We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@emperpaw als je gewoon meegadaan hebt in de lessen enzo is het opzich minder dan wat de leraren dr van maakte bedoel zat bij wiskunde een uur niets te doen en had een 8,4 op het examen zelf gemaakt. Plus wat je in het examen haalt is maar 50% van je uiteindelijke cijfer. Stel je hebt een 8 ergens gehaald en een 4 slaag je alsnog omdat ze kijken of het gemiddelde cijfer voldoende is bedoel ik had een 4 en een 5 op mn exame gehaald en had een 7,5 gemiddeld
Dat is wel zo, .. ik denk dat ik het wel haal als ik eerlijk ben. Engels en Nederlands compenseren weer Wiskunde. Als die rot vrouw van Verzorging maar niet weer mijn cijfer expres gaat verlagen omdat ze me niet mag .. D:
Omgomgomg Ik en mn stiefvader keken voor de grap op marktplaats voor een hond, zagen we stafford pups. Dus ik zeg; kom we bieden 122 euro. Hij van; Oké, dat doen ze toch niet! Dus n hoop ik dat ze het toch doen want we zijn tot nu toe de enige die een bot hebben geplaatst! Whahaha, ookal is mn moeder nu minder blij dan ik :p
Omgomgomg Ik en mn stiefvader keken voor de grap op marktplaats voor een hond, zagen we stafford pups. Dus ik zeg; kom we bieden 122 euro. Hij van; Oké, dat doen ze toch niet! Dus n hoop ik dat ze het toch doen want we zijn tot nu toe de enige die een bot hebben geplaatst! Whahaha, ookal is mn moeder nu minder blij dan ik :p
aaah coewl :3 !
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
CAT'S PROFILE Age: 11 Moons and a half Gender: Rank:
Dat is wel zo, .. ik denk dat ik het wel haal als ik eerlijk ben. Engels en Nederlands compenseren weer Wiskunde. Als die rot vrouw van Verzorging maar niet weer mijn cijfer expres gaat verlagen omdat ze me niet mag .. D:
kan niet er is een tweede corrector die jou helemaal niet kent