| The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] | |
|
|
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] za 9 jun 2012 - 22:31 | |
| ik heb episode 1 gezien <333333 TEGEK <3 maar ik heb al weinig tijd dus ga in de zomervakantie alles kijken <3 |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 10 jun 2012 - 8:05 | |
| - Dreamheart schreef:
- EPISODE 9 IS UIT
en hij is awesome : D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 10 jun 2012 - 9:46 | |
| - Briarkit schreef:
- Dreamheart schreef:
- EPISODE 9 IS UIT
en hij is awesome : D IDD! ;D |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 10 jun 2012 - 9:48 | |
| Ik heb pas de eerste 3 afleveringen gezien, maar het is écht awesome x'D Alleen vind ik die ene gast met die elektriciteits dingen echt creepy o.o |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 10 jun 2012 - 9:49 | |
| Daar zijn we het denk ik allemaal over eens Soof. |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 10 jun 2012 - 13:07 | |
| Weet iemand hoeveel afleveringen de serie eigenlijk telt? er stond in filmpje na de nieuwste episode dat op 23 juni de seizoensfinale speelt, maar dat leek me nogal vroeg om de serie te beëindigen O_o |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 10 jun 2012 - 19:12 | |
| Ja vind ik dus ook. Ik dacht dat er ongeveer 26 episodes zouden komen. |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] za 16 jun 2012 - 20:06 | |
| - Spoiler:
ZUKO'S ZOON! AHDGDGA GEWH
Niet openen na het einde van Episode 10 c; |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] za 16 jun 2012 - 20:51 | |
| - Perishkit schreef:
- Spoiler:
Niet openen na het einde van Episode 10 c; - Spoiler:
IROH IS AWESOME "Tell her we will me arrive in three days time" Genius : D
Deze episode heeft de grens van awesome overschreden : D |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] za 16 jun 2012 - 20:59 | |
| - Glacierkit schreef:
- Perishkit schreef:
- Spoiler:
Niet openen na het einde van Episode 10 c;
- Spoiler:
IROH IS AWESOME "Tell her we will me arrive in three days time" Genius : D
Deze episode heeft de grens van awesome overschreden : D - Spoiler:
EPICFANGIRLSCREAM AND FAINTS IROOOOOOOH <333 New obsession, al was Zuko iets beter (A) Die hard Zuko lover >3
|
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] di 19 jun 2012 - 19:36 | |
| Ik moet episode 11 zien °_° ik moet weten wat er met Zuko's moeder is gebeurt stomme Ikki |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] di 19 jun 2012 - 20:00 | |
| Whaha, echt hoor dat verhaal wil ik ook nog steeds weten :'D Ik vraag me af of ze nog leefde toentertijd, ik gok van wel c: |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] wo 20 jun 2012 - 11:26 | |
| - Ariana. schreef:
- Whaha, echt hoor dat verhaal wil ik ook nog steeds weten :'D
Ik vraag me af of ze nog leefde toentertijd, ik gok van wel c: Normaal gezien wel, of dat is toch wat Ozai vertelde tegen Zuko x'D Maar het lijkt me ook logischer omdat anders dat verhaal nogal snel is afgekapt C: EDIT; - SPOILER ALERT:
Ik was wat op Facebook aan het rond kijken en daar zag ik bij een bepaalde pagina over tenzin dit plaatjeHerinnerd iemand zich Goeroe pathik uit de eerste serie in die tempel ? Op een bepaald moment zij hij toch dat een bepaald chakra in het voorhoofd wordt geblokt door illusie Eeen Amon neemt mensen hun bending af door op hun voor hoofd te duwen... soort van x'D Duuuuuus misschien is het afnemen van hun bending, wel een illusie : D
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] wo 20 jun 2012 - 12:43 | |
| - Chi schreef:
- Ariana. schreef:
Ik vraag me af of ze nog leefde toentertijd, ik gok van wel c: Normaal gezien wel, of dat is toch wat Ozai vertelde tegen Zuko x'D Maar het lijkt me ook logischer omdat anders dat verhaal nogal snel is afgekapt C: EDIT; - SPOILER ALERT:
Ik was wat op Facebook aan het rond kijken en daar zag ik bij een bepaalde pagina over tenzin dit plaatjeHerinnerd iemand zich Goeroe pathik uit de eerste serie in die tempel ? Op een bepaald moment zij hij toch dat een bepaald chakra in het voorhoofd wordt geblokt door illusie Eeen Amon neemt mensen hun bending af door op hun voor hoofd te duwen... soort van x'D Duuuuuus misschien is het afnemen van hun bending, wel een illusie : D
