|
|
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Kader/postsheet Maker vr 13 apr 2012 - 22:45 | |
| Oh ik plaats dit niet eens in een kader, me is baaaaad, Ok, voor wie net in het onzin topic keek, ik ben bezig random Kaders te maken AND I LOVE IT!! Dus waarom niet voor andere ook (: Ik ga niet moeilijk doen met aanvraag code's en alles ik zoek zelfde plaatjes, en ik pas de kaders aan hoe jij ze wil. Let er wel even op dat je me niet gaat bombarderen met werk enzo, daar ben ik niet echt van gediend, Zoals je kan zien staat hier onder ook een kadertje, dat mag je vrij gebruiken als je een kat hebt die hier op lijkt, dus vraag het me enkel even en ik zal je de code geven en voor je aanpassen ^^ -op dit moment bezig met kaders voor;; -Niemand- thanks demi <'3
Laatst aangepast door Slatebreath op za 14 apr 2012 - 16:40; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 0:31 | |
| Random quote
Dit is dus ook eentje om vrij te gebruiken Zeg maar of je hem wil en vertel de naam van je kat/karakter dan zoek ik een mooie quote er ook bij ;D I like this one <33 Maybe een kittypet? of een speelse apprentice (: Achja, ik typ hier nu maar om je te laten zien hoe het ongeveer is x'D Hope the one who gets this one will be happy ;D
Name of your cat
|
|
____
| Nog eentje om vrij te gebruiken, al is deze dan wat anders, Hier staat de naam Gostfang al van vast. Dit is een naam die nog niet gebruikt is dus zit je te denken aan een nieuw accoutn, kan dit een mooi plaatje voor je zijn (:
There I was completely wasting, out of work and down. All inside it's so frustrating as I drift from town to town. Feel as though nobody cares if I live or die, So I might as well begin to put some action in my life.
|
|
____________ Nog een groen katje :3 Dit maal poststheetform ;D Ook vrij om te gebruiken ^^ ask me en ik geef je de code/verander het een en ander :3 | thanks demi <'3
Laatst aangepast door Slatebreath op wo 18 apr 2012 - 21:24; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Fran & Juul Deelacc ya know ;D 1
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 8:30 | |
| Oeh, nice Mim 83 Zou je er eentje voor Ravenkit willen maken? - Zo ziet hij eruit:
Ik heb ook nog niet echt een Quote voor hem, zou jij die ook willen verzinnen? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 9:07 | |
| DIe eerste spreekt me aan :3 voor mijn toekomstige Kittypet, Ness :3 Bad-ass, niet bang voor avontuur, niet bang voor vuur, Mar heeft een hart vand goud, al laat hij dat nooit zien :3 |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 9:11 | |
| Zou je er ook een voor mij willen maken? Ze zien er echt mooi uit ;D - haar uiterlijk:
En zou jij de qoute willen verzinnen? alvast thanks xxx - Click:
Laatst aangepast door Leaf op za 14 apr 2012 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lyan =3 83
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 9:42 | |
| Zou je er een voor Tailstorm willen maken? Ze ziet er zo uit; - Spoiler:
Dit is ze
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 10:30 | |
| Ness You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talking. you talking to me? Well I'm the only one here. Who the f*ck do you think you're talking to?
zo dus Blacksoul? Enige aanpassing die ik moet maken roep je maar, voor de andere, ik ga er meteen aan beginnen (: Ok dit is even een voorbeeldje met een post;; Vlugge witte voetjes namen haar mee. Ver weg, zo ver weg mogelijk. Olijf groene ogen zoekend naar een lichte rust. Oren plat in haar nek. Zo rende ze verder ontsnapend uit de drukte van het kamp. Ze was liever alleen. Als kitten getreiterd om haar vreemde vachtkleur, de ene kant zo schitterend wit. De andere kant zwart als de nacht. Het was vreemd om zo'n vacht te hebben.. En ze haatte de vacht ook en hoe haar groene ogen er tegen afstaken. Maar die haat ging gepaard met een gevoel van onbegrip. Ze snapte vaak niet wat er met haar gebeurde, of wat ze moest voelen. Het zintuig van voelen was zoals zo vaak vandaag weer eens gebrekkig. Gevoelens stroomde in haar hoofd door elkaar heen. Ze wist niet wat goed en slecht was en ze wist al helemaal niet hoe ze zichzelf moest beschrijven. Wellicht was zij zelf wel slecht zonder dat ze het wist. Af en toe leek ze wel een dode hoe ze rondliep met alle beschuldigende blikken vandien. Ze snapte ze niet en nam aan dat alles slecht tegen haar was bedoeld. Ze was verward en dat deed haar pijn. Denkend dat de wereld tegen haar was. Ze snapte het niet en kon het niet plaatsen. Wellicht zou ze dat nooit kunnen doen en was ze maar beter alleen af. Het rogue leven had haar in haar apprentice tijd al eens aangeroepen. Toen ze werd genegeerd en ze niets goed kon doen voor haar mentor. De herrineringen aan het staren over de rogue gebieden zaten nog vers in haar hoofd. Maar er was een reden waarvoor ze gebleven was.. Een enkele reden die haar hier elke dag die pijn liet ondergaan.
