| [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! | |
|
Lyan =3 83
| |
| Onderwerp: [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! di 17 apr 2012 - 21:36 | |
| Ik zoek een huisgenoot en vrienden voor Kaina.
Wat info. over haar:
Naam: Kaina Geslacht: Poes Leeftijd: 26 moons Innerlijk: Ze is een aardige poes, maar ze kan wel heel pittig zijn. Ze is verliefd op Acario, maar niemand weet het, behalve Acario. Uiterlijk: Een lichtgrijze tabby poes. Mensen: Serevil en Soraya, twee onaardige meiden van 16 die hun katten wel te eten en te drinken geven, maar verder ook niks. Extra: Ze is nu niet meer in huis, ze is nu aan het leven als een eenling. Haar huisgenoot maakt zich zorgen over waar ze is.
Gekozen: Amedeous
Geinteresseerde: Zelda
Lijstje:
Naam: Leeftijd: Geslacht: Innerlijk: Uiterlijk: Wat wil je worden?: Waarom?: Extra:
Meld je dus maar aan!
Laatst aangepast door Kaina op za 21 apr 2012 - 12:05; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Lisa 56
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! di 17 apr 2012 - 21:38 | |
|
Naam: Zelda Leeftijd: even oud als kaina :3 Geslacht: poes Innerlijk: lief en zacht , ze komt op voor haar vrienden , en laat ze nooit in de steek Uiterlijk: bruine tabby kat Wat wil je worden?: huisgenoot Waarom?: misschien kunnen ze zusjes worden :3 Extra: ? ik wil het wel met een deelacc zelda ik hed nog niets met haar gedaan , en de andere eiegnaar komt nooit meer online duss ^^
|
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! di 17 apr 2012 - 21:45 | |
| ohr sorry dat ik dubbel post eh maar ze is een grijze kat en ze kan blijkbaar geen zus zijn ( misschien halfzus :3 ) |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! di 17 apr 2012 - 21:50 | |
| Naam:Amedeous Leeftijd:kijk maar Geslacht:tom-cat Innerlijk:Hij is een charmant heertje dat opkomt voor zijn vrienden en familie Uiterlijk:Hij is pikzwart Wat wil je worden?:broertje Waarom?:lijkt me leuk en hij zoekt familie Extra:Ik hoop dat het mag Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Lyan =3 83
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! di 17 apr 2012 - 21:52 | |
| @Zelda: Ik zet je bij Geintereseerde. Ze hebben dan gewoon een goede band oke?
EDIT: Amedeous, ze kan geen broertje hebben, sorry. Maar wel een vriend. (Of nog een huisgenootje ^^) |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! di 17 apr 2012 - 22:00 | |
| ok leuk ik hoop dat het mag want anders kan ik dit acc niet meer actief houden :3 |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden en huisgenoot voor Kaina! wo 18 apr 2012 - 13:36 | |
| oeps nie gezien dan is hij gewoon een vriend, okee? Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Lyan =3 83
| |
| |
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |