We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [Aangeboden] Mijn oude accounts zo 22 apr 2012 - 17:34
Ik heb besloten nu ik toch overnieuw begonnen ben dat ik mijn oude accounts ga weggeven. Ik ben nog steeds erg gehecht aan ze, dus ik ga ze niet aan de eerste beste die ervoor komt geven. Er zijn er ook een paar die ik makkelijker weg geef, dus waar ik niet zo streng op zal zijn, ik zal dat onderscheid duidelijk maken.
Dit zijn de accounts die ik makkelijker weg geef: Reedwhisker Clan: Shadowclan Rang: Warrior Leeftijd: 20 manen Partner/Crush: Zal hij waarschijnlijk nooit krijgen Karakter: Hij is een kater die niet echt graag bij andere katten is, maar hij is niet echt verlegen, hij is eerder gewoon bang, bang voor wat andere katten van hem zouden vinden en vooral bang voor poezen. Het komt allemaal door zijn verleden dat hem blijft achtervolgen en dat van hem maakt wat hij nu is, iemand die bang is voor anderen en niet goed weet hoe hij er mee om moet gaan, het liefst zou hij altijd alleen zijn, maar de clan verlaten wil hij nou ook weer niet. Familie: -
Nightmoon Clan: Shadowclan Rang: Warrior Leeftijd: 36 manen Partner/Crush: - Karakter: Heeft ze nog niet echt, mag je dus zelf bepalen Familie: -
Sheeptail Clan: Thunderclan Rang: Elder Leeftijd: 80 manen Partner/Crush: - Karakter: Ze kan een scherpe tong hebben tegenover andere katten, vooral als ze niet doen wat zij wil of het niet goed doen. Ze wil het liefst dat alle apprentices het goed doen qua de elders verzorgen, dus ze kan vaak hard overkomen als een apprentice het niet goed doet. Het laat alleen niet weg dat ze van kittens houd en ze graag verhalen verteld. Ze heeft nooit kittens van haarzelf gehad, maar dat is alleen maar een grotere reden voor haar om aardig te zijn tegen kittens. Familie: They are dead
Dit zijn de accounts waar ik kritischer op ben met weggeven: Amberpaw Clan: Thunderclan Rang: Apprentice Leeftijd: 8 manen Partner/Crush: - Karakter: Heeft nog niet echt een karakter Familie: Ouders: Winterstorm x Felix; Siblings: Brightpaw, Zebrapaw, Patchpaw, Tailpaw
Cherrypaw Clan: Thunderclan Rang: Apprentice Leeftijd: 6 manen Partner/Crush: - Karakter: Heeft nog niet echt een karakter Familie: Honeyfeather & Ravenwing(Ouders); Flintkit, Timberkit, Tigerpaw(Siblings)
Icecloud Clan: Windclan Rang: Warrior Leeftijd: 14 manen Partner/Crush: - Karakter: Heeft ze nog niet echt, mag je dus zelf bepalen Familie: Ouders: Minwhisker & Eagleheart; Siblings: Pantherface, Lovekit, Sweetkit
Beetlewhisker Clan: Riverclan Rang: Warrior Leeftijd: 24 manen Partner/Crush: Was Leopardfur Karakter: Hij is op dit moment best wel in een sombere bui. Hij voelt zich verraden door Leopardfur. Familie: -
Je kunt hier gewoon zeggen wie je wilt, dan kijk ik wie ik het meest geschikt vind.
Laatst aangepast door Winterpaw op do 24 mei 2012 - 20:44; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Mijn oude accounts do 24 mei 2012 - 9:14
Hmm, ik ben geintereseert in Beetlewhisker, maar ik weet het nog niet 100% zeker of ik hem actief zou kunnen houden... Ik denk er nog eventjes over na ;D
P E R F E C T T R A P
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Mijn oude accounts do 24 mei 2012 - 20:22
-Sorry DP- Jaa, ik doe het (: Ik doe een bod op Beetlewhisker<3 Maar zou je me precies zijn verleden willen vertellen? Het was toch dat Leopardfur kittens kreeg van een rogue, en niet van hem? (Ja, heb al een beetje opgespeurd :p)
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.