Hij.. Ze wist niet wat hij van haar dacht, hoe hij haar zag en hoe zij met hem om moest gaan. Maar telkens als hij in haar gezichtsveld kwam bleef haar hart een enkele tel staan. Moest ze slikken en begon ze zacht te grijnzen. Ja wat hij met haar deed leek ongelovelijk. En vooral ook omdat hij geen enkel idee had wat zij doormaakte. Wat zij dacht en wat zij voelde. Als hij zijn toespraken hielt luisterde ze met ingehouden adem. Waren haar oogjes zo groot als groene schoteltjes en was haar mondje een klein "o" vormpje. De gedachte aan hem alleen al deed haar glimlachen. Al was die glimlach snel vergaan als ze dacht aan dat hij mogelijk nieteens haar naam wist. Nou ja, dat was weer een leugen die ze zichzelf aansprak. Hij was een .. Vriend.. Waarschijnlijk zag hij het zo. Natuurlijk zag hij het zo, wat zou hij anders denken? Dat zij Alles was? Ze moest er om lachen, waarom sprak ze zichzelf altijd zo tegen? Het was nutteloos om haar hoop zo hoog te houden. Al was er niet veel hoop.
Zachtjes verzuchtte ze haar hoop weg terwijl haar kont rust vond aan de rand van het kleine meertje wat bekend stond onder de naam Starlake. Ze was hier graag, kreeg hier het gevoel tot rust te kunnen komen en het gevoel dat Starclan haar zou kunnen begrijpen. Met die gedachte hief ze langzaam haar kopje en keek naar de Zilverpels die trouwgewijs zoals elke nacht weer aan de hemel scheen. Daar hoog boven.. Waakte ze allemaal, het was een vreemde gedachte, overleden katten neerkijkend op hen vanuit daarboven.. Het zorgde er voor dat haar zwartwitte rug begon te kriebelen. Toen ze een geluidje achter zich hoorde draaide ze haar hoofdje langzaam om. Licht bezorgd wie haar rust kwam verstoren, op wie ze weer moest antwoorden, op wie ze weer moet uhu'en en knikken zonder een fatsoenlijk antwoord te weten. Echter zodra ze de gestalte van de kat zag sprong ze meteen op. Haar ogen groot en als ze kon blozen had ze dat zeker gedaan. "Euh.. Euh, hoi Duststar." Klonk haar stem klein terwijl ze zacht glimlachte en de grote kater aankeek.
|
|
- Code:
-
<center><table width="494px" style="border: 1px solid #736F6E; background-position: top-center; background-repeat: no-repeat; background-color:#000000;" background="http://i42.servimg.com/u/f42/16/72/46/09/41495410.jpg"><tr><td align="justify"><div align="justify" style="padding-top:320px; padding-left:-30px; padding-right:-30px; padding-bottom:1px;"><table width="494px" style="border: 0px none #141414; background-position: top; background-repeat: no-repeat; background-color: transparent;"><tr><td><font color="#FFFFFF"> [font=times][center][color=#CACACA][size=14]Ness[/color][/size] [size=10][color=#B25D32]You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talking. you talking to me? Well I'm the only one here. Who the f*ck do you think you're talking to? [/color][/size][/center][color=#CACACA][b][size=11] TEKSTTEKSTTESKTETESKJGYOIRAHPG [/size][/b][/color][/font]</div></td></tr></table></center></table>
thanks demi <'3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 11:37 | |
| | Ravenkit Now this looks like a job for me so everybody just follow me cuz we need a little controversy, cuz it feels so empty without me
Hmmm, not too happy about it^>< Hij lijkt volgens mij nieteens op Raven, maar heb je enig idee hoe moeilijk het is om een plaatje van Ravenkit te zoeken!! ._. Quote is wel leuk x'D Eminem Quotes voor iedereen ;D Achja, ik hoop dat je hem tenminste nog iets vind, hier is de code;;
- Code:
-
[table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 bgcolor=white][tr][td][/td][/tr][tr][td][table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 width=400][tr][td][justify][font=times][color=#801500][center][i][size=15][color=#580000]Ravenkit[/color][/size] [size=12]Now this looks like a job for me so everybody just follow me cuz we need a little controversy, cuz it feels so empty without me[/size][/i][/center][size=11]
TEKST TEKSTTEKSTTEKSTTEKST [img]http://i42.servimg.com/u/f42/16/72/46/09/21103910.jpg[/img][/size][/color][/font][/justify][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table] |
|
_________ |
L e a f 'Cause I am, whatever you say I am If I wasn't, then why would I say I am? In the paper, the news everyday I am I don't know it's just the way I am. Hmm, op het kleine verschil in kleur na vind ik hem wel goed (: als je wil kan je later opnieuw vragen als mijn laptop het weer doet en dan maak ik hem helemaal perfect ;D Voor nu hoop ik dat je deze mooi vind :3 Dit is de code;; - Code:
-
