We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Clan: Shadowclan Naam: Foxbright Seizoen: Leaf bare Woonplaats: Forest territory Rang: Queen Lot: Entangled in a love trinagle Doodsoorzaak: Poinsed Hiernamaals: Dark Forest
Clan: Riverclan Naam: Yellowfire/Yellowpaw Seizoen: Newleaf Woonplaats: Mountains Rang: Apprentice Lot: Unite clans of great need Doodsoorzaak: Old age Hiernamaals: The ancients
So.. Drie gedaan. xD
Sparrowkit,
Member
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 119 Actief
CAT'S PROFILE Age: I am already 1 moon old! Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Click & Drag Game ma 25 aug 2014 - 12:42
Clan: sc Naam: Blakbird Seizoen: green leaf Woonplaats: Somewhere in between Rang: warrior Lot: have 10 litters of kits :'3 Doodsoorzaak: defending clan Hiernamaals: dark forest? dat is weird...
Clan: Wind Naam: Cloudwhisker Seizoen: new leaf Woonplaats: somewhere in between Rang: apprentice Lot: disband clans Doodsoorzaak: twoleg trap Hiernamaals: tribe of endless hunting
Onderwerp: Re: Click & Drag Game ma 25 aug 2014 - 17:06
Clan: Tribe of rushing water Naam: Nightspirit Seizoen: leafbare/bladkaal Woonplaats: Mountains Rang: Queen Lot: Lead clan to victory against rival clan Doodsoorzaak: Defending clan Hiernamaals:Tribe of endless hunting
Sounds like a perfect story
For a friend ^-^ Clan: Tribe of rushing water Naam: Icebrook Seizoen: leafbare/bladkaal Woonplaats: Lakeside territory Rang: Warrior Lot: Disband clans Doodsoorzaak: Burned Hiernamaals: The anicents
Laatst aangepast door Sushi. op ma 25 aug 2014 - 17:13; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Click & Drag Game ma 25 aug 2014 - 17:12
Clan: BloodClan Naam: Yellowwhisper Seizoen: Greenleaf Woonplaats: Lakeside Rang: Medicine Cat (kan niet eens in BC xD) Lot: Join a different Clan (Dan kan het dus wel c:) Doodsoorzaak: Old age Hiernamaals: Darkforest
Onderwerp: Re: Click & Drag Game ma 25 aug 2014 - 22:03
Clan: Shadowclan Naam: Blackheart - Blackstar Seizoen: Leaf Bare Woonplaats: Mountains Rang: Leader Lot: Go Blind Doodsoorzaak: Defending clan Hiernamaals: Starclan Eigenlijk... Zie ik deze nog best voor me xD En de naam, omg <3
Clan: RC Naam: Foxshadow Seizoen: Greenleaf Woonplaats: Forest Rang: Deputy Lot: Gain superpowers from StarClan Doodsoorzaak: Animal attack Hiernamaals: Tribe of Endless
Thistlepaw.
Member
Lore 332 Actief
CAT'S PROFILE Age: Way too old to be wearing this name Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Click & Drag Game di 2 sep 2014 - 14:42
Clan: Tribe of rushing water Naam:Acornbelly Seizoen: Greenleaf Woonplaats: Forest Rang:Apprentice (Acornpaw dus) Lot:Entangled in a love triangle Doodsoorzaak:Drowend Hiernamaals:Starclan
Onderwerp: Re: Click & Drag Game zo 7 sep 2014 - 21:37
Clan: Tribe of rushing water Naam: Amberwing Seizoen: Green leaf Woonplaats: Somewhere in between Rang: Deputy Lot: Save leader from animal attack Doodsoorzaak: Starvation Hiernamaals: Starclan
Moonwhite
Member
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
Onderwerp: Re: Click & Drag Game zo 14 sep 2014 - 21:56
Clan: Bloodclan Naam: Darkshadow Seizoen: Leaf bare Woonplaats: Mountains Rang: Warrior Lot: Go insane [I like this thing] Doodsoorzaak: Burned Hiernamaals: Dark fores
Stonepaw**
Member
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
Onderwerp: Re: Click & Drag Game ma 10 nov 2014 - 3:20
Ik soe het via de ipad :3 Ik kan hem stil houden door hem vast te houden, lets see.
Clan:SkyClan Naam: Darkfrost Seizoen: Leaf fall Woonplaats: Tussen in Rang: Leader Lot: cure deadly plague of zo Doodsoorzaak: monster Hiernamaals: the acients
Dit is handig als je een nieuw acc wil aanmaken maar geen inspi hebt. De rank die je krijgt bijv. Apprentice moet je mee beginnen ^^
Ik ga hem invullen voor mezelf, me broer, en me vrienden >:3
Ik: Clan: Skyclan Naam: Snowstripe Seizoen: Greenleaf Woonplaats: lake Rang: warrior Lot: forever alone XD Doodsoorzaak:Execution Hiernamaals: Ancient dinges
Broer: Clan: SkyClan Naam: Bramblecloud Seizoen: leaf-fall Woonplaats: somewhere in between Rang: apprentice Lot: adopteer een kit Doodsoorzaak: vergif Hiernamaals: dark forest 0.0
Nichtje: Clan:Tribe of rushung water Naam: Breezewatcher ? Seizoen:New leaf Woonplaats: mountains Rang: medicine cat Lot: Ontdek een nieuwe kruid Doodsoorzaak: vergif Hiernamaals: dark forest
Vriend Clan: WindClan Naam: Ashmoon Seizoen: Leafbare Woonplaats: lake Rang: Leader Lot: word een kittypet Doodsoorzaak: vergif Hiernamaals: ancient
Onderwerp: Re: Click & Drag Game zo 28 dec 2014 - 23:16
Clan: Shadowclan Naam: Hollyleap Seizoen: Newleaf Woonplaats: Somewhere in between Rang: Leader Lot: Entangled in a love triangle Doodsoorzaak: Burned Hiernamaals: Dark forest