|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 21:26 | |
| Moe, trots, verdrietig, opgelucht, blij.
Wat de schoolmusical me allemaal niet heeft geleerd. Geweldige mensen, verhalen, acteerwerk, grappen, dansen. Gister zoveel gehuild, omdat het voorbij is, maar vooral voor de mensen wiens jaar het laatste was. De laatste, zowel eerste musical die ik met hen mocht doen. Met zijn allen subliem werk geleverd. After party was leuk en verdrietig, after after party in t cafe nog leuker, gelukkig zonder traantjes alleen maar lol. Afscheid genomen van mijn maatjes. Enkel deze week kan ik nog van ze genieten..
Sorry voor mijn depressieve gezeik, maar dit jaar was echt geweldig; door de mensen van de schoolmusical.
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 21:27 | |
| @Tessa; Haha, valt mee hoor :p
En yaaaay, hellowtjes iedereen o3o @Quinty; Jup, klopt xD
Ik zat daar echt zo wanhopig opzoek naar die code van de wifi van het vakantiehuisje maar niemand wist ze dus zat ik daar van "Mehhhhh" D; |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 21:28 | |
| Awh Sanne, denk maar zo, aan alle mooie dingen komt een eind. Maar voor al die mooie dingen komen betere terug (: I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 21:28 | |
| @Sanne; Awh, Das lief voor die mensjes <33 zij zullen jou vast ook missen <33 |
|
| |
Tazzie TamTam 40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 21:33 | |
| Awww sanne voor mij komt het einde van geen huiswerk, normale schooltijden en awesome peepz er ook aan.... maar ja, wat doe je er eenmaal aan. Gelukkig nog een maandje of 2 te gaan voor het écht stopt!! || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || xCharmer of a thousand people, will never stops.x xMakes broken heartsx xForgive him, and he will love you.x xCharmer that never stops charming....x |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 21:45 | |
| Awh lieverds van me toch. Het is gewoon lastig, vijf van de zeven personen waren toch wel ziekelijk belangrijk geworden, dat is moeilijkk.
Niet dat ze het gaan lezen maar..
Casper; lieverd met het engelenstemmetje. Ik ga je missen Jasper; ik kon alles bij je kwijt en dat was gewoon fijn, de grote beer met geweldige massages. Inge; haha ik blijf je hoertje. (zij speelde een man, ik een hoer en we waren nogal met elkaar bezig als onze rollen zegmaar) ik ga je missen meis. Rosanne; lieverd je bent een krachtig persoon dat elke rol zo mooi weet neer te zetten, petje af. Tim; bamos argentino bamos. Escutcha, haha argentijn met een klein hartje. Gonna miss u.
En nou is het klaar (: nu ga ik niet meer depri wezen |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 21:57 | |
| Awh, het is toch goed gegaan <3 Yay for u (:
Haha, juist ontdekt dat ik plaatjes van internet als background kan nemen. Nu twijfel ik tussen Finnick / Annie foto & 1D x) |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
Tazzie TamTam 40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 22:04 | |
| nou sanne!! nu ga ik ook huilen!!! || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || xCharmer of a thousand people, will never stops.x xMakes broken heartsx xForgive him, and he will love you.x xCharmer that never stops charming....x |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 22:16 | |
| - Leopardkit schreef:
- Nee, Joos. Die mag je niet. Want ik heb die niet .. x'D
Dan je e-mail, Ik moet je namelijk iets laten zien >3 |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 22:18 | |
| :I echt bored... xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 6:58 | |
| Goodmorning! Blecky en Zoef |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 7:59 | |
| heb gisteren de hungergames gezien !!!! dies kei fun !! do you call that a kiss !! xD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 8:04 | |
| yay! nog iemand die de awesomeheid van THG ontdekt. |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 8:05 | |
| die foxface was ook wel grappig toen ze daar waren bij foxface begrijpte ik het onderschrift van foxpaw hier ook in eens xD |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 8:05 | |
| alleen ammer dat als je de boeken gelezen hebt je het een kut film noemt |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 8:07 | |
| - Foxpaw. schreef:
- alleen ammer dat als je de boeken gelezen hebt je het een kut film noemt
hoe bedoel je ? |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 8:07 | |
| goedemorgen :3 PROJECTWEEK |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 8:10 | |
| - Silverleaf schreef:
- Foxpaw. schreef:
- alleen ammer dat als je de boeken gelezen hebt je het een kut film noemt
hoe bedoel je ? omdat de fim awesome stukjes mist.. bedoel - spoiler hungergames boek:
bij de reaping hoort Haymitch dronken van het poduim te flikkeren. Mockingjay pin krijgt ze van Madge en niet eerst van Vette sae en dan primrose. In de arena heeft ze een heel gesprek met Tresh over rue. In de arena heeft katniss een slaapzak niet een lullig dekentje
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|