I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ - Pagina 3
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ do 10 mei 2012 - 19:24
Whaha nath please je kent Re toch, die kan niet aankomen met een lieve snuit, dan weet ik zeker dat Ro haar zo weer terug neemt (of huist verband uit zijn hartje) x'D
maar toch bedankt schat
"She always was the better part of us"
Fallen Art:
Thank you Jamieee <333
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
CAT'S PROFILE Age: 11 Moons and a half Gender: Rank:
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ do 10 mei 2012 - 19:34
Ja, je hebt gelijk. Maar kan je er niet iets slechts van maken? Gewoon het evil maken! Totaal bewerken 8D Schattig maar slecht, dat is toch cool 8D
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ do 10 mei 2012 - 19:39
Foto's Dier dat je zoekt: Kat (Kater) Ras dier/uiterlijk dier: Bruine met donkere strepen: Maine Coon Houding ongeveer: Slecht, arrogant, bazig Voor welk acc?: Sparrow
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ do 10 mei 2012 - 19:53
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ do 10 mei 2012 - 20:05
(had je mijn aanvraagje al gezien?)
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ do 10 mei 2012 - 20:19
Crowkit schreef:
Ik wil misschien een nieuw accje aanmaken, dus vandaar:
Foto's Dier dat je zoekt: kat Ras dier/uiterlijk dier: een zwarte kat met witte pootjes en een klein wit vlekje op zijn borst Houding ongeveer: trots rechtop zittend Voor welk acc?: voor misschien een nieuw acc
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ zo 13 mei 2012 - 8:38
Foto's Dier dat je zoekt: Kat Ras dier/uiterlijk dier: Maakt niet uit, als het maar geen kitten is. Houding ongeveer: maakt niet uit. Voor welk acc?: deze x'D
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ zo 13 mei 2012 - 10:50
•••» My accounts;Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«••• Where are you looking at, Gast?
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ vr 25 mei 2012 - 8:47
Foto's Het liefst zo'n zelfde poes als Whisker ^^ Dier dat je zoekt: Kat Ras dier/uiterlijk dier: Brown tabby, een beetje donkerbruin... Houding ongeveer: Liggend of omhoog kijkend. Voor welk acc?: Deze hier!
Voice:
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
•••» My accounts;Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«••• Where are you looking at, Gast?
Brightspots
StarClan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ vr 25 mei 2012 - 22:15
Foto's Eeentje met een zwarte vacht en rode ogen Dier dat je zoekt: Een warrior van mij! Ras dier/uiterlijk dier: Ik weet niet beetje net als mij ava ongeveer. Houding ongeveer: Maakt niet uit^^ Voor welk acc?: Voor messchien deze ava aan te passen
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Brightspots
StarClan
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ vr 25 mei 2012 - 22:20
Wat voor soort?
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Brightspots
StarClan
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~ vr 25 mei 2012 - 22:25
Nee hoeft niet ik heb al een!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I'll search and make avatar's for you ~<3~<3~