and who you think you are ?!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverleaf
StarClan
and who you think you are ?! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 16:37

Nog steeds boos van wat er een paar dagen geleden was gebeurt stapte Silverleaf het thunderclan camp uit . Ze zag er erg mager en slecht uit . Ze behandelde haar weer zoals toen haar zus snowstream was gestorven . Een paar tranen vielen op de koude grond. Ze mistte firelion hard , ookal wist ze dat hij voor darkvoice had gekozen. Nu zat zij daar helemaal alleen , zonder firelion. Hij had haar simpel weg in de steek gelaten. Ze voelde een zacht briesje door haar vacht blazen. ¨ oh firelion , waarom heb je mij verlaten ¨ snikte ze. Ze kneep haar ogen dicht , toen er weer tranen eruit rolden. Een paar bosjes ritselden , maar daar bestede ze geen tijd aan. Ze voelde haar eenzaam , kwaad en vooral slecht. Ze schrok op bij een bekende geur . Firelion! Direct sprong ze recht. Maar dan ging ze weer zitten . Wat dacht ze nou ? Firelion had haar verlaten , voor eeuwig en altijd . ( Firelion =D )

and who you think you are ?! RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 16:56

Stap voor stap liep hij naar de uitgang van het kamp. Met zijn kop naar beneden. Al een paar dagen voelde hij zich alleen. Hij had het gevoel dat hij Silverleaf had verraden. Hij slofte door de kamp ingang. Toen hij het kamp uit was keek hij op. Hij zag geen enkele kat. Een briesje speelde met zijn vacht. Plotseling hoorde hij achter een struik Silverleaf iets zeggen. "Shit" ei hij perongeluk hard op. Hij hoopte dat Silverleaf hem niet had gehoord. Hij zag Silverleaf zitten ze zag er erg mager, en slecht uit. Tranen rolde over haar wangen. Een schudgevoel bekroop hem. Het was allemaal zijn schuld. Hij wist dat hij sorry moest zeggen, maar hij durfde niet. Ze sprong op toen ze hem rook. Hij bleef rustig toekijken. Toen ze weer was gaan zitten stapte hij aarzelend it de bosjes. "Eh, hallo Silverleaf"bracht hij uit. Hij ging zitten, en keek naar de grond. Als Silverleaf boos zou worden kon hij het haar niet kwalijk nemen. Hij raapte al zijn moed bij elkaar, en keek haar recht aan. Hij dacht aan de kittens. Hij begon zich nog schuldiger te voelen. Echt alles maar dan ook alles zat hem tegen! (Flutje)

and who you think you are ?! 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 17:01

¨ shit ¨ hoorde ze firelion zeggen . Leuk nu weet ze wat hij van haar vind . Nijdig ging hij recht tegen over firelion staan . "Eh, hallo Silverleaf"bracht hij uit. Silverleaf keek weg . ¨ en hoe gaat het met je liefje darkvoice , je koos namelijk voor haar ¨ siste ze . Ze stond op het punt om in te zakken maar dat deed ze niet . Haar poten trilde hard , maar ze beet stevig op haar tanden . Ze voelde haar slecht door firelion . Ze had al aan zelfmoord gedacht , maar dan was ze even diep gezonken als firelion en darkvoice . Ze zwiepte hevig met haar lange nu dunne staart . ¨ en komt er nog wat van ?, of heeft de bedrieger zijn tong verloren waar hij altijd mee liegt ¨ zei ze nijdig . Ze bedoelde dat firelion alleen maar leugens tegen haar vertelde . Ze keek woedend en pissig naar firelion . Haar ogen waren wazig en dof , maar straalde nogaltijd .

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 17:22

¨ En hoe gaat het met je liefje darkvoice , je koos namelijk voor haar ¨ siste ze naar hem. Hij wou net antwoorden toen ze zei:¨ en komt er nog wat van ?, of heeft de bedrieger zijn tong verloren waar hij altijd mee liegt."Hij keek haar aan. "Het spijt me, ik zie het alleen om haar op te vrolijken" probeerde hij tevergeefs. Hij wist dat wat hij had gedaan niet goed kon worden gemaakt. Ze keek hem woedend aan. Hij wende zijn blik af naar de grond. De ogen van Silverleaf waren dof, maar toch straalde ze. Zijn ogen daartegen waren ook dof maar straalde niet meer. Hij voelde hoe tranen opkwamen. Hij had het niet zo bedoeld. Ze vond hem een bedrieger die alleen maar leugens vertelde. Dat wist hij zeker. Hij sloeg zijn ogen neer. Langzaam rolde een traan over zijn wang. Hij deed geen moeite om hem tegen te houden. Dit was het dan hij had alles verpest. Hij voelde zich schuldiger dan ooit. Het kwam in hem op om zelfmoord te plegen. Dan kon hij niemand meer kwetsen, en waren al zijn zorgen voorbij. Aan de andere kant, wat zouden zijn clangenoten wel niet vinden. En mischien nog wel het allerbelangrijkste: wat zouden zijn kittens wel niet van hem denken?

