We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Pff, ik hoop dat ik er goed aan doe. Straks de stad in om een cadeautje te halen voor mijn ex-vriendje, ik wil hem terug. Dus hij word mijn vriendje weer. Anders ga ik gewoon dood! Jeezzz.
Hopelijk winnen ik en mn team een prijs<3 Ik en mn vriendin hebben ons team zo ver gekregen het Team Peeta te noemen. dit was onze yel; Wij zijn de peeta's we passen op een broodje, We winnen dit wel en verdienen wel een roodje! YAAAAAYYY PEETAAA!! How sexy x'3
Jeezz, dit lietje krijgt me aan het janken. Ik mis mijn boy. Bijna anderhalf jaar. En het is nu uit! Niet eens de ander half jaar kunnen halen! Ik haat me zelf.
Tessje toch x'D Grr Waz accept me in TC wil posten met Lily XDD
Nath, na een jaar maakte mijn vriendje t met me uit via een smsje, twee dagen daarna kreeg hij met een van mn beste vriendinnen. Ik weet hoe je je voelt schat, I'm here to hug ya~ Je komt er over heen, ik beloof het je (:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Ik val serieus in slaap bij het leren van Natuurkunde ;-;
Waarom is het zo saaaai D:
ooh dat is echt donders saaai. wij hebben zo'n kutlerares daarvoor; driessen. die lijkt op een hamster met een dikke wrat, zweetplekken en lijkt op een tonnetje. raar wijf x')
Ik val serieus in slaap bij het leren van Natuurkunde ;-;
Waarom is het zo saaaai D:
ooh dat is echt donders saaai. wij hebben zo'n kutlerares daarvoor; driessen. die lijkt op een hamster met een dikke wrat, zweetplekken en lijkt op een tonnetje. raar wijf x')
Mijn docent, Martens, kan niet uitleggen, maakt alleen maar sommen, staat áltijd voor het bord waardoor je niets kan lezen/opschrijven en "gooit songteksten door 't lokaal" of te wel, hij zingt halverwege de les ><
Maar ik ga maar eens verder, anders heb ik morgen een probleem met m'n herkansing ;-; Al kan ik een dutje wel gebruiken *geeuwt*