We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [Gezocht] Family. za 21 apr 2012 - 16:28
Haaay people ;3. Ik zoek familie voor Moonwish om wat meer leven in haar te blazen omdat ze nu best wel eenzaam is. Hier komt alle info en de accountjes die ik zoek. -------------------------------- Ze is geboren in een nestje van vier, weet ze nog. Hun ouders zijn overleden, net als één van hun broertjes. Maar haar zus en broer leven nog, hoorde ze via geruchten. Dus gaat ze op zoek.. -------------------------------- Zus Ze lijkt heel erg veel op Moonwish qua uiterlijk, maar heeft groene ogen. Ze is echt heel goedaardig en helpt iedereen die ze maar kan helpen. Ze is echt een soort van prinsesje. Naam kunt u zelf bedenken wordt gespeeld door Twilightsparkle - Tigerlily Broer Hij is een macho en heeft veel vrienden. Hij doet altijd alleen maar stoer, behalve tegen zijn kleine zusje Moonwish. Van zijn andere zus kan hij niet al te veel hebben. Hij heeft een vriendin en een gezin (ja die zoek ik ook). Hij is helemaal zwart en heeft felgele ogen, net als Moonwish. Naam kun je ook zelf bedenken Vriendin + kitten(s) broer Deze karakters mag je helemaal zelf verzinnen, net zoals hun uiterlijken en namen. Natuurlijk is het logisch dat de kittens op hun moeder & vader lijken.. Ongeveer twee/drie kittens ;3 -------------------------------- Reageren maaar dan hé !
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen! Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Laatst aangepast door Moonwish op di 24 apr 2012 - 16:25; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [Gezocht] Family. za 21 apr 2012 - 16:39
@ Flash; ik wacht nog eventjes af okee ? @ Nightwish; is helemaal goed :3 !
Charme
Member
Tazzie TamTam 40
CAT'S PROFILE Age: .:My twolegs said 1 year:> Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Gezocht] Family. za 21 apr 2012 - 20:17
Misschien kan Charme ook een rol spelen?? Als die broer die zgn. dood is gegaan?? Dan is hij niet werkelijk dood, maar is hij meegenomen door de twolegs. Als je het goed vind natuurlijk...
Onderwerp: Re: [Gezocht] Family. di 24 apr 2012 - 16:19
Charme schreef:
Misschien kan Charme ook een rol spelen?? Als die broer die zgn. dood is gegaan?? Dan is hij niet werkelijk dood, maar is hij meegenomen door de twolegs. Als je het goed vind natuurlijk...
ehmm ik weet niet, anders moet ik ook nog iets daarvoor verzinnen ;s..