We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: ~.: My smexy Artwork :.~ zo 15 apr 2012 - 17:24
halloooooww chikitaa's en hotteboyyzz, Ik ben Tessa en ik ga jullie mijn smexy pixelwerkjes laten zien die volkome van mij zijn behalve de linearts van de paardjes en de hond. Over de plattegrondjes doe ik een hele tijd en het is moeilijker dan het lijkt. omdat je echt pixel voor pixel zet en niet even een lijntje trekt. Ook vertel ikd r bij dat sommige plattegronden en de hond nog worden gemaakt.
Het is verboden om mijn artwork te nakken want ik bijt, sla en mep! This artwork is not free for use. Mocht ik je pakken op stelen ben je dr aan!
Onderwerp: Re: ~.: My smexy Artwork :.~ zo 15 apr 2012 - 17:29
dankje, zit in de 3e al 52 uur werk en dat was mn eerste die ik maakte vandaar dast het zwarte randen heeft en niet zla als de laaste minder zichtbare randen