[Gezocht] Vanalles

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gezocht] Vanalles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lightningrush
Member
[Gezocht] Vanalles DPKsfdL
Mrs. Estheim
170
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningrush
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimema 23 apr 2012 - 20:03

Heey,

Ik zoek wat katten voor Lightning. Er komt wel een beetje een verhaal in, dan vooral wat er is gebeurd in het verleden, maar deze dingen zullen veel invloed hebben op Lightning in het heden. Of ik ook echt wat karakters ga zoeken weet ik nog niet.

Als je Final Fantasy 13 kent, dan ken je Lightning ook wel, plus het hele verhaal dat haar karakter gevormd heeft (ik heb het spel nog niet uit, ben er mee bezig). Well, ik kon het dus niet laten mijn fav charrie even aan te maken hier.. xD Bad me.
Lightning's ouders zijn gestorven, ik doe hier maar vermoord door katten waarvan ze niet weet wie, toen Light en haar zusje nog jong waren. Haar zus is altijd kleiner geweest dan zij, dus Light nam het 'ouderschap' over en was altijd sterk zodat haar zus er niet meer onder zou lijden. Tegen de tijd dat ze apprentices werden, vroeg Light, toen bekend onder een andere naam, of ze haar naam konden veranderen. Dit werd gedaan. Zelf heeft ze nog niemand een verklaring gegeven, behalve misschien haar zus. Een tijdje ging het goed. Lightning trainde hard om een goede warrior te worden, haar zus was niet echt de kat die graag vocht, meer iemand om te jagen. Uiteindelijk werden ze beide warriors. Vanaf dat punt weet ik nog niet precies wat ik wil.
In het verhaal gaat haar zus trouwen met iemand die Light helemaal niet mag, ook wordt haar zus vervloekt als een vijand van hun 'thuis'. Nu dacht ik er misschien aan om haar zus dood te laten zijn, of dat ze permanente schade heeft opgelopen, door een andere Clan of BloodClan. Light moet zich schuldig voelen over het niet kunnen redden van haar zus..

Als iemand misschien ideetjes heeft over hoe het te doen, hoor ik het graag. Verder zit ik dus nog te dnekne, als je met goede ideeën komt, kan ik dingen toevoegen en gaan kiezen. Lightning komt wss in ThunderClan en heeft zowel 'vrienden' als vijanden. Ik denk dat ik haar liever niet meteen een echte vriend geef, maar wil je je char graag als haar vriend, dan kan het opzich wel via de rpg. Ze is alleen nie makkelijk in omgang (slim en goed in vechten, maar houd haar emoties binnen, is wat hard en koud, kan heel roekeloos zijn als er een gevoelig punt geraakt word en smelt vanbinnen van schuldgevoel wat kan leiden tot uitbarstingen waarin ze niet bang is om haar klauwen uit te slaan naar wie dan ook). Meer over Light: https://www.youtube.com/watch?v=gKkCNF1ZwHU

Suggesties, mensen die rollen willen spelen, mensen met inbreng voor mijn verhaaltje, allemaal welkom!

x Lightningrush aka. Lightning

[Gezocht] Vanalles Mjyhl5
LIGHTNING..
IT FLASHES BRIGHT, THEN FADES AWAY..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Gezocht] Vanalles 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimema 23 apr 2012 - 20:35

Name cat;; Rarity
Former names;; Lilykit - Lilypaw - Lilythorn
Voor;; Sistaah :3

Als klein zusje van Lightning heeft Lily het na de dood van haar ouders erg moeilijk gehad. Met haar zusje wie het ouderschap overnam had ze eigenlijk de grootste moeite. Al liet ze niets zien tegenover haar zus. Ze wist dat Lightning het voor haar deed en het beste bedoelde. In Lily' apprentice tijd hing ze vaak buiten het kamp rond aan de grens van het territorium. Ze verlangde terug naar de tijd met haar ouders maar vooral ook naar een tijd waarin haar leven niet zo grijskleurig was geweest.
Ze had het onomkeerbare gevoel dat niemand haar mocht in die wereld op haar zus na en haar zus wellicht iets te veel. Ook begon Lily in deze tijd meer en meer te twijfelen aan Starclan. Niet snappend waarom iets zo mooi en zo groots haar ouders van haar kon hebben weggesleurd. Dit wantrouwen werd groter na mate ze ouder werd en zonder veel training zo Warrior werd omdat haar mentor had gezegd dat ze er klaar voor was.
Natuurlijk was Lily blij met deze nieuwe vrijheid en die gebruikte ze ook wel om af en toe geheel van het Territorium af te wijken. Doch keerde ze altijd weer terug naar het kamp om naast haar zus in slaap te vallen. De dagen waren lang en voor Lily wie haar ouders nog niet vergeten was waren de nachten nog langer. Steeds vaker verdween ze meer en meer uit het kamp en kwam met lege poten terug en een excuusje dat de jacht niet was geslaagd. In geheim dwaalde ze rond buiten het territorium op zoek naar iets van zichzelf om zich aan vast te houden.
In deze nog steeds stressvolle tijd voor haar ontmoette ze ook de kater Nikias. Deze gecharmeerde Bloodclan kater wist haar voor hem te winnen vertellen dat hij echt om haar gaf. Blind als Lily was liep ze in de val voor zijn charmes. In haar goede bedoelingen stelde ze hem voor aan Lighting waarna alles misliep.
Lighting weigerde Lily ooit nog alleen te laten om haar zelf te beschermen en ver weg te houden van deze kater. Wat Lighting niet wist was dat Lily echt van Nikias hielt. Na iets van twee manen bijna isolement ontsnapte Lily. Uit puur verdriet en woedde voor haar zus en haar clan besloot ze nooit terug te gaan en veranderde ze haar naam in Rarity. Nikias leek haar met open poten te ontvangen en zo leek Bloodclan. Pas toen ze daar een paar manen was.. Volledig gelukkig met Nikias en bijna vergetend van haar verleden. Haar ouders en haar zus sloeg het noodlot weer voor haar toe. Nikias dumpte haar bot en verdween. Waarheen wist ze niet, met wie wist ze niet. Al wat ze wist was dat ze alleen was. En dit keer meer alleen als ooit tevoren. Ook zij liet Bloodclan achter zich maar doodsbang om ooit haar zus tegen het lijf te lopen of een ander oud Clanlid van haar besloot Rarity een Rogue leven te lijden. En te zien waar haar pad haar bracht..

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Lightningrush
Member
Mrs. Estheim
170
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningrush
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimema 23 apr 2012 - 21:42

Accepted!

Mimi en ik hebben het er op MSN over gehad dat het ons leuk lijkt om ook echt een deel te spelen, ongeveer vanaf dat Lily/Rarity de BloodClan kater ontmoet.
Kleine veranderingen in het verhaal zijn dan, dat zij Light zal vertellen (op een gegeven moment) dat ze naar BloodClan wilt gaan om daar met hem te zijn. Light zal haar niet geloven en hun koeltjes wegwuiven. Lily zal echter echt naar BloodClan gaan met de kater.
Wat ook nog een verandering is, is dat Lily/Rarity in BloodClan zal blijven, gezien weglopers niet op prijs worden gesteld. Tegen haar zin zal ze in de Clan moeten blijven en is ze dus de vijand van haar zus en de Clans, terwijl dit zeker niet haar wens is.

Wij zoeken de kater Nikias (of eventueel andere naam, right mimi?).
Eventueel nog andere katten die ergens in willen passen. :3

LIGHTNING..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimema 23 apr 2012 - 21:48

Ja andere naam mag voor de kater, ik zag hem zelf als donkerkleurig maar hoef niet ;D
En yay, dit verhaal gaat zo epic worden :3

Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent
[Gezocht] Vanalles 2yke6tk
[Gezocht] Vanalles Serah_and_snow_stamp_by_xselfdestructive-d2yo9h6[Gezocht] Vanalles Farrons_stamp_by_pikaripeaches-d3irdk9 [Gezocht] Vanalles E58b359ffeac80c699197a1b34be7a98-d4kb26p [Gezocht] Vanalles Noel_serah_by_spirasen-d4jcv40
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 7:50

Ik wil me graag aanmelden voor die kater, even dat jullie het weten xD
Moet nu naar school, maar zal vanmiddag deze post editen/nieuwe post maken met hem ;D.
Dus Nikias dumpt haar na een tijdje toch? ;D

[Gezocht] Vanalles 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 8:35

Nikias dumpt haar ja, voor wat zou je dan zelf mogen kiezen en hij verdwijnt om dezelfde rede als haar dumpen denk ik Razz

[Gezocht] Vanalles Serah_and_snow_stamp_by_xselfdestructive-d2yo9h6[Gezocht] Vanalles Farrons_stamp_by_pikaripeaches-d3irdk9 [Gezocht] Vanalles E58b359ffeac80c699197a1b34be7a98-d4kb26p [Gezocht] Vanalles Noel_serah_by_spirasen-d4jcv40
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht] Vanalles Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 10:49

Daarbij wil hij graag dat Light hem accepteert, zodat ze haar zus met hem vertrouwt, dit is echter iets wat ze niet kan xD
Dus misschien nog wat inspiratie voor je.

[Gezocht] Vanalles RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 16:54

Naam: Nikias
Leeftijd: 3 jaar / 36 manen
Geslacht: Kater
Karakter: Nikias is waarschijnlijk een van de sluwste katten. Hij houdt ervan om katten zo ver te krijgen dat ze hem vertrouwen in alles wat hij zegt. Hij heeft een bloedhekel aan Clans, vooral Thunderclan. Dit komt door zijn verleden. Hij doet alsof hij heel erg vriendelijk en zacht is, en nooit een beest kwaad zou doen zonder dat deze iets fout had gedaan. Maar diep vanbinnen is hij harteloos. Hij moet erom lachen als andere pijn hebben, en hij heeft voor niemand medelijden. Je kunt hem een beetje afbeelden als een player, zeg maar. Houdt ervan om poezen smoor verliefd op hem te maken, en ze dan als ze niemand meer hebben te breken.
Uiterlijk: Dit vond ik wel hét uiterlijk voor hem
History:
Nikias is geboren in Thunderclan. Hij droeg toen de naam Shadowkit met zijn mee. Als kitten werd hij altijd gekleineerd door zijn eigen broertjes en zusjes. Ze waren in alles beter dan hem. Vechten, Stoeien en alle andere dingen. Zijn ouders hadden het nooit gezien, en terwijl zijn broertjes en zusjes allemaal complimenten kregen werd hij aan de kant geduwd. Zelfs toen hij Shadowpaw werd waren zijn zusjes en broertjes beter dan hem. Hij probeerde zoveel te jagen als hij kon, hij deed zo goed zijn best. Hij moest er zo hard voor werken. Maar toch bleef hij in hun schaduw staan. Na een tijdje kregen zijn broertjes en zusjes hun warrior naam, behalve hij. Hij was nog steeds een apprentice, terwijl hun al verder mochten gaan als warrior. Dit heeft eigenlijk al een groot litteken vanbinnen gemaakt. Hij was woedend op zijn mentor, zijn leider, zijn familie en zelfs zichzelf. Hierdoor is hij zelf steeds vaker het kamp uitgegaan zonder begeleiding. Tijdens deze tochten trainde hij zichzelf, zodat hij met de momenten sterker werd. Soms kwam hij verwond terug, en dan vroegen ze hem wat er was gebeurd. Maar dan zweeg hij. Vanbinnen dacht hij dat wanneer hij de pijn kon doorstaan, hij ook de rest kon doorstaan. Na enkele manen trainen kreeg ook hij zijn warrior naam binnen. Deze naam was Shadowfeather. Een maan heeft hij de clan als warrior gedeind, totdat hij zelf ook merkte dat hij nog steeds in de schaduw stond van zijn zusjes en broertjes. Op dat moment is het gebeurd dat hij de clan de rug toe heeft gekeerd. Hij heeft het niet aan niemand gezegd, hij is gewoon verdwenen in het niets. Terwijl hij had gezworen om ooit wraak te nemen, wraak op alle clans. Wraak op zijn bloed-eigen familie. Hij heeft enkele manen rondgezworven als Rogue. Terwijl hij af en toe katten bruut vermoorde. Toen hij hoorde van Bloodclan meldde hij zich daar aan, om daar zijn wraak uit te breidden. Hij is in die tijd erg sterk geworden, en hij heeft al vele poezen gebroken achtergelaten. En nu, nu is hij opweg naar zijn nieuwe slachtoffer

Ik denk dat dit het wel zo is ;S
Hoop dat het goed is ^-^

Lightningrush
Member
Mrs. Estheim
170
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningrush
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 18:14

Klinkt interessant :3
Vooral omdat hij zich zo lief voordoet. Kan Lightje lekker zeggen 'You're nothing but talk' xD

Wat vind jij Mimi?

LIGHTNING..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Blackstripe
Member
43

CAT'S PROFILE
Blackstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 19:36

Ik heb een niet katje nodig,geen fantasie met de rest.

Hailstone of Snowspot.

Een zwarte poes met witte vlekken die een goede vriendin, misschien de beste van Lightningrush is.

Ik wil wel dat ze Lilythorn een beetje afschuwde, Hailstone is nogal jaloers soms. En dat ze eerst blij was toen het kleine zusje weg was, maar zich later opeens zorgen maakte.

ze twijfelt heel erg, maar gaat opeens op zoek. Ze vindt het zusje, maar dan komt er een heftige ruzie, in haar woede verwond ze Lilythorn en omdat die bijvoorbeeld tegen een steen aansmakt, raakt ze bewusteloos. Hailstone die daar niet echt verstand van heeft, denkt dat Lilythorn dood is. Ze vlucht weg, maar komt dan Nikias tegen....

Nu nog iets bij te verzinnen.

[Gezocht] Vanalles 344ffp5
Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 19:49

Lightningrush schreef:
Klinkt interessant :3
Vooral omdat hij zich zo lief voordoet. Kan Lightje lekker zeggen 'You're nothing but talk' xD

Wat vind jij Mimi?

Ik vind het een geniaal idee :3

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 20:01

Mag ik Nikias dan aanmaken? ;D

Blackstripe
Member
43

CAT'S PROFILE
Blackstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 20:26

Verder idee, Edit knop doet het niet...Ligt aan de com.

Hailstone/Snowspot wordt de volgende slachtoffer van Nikias, maar dan ontdekt ze dat Lilythorn nog leeft en die, stiekem een beetje boos, waarschuwt Hailstone. Hailstone gelooft haar niet en gaat gewoon door met verliefd zijn. Totdat het blijkt dat dat ze bedrogen is.

Ze gaat weg uit de clan, gewoon opeens verdwenen, Lightingrush zoekt haar en dan komen ze elkaar alle vier tegen.

Nu nog iets erbij.

Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 20:28

Dapplepaw schreef:
Mag ik Nikias dan aanmaken? ;D

Van mij wel, maar weet niet wat Waz wil xD

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 20:34

Blackstripe schreef:
Verder idee, Edit knop doet het niet...Ligt aan de com.

Hailstone/Snowspot wordt de volgende slachtoffer van Nikias, maar dan ontdekt ze dat Lilythorn nog leeft en die, stiekem een beetje boos, waarschuwt Hailstone. Hailstone gelooft haar niet en gaat gewoon door met verliefd zijn. Totdat het blijkt dat dat ze bedrogen is.

Ze gaat weg uit de clan, gewoon opeens verdwenen, Lightingrush zoekt haar en dan komen ze elkaar alle vier tegen.

Nu nog iets erbij.

Dan kan Lilythorn miss huilend/woedend worden om Nikias, en omdat Lightningrush haar altijd beschermd heeft word ook Lightning kwaad enz. ;D
En het kan ook zijn dat Hailstone hun niet geloofd, omdat Nikias haar al té verliefd op hem heeft gemaakt XD

Blackstripe
Member
43

CAT'S PROFILE
Blackstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 20:51

Oké, lekkere ruzie....

Mag ik haar aanmaken, denk dat de naam Snowspot wordt.

Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 21:03

Ik denk dat Waz dat moet beslissen...

Lightningrush
Member
Mrs. Estheim
170
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningrush
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 21:07

Wow ik volg het nie helemaal meer xD

Dapple, je kan Nikias aanmaken hoor. Dat is prima.

Maar dat nieuwe dingetje erbij snap ik niet helemaal. Lightning's vriendin mag Lily niet en verwond haar? Denkt dat ze dood is, valt later ook in de klauwen van Nikias?

Ik zou Light liever niet meteen hele goede vrienden geveen, omdat ze zichzelf behoorlijk afsluit, maar ik wil wel even weten wat er precies bedoeld werd.

LIGHTNING..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 21:10

Ik zal Nikias dan aanmaken ^^
Even een email adress vinden haha ;D

Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht] Vanalles Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 15:40

Lilythorn en Nikias zijn dus binnen. Alles wat ik direct zocht dus.

Zijn er nog mensen die eventueel nog iets leuks hebben liggen? Nog een aanvulling of eventueel iets anders?

[Gezocht] Vanalles RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles   [Gezocht] Vanalles Icon_minitime

[Gezocht] Vanalles
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-