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 17:30

Een oud vuur begon in haar hart te branden . Ze had schuld gevoel . Wat had ze nou net gezegd ! Ze wist dat firelion het niet express deed . Dat het hem speet , maar hoe kon ze hem ooit weer vertrouwen . Ze liet weer een kalme houding uitstralen en wende haar tot firelion . ¨ het spijt me , ik wou je gewoon niet kwijt ¨ fluisterde ze in zijn oor . Haar ogen stonden vast beraden . Maar toen ze zijn traan zag , kon ze haar tranen ook niet meer inhouden . ¨ kijk firelion jij hebt mij gered vroeger van zelfmoord , ik hou van je , als er ooit iets met jou gebeurt zal ik dat niet overleven ¨ fluisterde ze tegen hem . Alles wat ze zei kwam uit de bodem van haar hart . ¨ maar je moet kiezen , begin nou niet te huilen , je moet kiezen , en pas wanneer je het echt meend wat je zegt , vertrouw ik je weer , .... nee ik vertrouw jou altijd ¨ zei ze vast beraden .

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 8:59

¨ het spijt me , ik wou je gewoon niet kwijt ¨ fluisterde ze in zijn oor . Haar ogen stonden vast beraden . Maar toen ze zijn traan zag , kon ze haar tranen ook niet meer inhouden . ¨ kijk firelion jij hebt mij gered vroeger van zelfmoord , ik hou van je , als er ooit iets met jou gebeurt zal ik dat niet overleven ¨ fluisterde ze tegen hem . Alles wat ze zei kwam uit de bodem van haar hart . ¨ maar je moet kiezen , begin nou niet te huilen , je moet kiezen , en pas wanneer je het echt meend wat je zegt , vertrouw ik je weer , .... nee ik vertrouw jou altijd ¨ zei ze vast beraden .Hij knikte kort. Als teken dat hij het snapte. Begripvol keek hij haar aan. Hij voelde dat hij Silverleaf kon vertrouwen. Hij begon te praten." Silverleaf het spijt me, dat het zo is gegaan, maar ik weet niet wie ik moet kiezen. Ik will je niet verlaten en je zo achterlaten, maar Darkvoice heeft gewoon iets betoverends." Hij keek haar aan en hoopte dat ze het begrepen had.

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:34

." Silverleaf het spijt me, dat het zo is gegaan, maar ik weet niet wie ik moet kiezen. Ik will je niet verlaten en je zo achterlaten, maar Darkvoice heeft gewoon iets betoverends." zei firelion . Even wist ze niets te zeggen . Het was als een doornsteek in haar hart bij de volgende woorden . ¨ ik begrijp je , het is beter als onze wegen nu scheiden ¨ miauwde ze . Ze keek firelion niet aan . Dan zou ze zeker in tranen uitbarsten . ¨ firelion .... het spijt me echt dat ik je dit allemaal heb aangedaan , kon je in het begin gewoon niet zeggen dat je al iemand had ?¨ zei ze zacht . Ze kreeg tranen in haar ogen , en deed niet de moeite om die in te houden . Haar poten onder haar trilden hevig . Ze wou niet dat het zo afliep , maar het was beter voor beiden . Ze draaide haar kop richting firelion , ze wou dat dit nooit gebeurt was . Maar firelion verdiende iemand beter dan haar .

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:14

¨ ik begrijp je , het is beter als onze wegen nu scheiden ¨ miauwde Silverleaf. Hij knikte onmerkbaar. ¨ firelion .... het spijt me echt dat ik je dit allemaal heb aangedaan , kon je in het begin gewoon niet zeggen dat je al iemand had ?¨ zei ze zacht. Weer knikte hij onmerkbaar. "Ik had nog niemand" fluisterde hij zachtjes. "Maar..." hij maakte zijn zin niet af. Hij kon er gewoon de woorden niet voor vinden. Tranen kwamen op in zijn ogen. Hij deed geen moeite ze tegen te houden, daar had hij gewoon de kracht niet voor. Hij durfde niet op te kijken. Wat zou ze wel niet van hem vinden als ze hem zag huilen? Daardoor zag hij niet dat zij ook moest huilen. Hij wilde dat dit nooit was gebeurd. Hij wou Silverleaf niet verlaten! Waarom was het zo gegaan? Soms was het leven niet eerlijk. Hij kende duizende katten die gewoon een partner hadden, maar hij moest weer perse moeilijkhied krijgen. Het was gewoon niet eerlijk.

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 16:21

"Ik had nog niemand" fluisterde hij zachtjes. "Maar..." hij maakte zijn zin niet af . Waarom maakte ze dit allemaal mee . Het was inderdaad beter om elkaar nooit meer te zien , maar wat moest ze dan later tegen haar kittens zeggen . Een prop vulde haar keel , alsof ze niet meer kon ademen . ¨ firelion , bedankt wat je allemaal voor mij hebt gedaan , maar .... ¨ stamelde ze . Ze staarde naar firelion's ogen die ook troebel werden . Ze dacht weer aan hoe firelion haar vroeger uit haar depressie had geholpen , en hoe hij haar had gered uit de rivier . Hoe ze zamen naast elkaar in slaap vielen . Waarom ,, waarom moest ze dit meemaken . Een koude rilling gleed over haar rug . Haar oren wiebelde ongemakkelijk . Ze had een idee , een idee dat alles misschien makkelijker maakte . ¨ wat als ik de clan nu verlaat ? dan heb je nooit meer last van mij , en er zal wel iemand bereid zijn de kittens over te nemen ¨ zei ze snikkend . Ze wist dat haar hart altijd in de thunderclan zou blijven liggen , maar als het niet anders kon dan moest ze maar gaan .

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: and who you think you are ?!   and who you think you are ?! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: