Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: .:Farmclan:. do 19 apr 2012 - 19:49 | |
| ||Farmclan|| Een verlaten boerderij in het noorden van Schotland. Van buiten is hij verlaten, maar van binnen krioelt het van de katten! Geen tweebeen te kennen op dit terrein. Je loopt wat rond, en een grote kat spreekt je aan. "Hallo, ik ben The Holder van de clan. Join ons, en je woont hier. Ik geef je wat uitleg over mijn Clan: "
||Geschiedenis|| De clan komt eigenlijk van achter de bergen. Na een wolvenaanval is de clan gevlucht, de clan was uitgedund. Overlevenden gingen dood door de kou van bladkaal, alleen de leader bleef overeind. Hij was nieuw, de vorige gedood. Hij was de Deputy van de clan, en nam het recht op zich. Hij heette Colorsong. Hij ploeterde, alleen één kleine kitten bleef overeind; zijn eigen dochter. Samen vluchtten ze en kwamen aan met Nieuwblad op de verlaten boerderij. Daar hebben ze een leven opgebouwd. Ze hebben rouges en de vorige bewoners gevraagd om opgenomen te worden, en allemaal zeiden ze ja. Ze bouwden een nieuw bestaan op; Farmclan!
||Rules|| -Wees loyaal -bescherm de kleinste van de clan -Bij brand gaan de Witherd & Seeds eerst -Eerst de clan, dan jezelf -Bij slecht weer niet naar buiten gaan -niet van de boerderij afgaan als je jonger dan 6 moons bent.
||Rangen||
The holder: Leader van de clan The Suquel: deputy van de clan Guards: De beschermers die de boerderij en de kits dagelijks beschermen. Hier zijn er 5 van. Student Guards: Apprentices die later een Guard worden. Blooms: de warriors Seedlings: de apprentices Poison Fighter: Medicine Cat Poison junior: Apprenice Medicine Cat Overgrown: Elders Greenhouse: Queen Seed: Kits
|| Places ||
- Camp:
Highly den: hier slapen de Holder en Suquel. Het is in de zolder van het grootste gebouw. Daar ligt veel stro waar ze allebei een lekker nestje hebben.
Guard den: Een schuurtje die aan het begin van de boerderij staat. Bovenin zit een ingegooid raam waar ze de vijand aan kunnen zien komen. Ze slapen op de bovenverdieping.
Poison Fighers den: Een vroegere opslaghuis waar veel planken in zijn, hierop liggen de medicijnen. Hij ligt onder de medicijnen. De planken zitten laag. Hier slaapt ook de Poison Junior.
Blooms Den: Een verwilderd huisje die onder de brandnetels en hangplanten zit. De deur is ingetrapt en het dak is wat kapot. Het is redelijk groot. Groot genoeg voor alle Blooms.
Student Guard den: De onderverdieping van het schuurtje. Bovun hun slapen de Guards.
Seedlings den: Aan de achterkant van het verwilderde huis is een deur, waar de seedlings doorkunnen. dan komen ze bij een aparte kamer waar ze slapen.
Greenhouse Nursey: Hier slapen de Greenhouses en de Seeds. Het is achterin de Highly den. Je moet eerst langs de strooien muren van de Highly den. In het stro zit een klein hol waardoor de Greenhouses makkelijk naar buiten kunnen.
Overgroun Den: Een oude paardenstal. echter maar 1 box, de anderen zijn vernield. Er ligt vers stro en hooi in waarvan ze hun nest maken. Het kan er af en toe stinken naar de paarden.
Courtyard: De grote binnenplaats. Hierop leeft de clan, wat omringd is door de slaapplaatsen. In het midden staat een pick-up truck.
Speak car: de pick-up truck in het midden. bovenop de Speak car, onder de cabine, gaat de Holder staan met zijn Sequel en geeft hier zijn ceremonies. De prooistapel ligt in de pick up truck.
- Outside the Camp:
GreenHill: de bergen op de achtergrond. Hier is vooral muis, konijn, vogel te vinden.
HillLake: vanuit de heuvels stroomt een rivier die eindigt op een groot meer. hier drinkt de clan meestal, of jaagt op vis.
SandRoad: Langs de boerderij ligt een zandweg. Je mag hierover heen gaan, alleen als je 12 moons geweest bent. Geen Seedlings dus!! Achter de SandRoad ligt een gigantisch bos.
DarkForest: Het donkere bos achter de SandRoad. Het is hier erg gevaarlijk. Wolven, Vossen, buizerds, en andere gevaarlijke beesten lopen hier rond.
fields: Vlak voor de GreenHill ligt de fields, de akkers. Hier wordt het meeste getraint en gejaagd. Hier zijn veel muizen.
Abbys: Achter de heuvel ligt een gigantische afgrond. Hier slaapt de Holder om zijn 9 levens te krijgen.
[size=18]|| Aanmelden || En, ben je nieuwsgierig geworden en wil je Joinen? Vul dit lijstje dan in!!!!
- Code:
-
[size=18]|| Ik join de Farmclan!!! ||[/size] [b]||Naam:||[/b] [b]||Geslacht:||[/b] [b]||Leeftijd:||[/b] [b]||Karakter:||[/b] [b]||Uiterlijk:||[/b] [b]||Foto:||[/b] [b]||Extra:||[/b] [b]||Rang:||[/b]
|| deenemers ||
The holder:
- Colorstar:
||Naam:|| Colorstar ||Geslacht:|| tom-cat ||Leeftijd:|| 60 moons (5 years) ||Karakter:|| Hij is erg vriendelijk, zijn clan volgt hem trouw. Hij was staande in de sneeuwstormen, samen met zijn dochter. ||Uiterlijk:|| Een langharige lapjeskat die erg kleurrijk is. Vandaar zijn naam. ||Foto:|| klik hier ||Extra:|| //
The Sequel:
Poison fighter en Poison junior
guards en Student guards
blooms:
Seedlings:
- Spoiler:
||Naam:||Dancepaw ||Geslacht:||she-cat ||Leeftijd:||10 moons(ik weet niet precies hoe oud ze moet zijn) ||Karakter:||Ze heeft een groot doorzettings vermogen, maar zodra ze niets te doen heeft klets ze je de oren van het hoofd. ||Uiterlijk:||Ze is een langharige lapjeskat en doet alles altijd heel sierlijk. ||Foto:|| ||Extra:||Ze is het kitten die de tocht heeft doorstaan
Seeds:
Greenhouses:
Overgrowns:
De grote kat sluit de rondleiding af. "en, Hoe vond je het? doe je mee?" Nieuws: Kitten gezocht die de tocht heeft doorstaan!! aanmelden mogelijk, moet een beetje op colorstar lijken. is een She-cat.
Laatst aangepast door Frostclaw op vr 20 apr 2012 - 16:39; in totaal 6 keer bewerkt |
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. do 19 apr 2012 - 19:51 | |
| De banner rekt nogal uit :s, gwn ff een tipje |
|
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. do 19 apr 2012 - 22:44 | |
| - Blacksoul schreef:
- De banner rekt nogal uit :s, gwn ff een tipje
hebt het veranderd!! |
|
141
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. vr 20 apr 2012 - 16:17 | |
| || Ik join de Farmclan!!! ||||Naam:||Dancepaw ||Geslacht:||she-cat ||Leeftijd:||10 moons(ik weet niet precies hoe oud ze moet zijn) ||Karakter:||Ze heeft een groot doorzettings vermogen, maar zodra ze niets te doen heeft klets ze je de oren van het hoofd. ||Uiterlijk:||Ze is een langharige lapjeskat en doet alles altijd heel sierlijk. ||Foto:||- Spoiler:
||Extra:||mag ze het kitten zijn dat de tocht heeft doorstaan? - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. vr 20 apr 2012 - 16:24 | |
| ik wacht nog even op meer aanmeldingen... zie net dat ik de rangen ben vergeten op het lijstje te zetten. Ik verander ff het lijstje, alleen voeg ik er Rang toe. |
|
141
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. vr 20 apr 2012 - 16:29 | |
| okee, maar de rang is dan Seedling van mijn kat - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. vr 20 apr 2012 - 16:31 | |
| oke, ik zet je erbij als Colorstars dochter!!!
|
|
141
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. vr 20 apr 2012 - 16:33 | |
| Joepie, ik zal mijn best doen. - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
| Onderwerp: Re: .:Farmclan:. vr 20 apr 2012 - 16:37 | |