:21 | |
| 1. De eerste kat die je zag op het forum: Bluestar 2. De eerste kat met wie je in een topic zat: Lionheart - Shyleaf & Blacksoul 3. De eerste kat met wie jouw karakter ruzie had: rosesheart denk x'D 4. De eerste clan waarin je zat: Riverclan :3 5. De eerste kat van een andere clan die jouw kat heeft ontmoet en waar: Pwew dat is denk Moonstripe (Moonpaw toen) met Dreamheart 6. De eerste vriend van jouw kat: Dat was Redeye(Lucy) & Blacksoul :3 Vragen over andere katten: 7. Welke forumkat vind je het mooiste?: Owlfrost 8. Welke forumkat is je favoriet?: Stormstar 9. Met welke forumkat zou je jouw kat best willen koppelen?: ArrowkitxHopekit >33 10. Wat vind je het leukste koppel op het forum?: Hmm, I can't choose myself right x'D Nee, FirexIce 11. Wie is de grootste hartenbreker?: Frostclaw 12. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste?: Sabrefang 13. Van welke katten vind je dat ze een koppeltje moeten worden?: NikiasxLightningrush 14. Van welk koppeltje zou je best wel een kitten willen spelen?: Hmm, SandxAsh 15. Welk koppeltje zou meer kittens moeten hebben?: FirexIce 16. Met welke kat heb je het meest medelijden?: Snowcrystal ;3 17. Welke clanleader vind je het strengst?: Bluestar 18. Welke kitten vind je het schattigst?: Arrowkit <3 19. Welke kat vind jij dat de code het vaakst heeft gebroken?: Darkfire of Sabrefang 20. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan?: Mousefur 21. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Lightningrush x'D 22. Welke kat vind je het apartst?(Op een positieve manier): Saxon 23. Welke kat vind je het slimst?: Hollystar 24. Welke kattenfamilie vind je het leukst?: Derp again can't choose my own x'D Hollystar's fammie :3 25. Welk koppel vind je het schattigst?: LightningrushxHopepaw 26. Welke clankattennaam vind je het origineelst?: Charcoalflare 27. Welke clankattennaam vind je het mooist?: Honeyfeather 28. Welke kat heeft de origineelste naam(Geen clannaam): Gravité 29. Welke kat heeft de mooiste naam (Geen clannaam): Desolate Triviale vragen: 30. Wat is je favoriete clan?: RiverClan (A) 31. Wie is je favoriete clanleader?: Crookedstar 32. Wat is je favoriete clangebied?: Waterval 33. Wat is het leukste topic waarin je ooit gezeten hebt?: Let the battle beginExtra vragen(Je mag nog steeds je eigen katten niet invullen~): 34. De bekendste Thunderclan kat: Fireheart 35. De bekendste Riverclan kat: Daiaaiam evil, Mousefur 36. De bekendste Windclan kat: Inkmask (stalkeers) 37. De bekendste Shadowclan kat: Deadstorm 38. De bekendste Skyclan kat: Duststar 39. De leukste verhaallijn: Die van Darkfire 40. Het leukste gevecht: Melting Ice ;3 mweh geen zin meer x'D |
| | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] wo 23 mei 2012 - 22:35 | |
| Heb je het opgegeven Mimi? ;p Slecht hoor~ |
| | | Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] wo 23 mei 2012 - 22:36 | |
| Haha ik ga later verder x'D had er even geen fut meer voor (A) ben op de helft ^^ |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] do 24 mei 2012 - 8:34 | |
| - Fireheart schreef:
BONUS 45. Aan welke katten zou je AL je katten willen koppelen? Oh god.. Tigerpaw x Acornpaw xD Ottersplash x Mojave Arrowkit x Hemzelf want niemand anders is smexy enough xD Lightningrush x HOPE.. wait die is er nie.. dan niemand Fireheart x Ice <3 Charcoalflare x Coppersong Nightstream x Jayfeather <3 Kyo x No one Sealpaw x Dapplepaw <3 Rainkit x BloodClan kat, dan wordt ze vermoord door dr broertje. Gehehehe Lightning x Hope >:3 |
| | | Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] vr 25 mei 2012 - 21:07 | |
| See told ya I would end it xD
Vragen over je eigen RPGkatten (Hehe ) 41. Je favoriete kat: Dreamheart Even when she dies 42. Je kat met de mooiste naam: Lilythorn 43. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten?: Allemaal >3 44. Welke van je katten is het slimst: Angelvoice BONUS 45. Aan welke katten zou je AL je katten willen koppelen? Holy.. Ik doe enkel mijn actieve hoor x'D Butterbell - Blizzardstorm Disturbingvoice - Darkfire Angelvoice - Darkstripe Emberstorm - NO! ._. Lilythorn - Nikias but then forever x'D Wolfpaw' - Dotpaw Hopekit- No..No.. not Arrow. Don't say it x'D Breakingkit - *Stormkit
Extra extra vragen! (Groot en deels door suggestie)
46. Welke kat heeft het mooiste avatar?: Inkmask 47. Welke kat heeft het mooiste signature?: Shrewleap 48. Welke kat heeft het mooiste setje bij elkaar?: Saxon 49. Welke kat is de liefste queen?: Dreamheart offcourse x'D 50. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven?: Hollystar she's so fluffy :3 51. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als kittypet te houden?: Mintkit she's sowh cute 52. Welke kat is het hyperst?: Euhm Honeykit? 53. Welke kat z'n naam past het beste bij zijn uiterlijk?: Inkmask 54. Hoe kom je bij de namen van één van/al je katten?: Angelvoice, she has the voice of an Angel <3 55. Welke kat zou je als apprentice willen hebben als je een mentor was?: Dotpaw 56. Welke kat zou je vertrouwen met je leven?: Stormstar 57. Welke kat zou het meeste kunnen eten?: MINDWEAVER!!!! Who still remembers her <3 58. Welke kat heeft de meeste humor?: Dunno, Beautypaw? 59. Welke kat(ten) zou je graag als familie van je karakter willen hebben?: Hmm, Saxon would be epic x'D 60. Heb je al spijt dat je ooit aan deze vragenlijst begonnen bent?: Euh.. JA xD 61. Wie van de kittens zal het nog ver schoppen denk je?: Arrowkit heb ik zo'n gevoel x'D 62. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden?: Strawberry 63. Met welke kat zou je heel erg graag nu een topic willen?: Fireheart maar Waz negeert mn smeekbede en leest liever Fanfic x'D (Zo'n smeekbede nou ook weer niet) 64. Welke van je eigen karakters lijkt het meest op jezelf?: Pwef ze lijken allemaal op mij, maar dan denk ik toch echt Breakingkit 65. Heb je je karakters nog ergens of op iemand gebaseerd?: Nope all on myself >3 66. Welke kat zou je willen straffen voor zijn of haar daden?: Grayclaw en Darkfire duh x'D 67. Hoe zou je zelf willen heten als je een warrior cat was?: Dreamheart (A) 70. Hoe zou je eruit willen zien?: Als Dreamheart (A) 71. En in welke clan zou je willen zitten?: River <3 72. Welke kat heeft de leukste postsheet?: Icy 73. Welke katten ogen vind je het mooist: Blauwe en dan die van Inkmask sowh pwetty :3 74. Welke vacht patronen vind je het origineelst: Bengaal meh Dangerdance <3 76. Welke leader naam zou je het mooist vinden van als een van jou katten leader werden: Dan zou ik voor hmm.. Butterstar, Disturbingstar of Emberstar gaan x'D 77. Welke leader naam zou je het mooist vinden als bij de katten die geen leader zijn: Brightstar of Bravestar 78. Waar zouden jou katten naar toe gaan als ze dood zijn (Starclan of Darkforest): Iedereen naar Starclan behalve Disturbing, die absoluut Darkforest 79. Welk van jou katten is het slechtst: Disturbingvoice :3 80. Hoe zou de eerst volgende kat van jou heten als je weer een kat aan maakt: Ik heb er geen intentie toe maar dan zou het Rogue Delaney worden :3 81. Als je elke kat op het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn: Sabrefang he is sooowh epic 82. Wat is je favoriete rang om te spelen?: Med. Cat x'D Maar ik kan beter Warrior spelen als Kittens en Apprentices 83. Wat was jouw eerste kat op het forum?: Redeye aka Lucy nu :3 84. Als je het uiterlijk en/of de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen?: Nee. Ik heb Angel's uiterlijk veranderd, van de rest blijf je af >3 85. Welke van jouw katten gaan elders worden denk je?: Emberstorm, Butterbell, Wolfpaw' en de andere denk ik dat ze een nobele dood ooit sterven x'D 86. Welke kat is de heldhaftigste dood gestorven?: Mindweaver ze is in de pan gehakt x'D 87. Welke kat had nooit mogen sterven?: Mindweaver! I still miss her a little ._. 88. Welke van je katten zou verleid kunnen worden door de Dark Forest?: Disturbingvoice 89. Met welk persoon vind je het het leukst om te RPG'en?: Gabs, Zsa, Waz, Tess, Linn, Lian, Quint, Juul en heeeeele boel andere epic menses 90. Wat vind jij dat verandert/verbetert moet worden aan het forum?: Niets :3 al mis ik af en toe de oude lay-out is deze ook epic
TOLD YA! x'D |
| | | | Onderwerp: Re: Cat Questions [Vragenlijst] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |