|
| Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) | |
| 340
| |
| Onderwerp: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) za 28 apr 2012 - 0:02 | |
| *** Coming soon ***Naam: Fera Canes Soort: [ RPG ] Onderwerp: Honden en wolven, in een door mensen verlaten gebied Omschrijving: OOit was hier een grote fabriek en leefde er vele mensen omheen, nadat er een deel van de fabriek ontploft is was er radio actieve straling vrij gekomen en zal het honderden jaren onbewoonbaar blijven, verboden gebied voor mensen, slecht héél af en toe zal er eens een groepje wetenschappers te vinden zijn. Omdat de mens hier is weggetrokken komt de natuur hier weer terug en zo ook de wolf. Omdat de mensen érg haast hadden om hier weg te komen en het risico érg hoog was konden vele hun honden niet meenemen, en nu zijn de achtergebleven honden pack's gaan vormen. Eventuele banner/afbeelding: sneakpeeks : - screenshot 1:
- screenshot 2:
de link komt hmmm maandag denk ik |
| | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) za 28 apr 2012 - 14:07 | |
| Ik vind de layout nu al héééééél erg Warrior Cats nageaapt, een groot minpunt voro mij. |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| | | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) zo 29 apr 2012 - 13:51 | |
| Nou, de achtergrond enalles lijkt mij ook zeer WC achtig enalles. Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het zo lijken. |
| | | Pen 38
| |
| Onderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) ma 30 apr 2012 - 18:14 | |
| |
| | | 340
| |
| Onderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) di 8 dec 2015 - 20:17 | |
| wow late reactie. maare ik heb nooit geen teksten overgenomen behalfe regel teksten maar ook nooit 100% .
wats jou site dan ? |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |