| [Hypokits] Als ik kittens had met... | |
|
|
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... za 1 dec 2012 - 14:12 | |
| Voor Dogdance, ik doe het met foto's, vind ik makkelijker. Als ik kittens had met... > Phantomfang * Aspenheart > Female > Link > Een poes die zeker niet op haar mondje is gevallen, maar die ook wel redelijk grof kan zijn. * Nightwhisker > Male > Link > Nightwhisker is een nadenkende en stille kater, hij voelt zich een beetje bedrukt door zijn familie. > Silverfang * Wolfstep > Female > Link > Een dappere poes die altijd maar wat graag naar avontuur zoekt. * Skyleap > Male > Link > Deze kat is vernoemd naar het oude Skyclan en vastbesloten om te leren. Nieuwsgierig als de pest. > Icespirit * Brindlestripe > Female > Link > Brindlestripe is ijselijk rustig, je krijgt haar niet snel kwaad of iets dergelijks. * Lionvoice > Male > Link > Een beetje een ondeugende en extraverte kater, hij laat zijn mening maar wat graag horen en is koppig als maar kan. > Tornleaf * Firepetal > Female > Link > Een poes die van plezier en avontuur houdt, ze springt zonder na te denken in de problemen. * Milkpool > Male > Link > Een vriendelijke kater die een beetje te gevoelig is, veel te gevoelig dan daadwerkelijk goed voor hem is. Pfoe. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... za 1 dec 2012 - 23:26 | |
| Dit geld voor Wolftail
Als hij kittens had met Little;
°Yarrow-Een stevig gebouwde kater met een lange lichtgrijze vacht en ijsblauwe ogen. Nochtans hij groot en sterk is heeft hij het trekje om steeds klein over te komen.
°Pool-Een kleine poes die dezelfde vacht als Little heeft maar de cyaan blauwe ogen van haar vader heeft. Al is ze klein, ze kan haarzelf zeer fel verdedigen. D'r innerlijk is zo goed als het perfecte kopie van Wolftail's karakter.
Als hij kittens had met Cinderflame;
°Willpower-Willpower is een sterke, knappe kater die voor niemand of niks terug deinst. Zoals Cinderflame heeft hij een asgrijze vacht en stekende gele ogen.
°Crossbow-Wat eigenlijk zeer vreemd is dat deze tengere poes een spierwitte vacht heeft en felle blauwe ogen. Als je kijkt naar de ouders is dat zeer vreemd, blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Crossbow is blind geboren en zal met deze afwijking dus ook nooit echt een Warrior kunnen zijn. Ze is zwak vanbinnen, maar komt ruig en hard over.
°Rustfur-Een prachtige slanke poes met een zilveren pels en water blauwe ogen. Ze staat hoog op haar poten en heeft een lange staart. Zachtaardig en houd van gezelschap rondom haar. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... di 1 jan 2013 - 19:06 | |
| (Omdat ik dit topic vet vind~)
~ Emberstorm ~ Als ik kittens had met Quietwind Shimmerflame ~ Een tortoiseshell point poes met blauwe ogen en witte tenen. Whistlebreeze ~ Een sneeuwwit katertje met groene ogen, heeft één zwarte vlek op zijn rug.
Als ik kittens had met Bloodsmasher Infernoblast ~ Een rode kater met groene ogen en een explosief karakter. Haretail ~ Een tortoiseshell poes wiens staart voor een groot deel is afgebeten door een das.
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... ma 18 feb 2013 - 19:59 | |
| {Dubbelpost, dun't care~ Omdat het kan xD} Voor StrawberryAls ik kittens had met... Sunshine
Leafkit ~ Leafdust - Een calico poes met chocoladebruine in plaats van zwarte vlekken en heldere amberkleurige ogen Rustedkit ~ Rustedsun - Een rode, stevig gebouwde kater met een lange pluizige pels en blauwe ogen en witte aftekeningen. Als ik kittens had met... Twirlfang
Bearkit ~ Bearclaw - Een fijn gebouwde donkerbruine kater met priemende gele ogen en een dikke, ruwe pels Snowkit ~ Snowstep - Een donkerbruine tabby poes met witte voetjes en een witte staartpunt en blauwe ogen Als ik kittens had met... Voleleap
Mousekit ~ Mousevoice - Een beigebruine tabby poes met witte aftekeningen en blauwe ogen. Ze is erg klein van bouw en 'schattig' te noemen Goldenkit ~ Goldenberry - Goldenberry is een wit katertje met goudbruine vlekken en blauwe ogen. Als ik kittens had met... Frostlake
Crowkit ~ Crowvoice - Een kater met een ietwat schorre stem en een inktzwarte pels. Het meest opvallende is de witte vlek op zijn borstkas, de witte voetjes aan zijn voorpoten en zijn lichte blauwe ogen. Emberkit ~ Emberburn - Een tortoiseshell poes met veel zwart en weinig bruin. Ze heeft groene ogen Als ik kittens had met... Stormfur
Rainkit ~ Rainleaf - Een grijsblauwe poes met kleine crèmekleurige vlekken en amberkleurige ogen Lunarkit ~ Lunarlight - Een bijna exacte kopie van zijn moeder, alleen met amberkleurige ogen en meer grijzige tinten. Omdat het kan? Ja, omdat het kan (: |
|
| |
Stijn. 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... ma 18 feb 2013 - 20:09 | |
| als ik kittens had met: Wolftail
Cloudwalker: witte poes met kort haar ze heeft een beetje amber blauwe ogen en een rode neus.
Foxfang: heel licht bruine/oranje tabby kater met gele ogen en een rode neus
Pinknose: witte tabby poes met een roze neusje en amver blauwe ogen.
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... wo 20 feb 2013 - 17:16 | |
| >Voor Graystripe;
Als hij kittens had met Rosescent;
>Silverkit || Silverheart > Een zilverkleurige poes met tabby patroon en ogen die een ijsblauwe kleur hebben. Silverheart is een lieve, zachtaardige poes die af en toe nogal verlegen is.
>Stonekit || Stonepelt > Stonepelt is een grote robuuste kater die voor niets of niemand bang is. Zijn amberkleurige ogen gaan goed in combinatie met zijn donkergrijze vacht.
Als hij kittens had met Strawberry;
>Mottledkit || Mottledleaf > Mottledleaf is een tweekleurige calico poes wiens ogen een gele kleur hebben. Haar vachtlengte is halflang en ze heeft een slanke lichaamsbouw.
>Shadowkit || Shadowbite > Shadowbite is een asgrijze kater die redelijk klein is van structuur en felle blauwe ogen heeft. Al heeft zijn vacht een grijze kleur, meerdere katten noemen het ook wel 'licht'zwart.
Als hij kittens had met Sunlily
>Goldenkit || Goldenflight > Goldenflight is een witte poes die hier en daar rode grijze plekken heeft. Haar oogkleur is licht amber, wat perfect past bij haar vachkleur.
>Screamkit || Screamsoul > Screamsoul is een cremekleurige poes die het postuur heeft van een kater. Haar ogen hebben net zoals haar zus een amberen kleur, echter zijn de hare iets donkerder. |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... wo 20 feb 2013 - 18:16 | |
| Als ik kittens had met Sabrefang;
Cobrafang » Cobrafang is een langharige, zwart met witte kater en lijkt enorm veel op zijn vader. De ogen zijn baby blauw en staan altijd met een ijzige precisie op zijn doelwit gericht. Door zijn enorme grote is hij enorm imponerend en hij staat nou niet echt bekend om zijn 'gouden' hart. Hij is niet op zijn mond gevallen en zegt waar het op staat. Hij heeft een lang uithoudingsvermogen en een sterke slag. Afzijdig van dat is hij een echte ladies man. He gets all the ladies.
Honeyheart » Honeyheart lijkt heel erg veel op haar moeder en staat bekend om haar vredige en lieflijke manier van doen. Ze haat vechten, ze heeft een afkeer voor bloed ontwikkeld toen ze klein was en zal nooit expres iemand pijn doen. Goed of slecht. Ze is een slechte vechter en ziet prooi meer als haar vriend dan haar avondeten. Ze is vrij kinderlijk ingesteld en houd enorm van kits. Ook kan ze zwemmen als geen ander en is haar vacht veel korter dan dat van haar ouders, grootouders en overgrootouders van haar moeders kant.
Snowstreak » Snowstreak lijkt ook heel erg op haar moeder al zijn haar ogen zacht geel. Snowstreak is erg opgewekt en vrij onstuimig voor haar doen. Hoewel ze erg bekwaam is met haar klauwen zal ze eerder kiezen voor een diplomatische aanpak dan meteen als een wilde op haar tegenstander afgaan. Ze is erg trots en haat het om te verliezen. Water is niet bepaald haar beste vriend. Ze wil er niet te lang in zitten en houd meer van op patrouille gaan en dingen voor haar clan doen dan sullige jagers klusjes.
en idc dat dit in geen één vorm mogelijk is, haters gonna hate B( |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... wo 20 feb 2013 - 23:14 | |
| Voor Innerghost Als ik kittens had met Darkfire
||Tigerkit > Tigerblaze|| Een grote bruine cyperse kater met dikke zwarte strepen en felle amber gekleurde ogen, hij is fors gebouwd en heeft massieve klauwen, hij heeft brede schouder en een dikke vacht. || Hij is een duistere ambitieuse kater, zijn grootste dromen zijn om leader te worden, en niet alleen van Shadowclan. Buiten dat is hij koud bloedig en toont weinig tot geen emotie. Maar ondanks dat alles heeft hij wel een loyaal gevoel voor zijn clan, enkel is alles daar buiten niet welkom, tenminste zijn klauwen zullen al snel de nekken van hun kraken.
||Thornkit > Thornheart|| Een donker grijze lang harige poes met heldere blauw/groene ogen, ze is een tikkeltje groter dan de meeste poezen, maar wel slank en lenig gebouwd. || Deze poes mag dan een mooie uiterlijk hebben, ze is gevaarlijker dan je denkt, ben je vrienden met haar, prima, niks aan de hand, ben je unkown voor haar, kan alle kanten uit gaan, enkel kan je beter geen vijanden met haar zijn, want ze sloopt je net zo lang tot het voor bij is. Ze kan aardig en begripvol zijn, maar ze kan ook zeker heel gemeen zijn. Ze is wel loyaal en geeft heel veel om haar clan, tegen haar clan genoten zal ze ook niet snel vijandig doen. Just... 'cause it is possible x3 |
|
| |
Your Nightmare 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... za 2 maa 2013 - 15:02 | |
| Scarletwing x Brokenstar Vraag me niet waarom
Frozenkit ~ Frozenleaf. Een schattig, donkerbruine tabby poes met opvallende ambere ogen. Slank, maar gespierd, duidelijk niet op haar mondje gevallen. Nightkit ~ Nightsoul. In memorial of Blackmind. Nightsoul is een langharige zwarte kater met de scherpe ogen van zijn vader. Een stoerdoenertje van hier tot ginder, maar heeft een aantal zwakke punten.
Scarletwing x Wolftail
Wolfkit ~ Wolfspirit. Een vrolijke tabby kater. Hij heeft een vriendelijk karakter, maar een duivelse kant als je hemt kwaad maakt. Fatekit ~ Fatesong. Klein, schuw poesje, lijkt qua uiterlijk op haar moeder. Ziet er schattig uit, maar schijn bedriegt. Ze is snel en sterk, al ziet ze er niet zo uit. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... di 19 maa 2013 - 12:25 | |
| Voor Spottedleaf
Als ik kittens had met... Inkmask Crowkit{claw} Crowclaw is een kater met een typische Windclan bouw. Hij is slank, staat hoog op zijn poten, en heeft een lange staart. Zijn vacht heeft een pikzwarte kleur en zijn ogen zijn amberkleurig. Zijn pels is halflang en voelt zijdezacht aan.
Whitekit{stream} Whitestream is een gestroomlijnde kattin met een lichte, zilveren vacht. Haar ogen hebben een luchtblauwe kleur, en haar staart is licht pluizig.
Als ik kittens had met... Quietwind Brokenkit{fang} Brokenfang is een robuuste kater met een stevige bouw. Iets wat dus totaal niet past bij de Windclan. Zijn vacht vertoont hetzelfde patroon als dat van Quietwind, echter is Brokenfang's kleur iets donkerder. Heeft een oranje oogkleur.
Shinykit{stone} Shinystone is een goudkleurige poes met witte punten. (bv: witte neus, witte voeten en witte staart punt) Haar ogen hebben net zoals haar broer een oranje kleur, echter zijn de hare iets lichter. Korte, zachte vacht.
Als ik kittens had met... Bloodsmasher Fernkit{trap} Ferntrap is een kleine, slanke kater met een lichtrode vachtkleur. Zijn ogen vertonen een gele kleur, en zijn vachtlengte is halflang.
Silencekit{flame} Silenceflame is een slanke, grote poes met een calico/tortoiseshell patroon. Haar ogen zijn amberkleurig, en haar vacht is pluizig en lang.
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... di 19 maa 2013 - 12:57 | |
| Voor Thrushpaw/pelt Als ik kittens had met: Snowypaw
- Magpiekit - Megpiefeather: Een zwart wit poesje met mooie grijs/groene ogen. Ze heeft een pittig typisch Shadowclan karakter en heeft altijd haar bekje wel open staan. Ze heeft een magere slanke bouw en staat hoog op d'r poten, dat maakt haar snel en lenig, je zou bijna denken dat ze qua bouw tot Windclan behoort.
- Barkkit - Barkstripes: Een kater met een ruige vacht, hij is bruik/zwart/grijs gemixt met donkere strepen en spikkels. Hij heeft hazelnoot gekleurde ogen met wat donkere en lichte spikkels er in. Hij is vors en breed gebouwd, maar heeft toch wel een vrij korte staart. Op zijn snoet is één wit vlekje te vinden. Zijn karakter is vrij ingewikkeld, heel duister is hij niet, en puur slecht ook niet, hij is meer mysterieus.
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... di 25 jun 2013 - 9:28 | |
| Voor Blessedpaw/voice. Als ik kittens had met: Mockingpaw.
Shockkit (-curse): Klik. Shockkit is een bruin, langharige katertje met lichte bruine oogjes. Zijn innerlijk lijkt het meest op dat van Mockingpaw, ongeïnteresseerd naar de meeste toe.
Dawnkit (-spots): Klik. Dawnkit is een klein, teder poesje met felle groene ogen. Net zoals haar moeder is ze zeer lief en aardig tegen iedereen, maar wanneer het nodig is, kan ze iemand goed afsnauwen. Wit/zwart poesje. ---
Voor Gravelkit/heart. Als ik kittens had met: Dawnpaw*.
Lightkit (-switch) Klik. Lightkit is een slank, ros poesje met donkerblauwe ogen. Niemand waagt haar te vergelijken met d'r ouders, gezien ze volledig van hen verschilt. Zij is een beterweter, maar tegelijkertijd ook héél hulpzaam en vriendelijk. De oudste van 't nestje.
Volekit (-kill) Klik. Volekit is een robuuste, geweldadige kater. Hij gaat voor niets of niemand uit de weg, en zou ook niet terugdeinzen moest hij een Clangenoot doden om zijn plannen voort te zetten de machtigste kat van 't woud te worden.
Snowykit (-shine): Klik. Snowykit is de jongste van het drietal, en ook gelijk de normaalste. Geen geweldig noch wispelturig karakter, maar deze kit vertoont een zachtaardig, rechtvaardig en neutraal gedrag. Ze heeft een witte/bruine vacht met tabby strepen en kristalblauwe oogjes. |
|
| |
Stijn. 239
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... wo 26 jun 2013 - 21:53 | |
| voor Undertaker als ik kittens had met: Shrewleap
Darkkit - Darklight een pikzwarte kater met blauwe ogen. een duister en onaardige kat, hij is totaal niet sociaal en heeft zelfmoord neigingen. hij is de oudste.
Fancykit - Fancydance een opgetogen maar toch chagrijnige poes. ze heeft een sneeuw witte pels en een roze neusje. ze houd van gezelschap maar wil graag lijden over alles en iedereen. ze is af en toe een behoorlijke bitch. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... do 27 jun 2013 - 8:19 | |
| Voor: Bunny Als ik kittens had met: Jayjay
Jumper~ Een poesje die totaal wit is en de blauwe ogen van haar moeder heeft. Ze is druk en doet gewoon waar ze zelf zin in heeft. Ze let vaak niet op haar eigen of de gezondheid van anderen waardoor ze vaak in de problemen komt.
Vlo ~ Een wit poesje met een paar zwarte vlekken en lichtblauwe ogen. Ze volgt haar zusje Jumper simpelweg overal naartoe en is altijd bij haar te vinden.
Brownie ~ Een kater die erg op Jayjay lijkt maar alleen wat meer donkere vlekken heeft en iets lichtere ogen. Hij is rustig en heeft veel geduld maar als het moet kan hij best spelen met de anderen, als hij niet in luie bui is.
Bird ~ Een bruine langharige poes met een witte buik, mond en staarttopje. Ze heeft bruine ogen en is knap. Ze is net als Brownie rustig en vol geduld maar ze is wel lenig en houd er ook van om met haar zusjes kattekwaad uit te halen.
Lol xD Bunny heeft een slechte naamsmaak, 3 van de 4 zijn ook echt haar kits xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... do 27 jun 2013 - 20:33 | |
| - Jaypaw Aka meeeee :'D schreef:
- Als ik kittens had met... STRAWBERRY
1. Streamkit - Streampebble: Wit poesje met wat lichte tabby kleuren. Ze heeft een wat verlegen karakter, maar ze is vooral heel erg afwezig. 2. Sparklekit - Sparklestream: Bruine tabby met veel wit; Onderkant van zijn staart, poten, buik en zijn kin is wit, Waar het wit uiteindelijk eindigt boven zijn neus in een puntje. Sparklekit is eigenwijs, doet waar hij zelf zin in heeft en is vooral heel erg onbeleefd.
Sorry Babs xD |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... do 1 aug 2013 - 3:18 | |
| Ik zie dit nu pas, lol xD Het geeft niet als je mijn karakters gebruikt BoxD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... ma 2 dec 2013 - 12:51 | |
| Voor Littlepaw/stream. Als ik kittens had met: Smokebreath.
Rattlekit (-snake): Klik Rattlesnake is een grijs witte, lenige grote kater met gladde vacht en smaragd groene ogen. Qua karakter lijkt hij op geen een van beide ouders. Hij is eerder een gladde prater en weet zich vaak uit de nesten te helpen.
Seakit (-depth): Klik. Seadepth is een prachtig zilverkleurig poesje met zwarte strepen en lichte groene ogen. Vat gestalte is ze klein, maar heeft zeker geen te klein ego. Met haar scherpe tong schrikt ze vaak anderen af, maar door haar uiterlijk weet ze toch genoeg vrienden te behouden. ---
Voor Minnowleaf. Als ik kittens had met: Frostlake.
Darkkit (-bolt) Klik. Darkbolt is een donkergrijze kater met af en toe wat wit. Zijn ogen kleuren donkergroen en net zoals zijn vader is hij redelijk groot en sterk.
Silverkit (-fall) Klik. Silverfall is een lief, verlegen poesje met een donkergrijze vacht en gele ogen.
Frostkit (-fire): Klik. Frostfire is een lichte bruine kater met grote gele ogen en een tabby vacht. Net zoals beide ouders heeft hij een hart van goud. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... zo 8 dec 2013 - 21:34 | |
| Voor ChoppedpawAls ik kittens had met... Fairfaith Littlekit / Littlesong{She cat} Een bruin poesje met een paar zwarte vlekken en een witte buik. Ze houd van zingen, is erg zachtaardig en ziet overal de waarheid met haar blauwe ogen. Ze houd dan ook niet van leugens Dreamkit / Dreamcatcher{Tom cat} Dreamkit is een kater die precies op zijn vader lijkt, maar hij heeft de ogen van zijn moeder. Hij is dapper en slim, maar heeft een zwakte voor fantasie en dromen. Dromen.. Daar kan je alles bedenken wat je wil Birdkit / Birdflight{She cat} Een stoer poesje dat ook erg veel op haar moeder lijkt. Echter heeft Bird strepen in de oranje vlekken. Ze is stoer en heeft lak aan de regels, maar ze weet zich er bijna altijd uit te praten. |
|
| |
Daan 131
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... zo 8 dec 2013 - 21:45 | |
| Voor Coppersong
Als ik kittens had met Linesong: Littlekit (-heart) Littlekit is de kleinste kitten van het nest en heeft een groei achterstand. Ze is erg verlegen en is een echte schat. Ze is een evenbeeld van haar moeder. Batkit (-scream) Batkit is een drukke kitten met de birmaan kleurige vacht van haar vader. Ze is erg druk, maar ook erg beschermend. Applekit (-snow) Applekit heeft een rode vacht - aangezien rood ook in Linesong's stamboom zit - en appelgroene ogen. Ze is soms wel wat snel op haar teentjes getrapt, maar heeft een lief karakter.
Als ik kittens had met Rainhowl: Cinnamonkit (-herb) Cinnamonkit is een evenbeeld van haar moeder, en verder erg schuw en verlegen. Ze zal ook snel depressief worden. Brokenkit (-stone) Een birmaan kleurige kater met een koel karakter. Hij denkt dat hij later de WindClan over kan nemen en heeft wel vaker wat rare fantasieën. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... zo 8 dec 2013 - 21:56 | |
| AshdrizzleAls ik kittens had met.. SnowynightSilentkit - Silentstep Een kortharige witte poes met heldere blauwe ogen. Een wat kinderachtig karakter, natuurlijk van d'r vader, maar wel serieusheid wat betreft haar taken. Volekit - Voledash Een grijze tabby kater met wat ijzigere blauwe ogen en een lange staart. Deze kater is wat introverter en laat alles over zich heen komen. Als ik kittens had met.. LittlepawFallenkit - Fallenvoice Een donkergrijze kater met licht groene ogen. Snel geïrriteerd en bijt zeer snel van zich af. Bramblekit - Bramblecoat Een donkergrijze poes met blauwe ogen. Speelse Warrior met loyale trekjes, maakt snel vrienden en weet goed om te gaan met iedereen.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met... | |
| |
|
| |
|