|
290
| |
| Onderwerp: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 13:40 | |
| Again guys =,='' Mims please don't kill me =3 Maar ik kan mijn accounts niet meer actief houden, dus er moeten een aantal weg... Maybe komen er later meer bij.. de * betekenen hoe kieskeurig ik ben
Naam: Lovetear ** Vroegere Namen: Lovekit, Lovepaw Volgende Namen: - Leeftijd:192 moons Clan: ShadowClan Ouders: - Broers/zussen:- Crush/Partner: Crush on Icestripe Apprentice/Mentor: - Uiterlijk: Een donkere tortie kater met lichte ogen Innerlijk: Lovetear is vriendelijk en rustig. Maar hij is bang om te tonen dat hij niet op poezen valt, maar op katers.
Naam: Darkstripe *** Vroegere namen: Darkkit, Darkpaw Toekomstige Namen: - Leeftijd: 42 Moons Clan: ThunderClan Ouders: Fearstrike x Snowdream [Niet in de Rpg] Broers/zussen: - Crush/Partner: - Apprentice/Mentor: Whitepaw, apprentice Uiterlijk: Een stevige tabby kater, best groot Innerlijk: Darkstripe is een beetje arrogant en bot. Hij heeft niet veel geduld maar kan toch best vriendelijk zijn
Naam: Shadowpaw. ***** Vroegere namen: Shadowkit Toekomstige Namen: Shadowrush Leeftijd: 6 Moons Clan: WindClan Ouders: Windflame x Pantherface [Beide dood] Broers/zussen: Windpaw , Rosepaw, Pantherpaw, Scarface (adoptie) Crush/Partner: - Apprentice/Mentor: was Angelvoice, nu niks Uiterlijk: Een klein gebouwde zwart witte kater met blauwe ogen. Innerlijk: Een vriendelijke kater, die na de dood van zijn ouders veel geleden heeft. Hij is stiller en terughoudend naar anderen omdat hij bang is om weer een dierbaar iemand te verliezen
Naam: Dustpelt **** Vroegere namen: - Toekomstige Namen:- Leeftijd: 36 Moons Clan: Rogue Ouders: - Broers/zussen: Blacksoul, My sis and Sunkit & Harekit Crush/Partner: Had in een leven lang geleden een crush op Bloodheart Apprentice/Mentor: - Uiterlijk: een grijs-witte kater met grijze ogen Innerlijk: Een vriendelijke kater,met een hele droge kant.
-----------------
En van Tessa (mn bFF en de BALLOONMASTER) bied ik u AAN:
Naam: Buggles After de chips ** Vroegere namen: - Toekomstige Namen:- Leeftijd: 11 Moons Clan: Kittypet Ouders: - Broers/zussen: - Crush/Partner: - Apprentice/Mentor: - Uiterlijk: Een zwart witte poes Innerlijk: Buggles is snel verveeld en wil graag entertaind worden door haar huis genootje Edd. Ze is een luie kat die graag op de tweebenen hun nest ligt. Buiten het luie gedrag van haar doolt ze graag rond in een bos. Buggles is al kitten uit het bos gejaagd door Thunderclan krijgers.
Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal
Laatst aangepast door Escada op do 3 mei 2012 - 14:08; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 14:00 | |
| Ik zou Shadowpaw wel willen overnemen. |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 14:21 | |
| bent gij de Cynthia van Shadow's pappie? Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 14:22 | |
| |
|
| |
Cynthia 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 14:25 | |
| ik stuur je het ww, bij jou ga ik niet eens twijfelen =3 |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 14:29 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 15:31 | |
| I am gonna kill you D< Darkstripe T_T you are EVIL! I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 15:33 | |
| gaby zegt dankje en FACK IM SCREWED |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties wo 25 apr 2012 - 15:38 | |
| ik doe een bod op darkstripe ben ook silverleaf . |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties za 28 apr 2012 - 13:09 | |
| Ik heb even besproken, maar ik wil liever iemand met meer ervaring voor Darkstripe Sorry |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties za 28 apr 2012 - 14:34 | |
| Ik wil Darkstripe wel |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties za 28 apr 2012 - 14:42 | |
| En Moonpaw staat er ook bij, damn daar gaat mn kleine meisje.
en voor Thornpaw Sorry, ik ben nog te kieskeurig voor hem, sorry. Ook heb ik het besproken en zijn toekomstige partner is het er ook nie helemaal mee eens(ff gauw besproken) Ik zoek voor hem iemand met meer ervaring, sorry Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties za 28 apr 2012 - 14:48 | |
| Jij lijkt me wel een geschrikte kandidaat voor Darkie, ik zal je zo een pb sturen met zijn ww en wat extra info die ik erniet bij heb gezet
Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties za 28 apr 2012 - 14:53 | |
| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties za 28 apr 2012 - 15:00 | |
| Anders wil ik Dustpelt wel I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [aangeboden] My sweeties | |
| |
|
| |
|