Dat vind ik een zeer interessante theorie! Hmm.. Nu zet je me aan het denken. |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] wo 20 jun 2012 - 12:47 | |
| - Fireheart schreef:
- Chi schreef:
- Ariana. schreef:
Dat vind ik een zeer interessante theorie! Hmm.. Nu zet je me aan het denken. Hier nog een xD - Spoiler alert c: Sort of .. xD:
Ik heb altijd al gedacht dat hun bending terug kwam (; Zeker als hij die van Korra gaat wegnemen. <- 9 op de 10 dat hij dat gaat doen XD In series als dit, winnen de bad guys nooit. Misschien voor een lange tijd (in de vorige boeken de vuurnatie zeker 3 en een half boek lang .. xD) maar de good guys winnen toch wel c: Ik zat een hele tijd geleden ook al te dubben over die bending shizzle. Er waren toch 4 druk punten of zo, boven rug was vuur? Hart was lucht of zo ..? o3o Zo iets herinner ik me nog van die bending meester in die luchttempel xD *Tijd om die aflevering nog eens te gaan bekijken*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] wo 20 jun 2012 - 12:52 | |
| - Ariana. schreef:
- Fireheart schreef:
- Chi schreef:
- Ariana. schreef:
Dat vind ik een zeer interessante theorie! Hmm.. Nu zet je me aan het denken. Hier nog een xD
- Spoiler alert c: Sort of .. xD:
Ik heb altijd al gedacht dat hun bending terug kwam (; Zeker als hij die van Korra gaat wegnemen. <- 9 op de 10 dat hij dat gaat doen XD In series als dit, winnen de bad guys nooit. Misschien voor een lange tijd (in de vorige boeken de vuurnatie zeker 3 en een half boek lang .. xD) maar de good guys winnen toch wel c: Ik zat een hele tijd geleden ook al te dubben over die bending shizzle. Er waren toch 4 druk punten of zo, boven rug was vuur? Hart was lucht of zo ..? o3o Zo iets herinner ik me nog van die bending meester in die luchttempel xD *Tijd om die aflevering nog eens te gaan bekijken*
- Spoilerz:
Helemaal true, maar ik zie toch ook wel een kans dat hun bending niet terug gaat komen. I mean, die kinderen willen een happy end, maar soms komen die happy ends ook nog wel als er eerst gewoon dingen gebeuren die niet meer terug te schakelen zijn. Nja, misschien heb ik ook te veel depri things gezien, maar ik zie toch wel een kans dat het gewoon weg is en weg blijft. Hoewel ik wat jij zei wel een hele goeie vind. Als ze met iets goeds komen waarom die bending terug komt dan vind ik het prima. xD
|
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] wo 20 jun 2012 - 13:01 | |
| - Heb je einde van episode 10 al gezien? xD Lees dan dit niet als je dat nog niet hebt gedaan c;:
Dat is ook wel waar, en ik herken dat heel erg x') On the other hand, LINN ;A; Amon is awesome, en mijn favourite maar .. waarom Linn!? D':
GENERAL, MOTHERFUCKING, IROH:3
|
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] do 21 jun 2012 - 20:02 | |
| - Ariana. schreef:
- Fireheart schreef:
- Chi schreef:
- Ariana. schreef:
Dat vind ik een zeer interessante theorie! Hmm.. Nu zet je me aan het denken. Hier nog een xD
- Spoiler alert c: Sort of .. xD:
- Ein Spoiler:
Om hier even op verder te gaan; Dat van die drukpunten: Toen Aang Ozais bending afnam deed ie dat via het voorhoofd en de borst, Amon doet het enkel via het hoofd En volgens mij gaat Amon haar bendoing niet helemaal kunnen afnemen, net op het juiste moment komen Mako [en IROH : D] HAar redden xD
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 24 jun 2012 - 12:12 | |
| ASHSHSHJGHFADHSFSKJADDA >D
Het einde van Korra is zo geweldig <3 /fangasm |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] zo 24 jun 2012 - 13:49 | |
| - Lostvoice schreef:
- ASHSHSHJGHFADHSFSKJADDA >D
Het einde van Korra is zo geweldig <3 /fangasm HOHOHOHO YUSH. - Niet openen voor het einde van episode 12 ..:
HOHOHOHOHOH, AMON IS ZO SEXY ZONDER DIE MADE UP SCARS <33 HOHO. Jammer dat 'ie dood is ;AAAAA;' al .. geloof ik van niet ><
We hebben nu die rare vent van de Original Series terug gezien, van die aflevering met 'The Painted Woman'/'Geverfde dame' .. en een Boomie XD Genius. Waar blijft een Azula? D:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The Legend of Korra [Anime, vervolg op Avatar] | |
| |
|
| |
|