[table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 bgcolor=black][tr][td][/td][/tr][tr][td][table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 width=250][tr][td][justify][font=tahoma][color=#382c1a][size=10] [i][center][right][size=18]L e a f[/size][/right] 'Cause I am, whatever you say I am If I wasn't, then why would I say I am? In the paper, the news everyday I am I don't know it's just the way I am.[/center][/i][justify]
TEKSTESKTTEKST [img]http://i42.servimg.com/u/f42/16/72/46/09/somebo13.jpg[/img][/justify][/size][/color][/font][/justify][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table] |
|
__________ | Tailstorm Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls, "Remember who you are... if you lose yourself, Your courage soon will follow, So be strong tonight... remember who you are"
Ghehe zo leuk deze :3 Het plaatje is leuk x'D wist je dat het dezelfde kat is ^^ ja ik kan goed zoeken geef het toe >3 Als hij kleiner moet kan dat natuurlijk, maar vond dit net wat hebben ^^ Quote kan ook anders maar vond hem ook wel bij het plaatje passen x'D tekstkleur enz, ask me if something's wrong :3
dit is de code;; - Code:
-
[table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 bgcolor=black][tr][td][img]http://i42.servimg.com/u/f42/16/72/46/09/kippie11.jpg[/img][/td][/tr][tr][td][table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 width=400][tr][td][justify][font=times][color=#39383e][center][i][size=17][color=#844241]Tailstorm[/color][/size] [size=12]Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls, "Remember who you are... if you lose yourself, Your courage soon will follow, So be strong tonight... remember who you are" [/size][/i][/center][size=11]
TEKSTTEKSTTESKTESKT
[/size][/color][/font][/justify][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]
|
|
thanks demi <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 11:57 | |
|
| Mag ik gerust zeggen dat ik verliefd ben op deze? Cuz I am Dx ZIE HOE CUTE IE LIGT TE SLAPEN!! En die Quote er zo perfect bij <33 Tailstorm achter hem? kan wel x'D achja, het gaat om Spotlight hea <33 Dus als ik iets moet veranderen hoor ik het wel ^^ dit is de code;; - Code:
-
[table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 bgcolor="#ffffff"][tr][td] [/td][/tr][tr][td][table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 width=380][tr][td][justify][font=times][color=#4E4E4E][size=10]
tekstteksttesktesktekst
[center][size=14][b]Spotlight[/b][/size] [size=12][i]Good night, my love, the tired old moon is descending. Good night, my love, my moment with you is now ending. It was so heavenly, holding you close to me. It will be heavenly to hold you again in a dream. The stars above have promised to meet us tomorrow. Till then, my love, how dreary the new day will seem.[/i] [/size][img]http://i42.servimg.com/u/f42/16/72/46/09/tumblr12.jpg[/img][/center][/size][/color][/font][/justify][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]
SpotlightGood night, my love, the tired old moon is descending. Good night, my love, my moment with you is now ending. It was so heavenly, holding you close to me. It will be heavenly to hold you again in a dream. The stars above have promised to meet us tomorrow. Till then, my love, how dreary the new day will seem.
|
|
thanks demi <'3 |
|
| |
Amber + Lyan 38
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:22 | |
| Zou je er ééntje voor mij willen maken. En zou je dan deze foto willen gebruiken? KLIKDe achtergrond wil ik: #5C4033 Tekst wil ik donkerder dan dan ^^ Can you look fearless in the eye of the murder? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:25 | |
| er is een nieuwe bij vrij om te gebruiken (: en ik ga m'n best doen Nath ;D thanks demi <'3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:29 | |
| Yo Mimi, zou je er eentje voor Snowrose willen maken? o3o Dit is allemaal Snowrose; - klik:
Kies maar welke je het mooiste vind heuwr van foto o3o |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:30 | |
| De mijne is echt awesome! Thanx! |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:30 | |
| Zou je er één voor Primrose willen maken ? :3 Hier vind je waarschijnlijk wel plaatjes (; |
|
| |
| |
| |
| |
Amber + Lyan 38
| |
| |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:43 | |
| Oeh, wil je er een voor Crowkit maken? Ze zijn zo mooi! Ze is een zwarte kat met oranje ogen, dus plaatjes vinden zou niet al te moeilijk moeten zijn, denk ik. Ik zou zelf niet echt een quote weten, dus kan jij iets verzinnen? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Amber 30
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:45 | |
| Zou je er eentje voor Angel kunnen maken? Ze heeft de naam Angel, maar dat is ze niet. Ze is het tegenovergestelde. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker za 14 apr 2012 - 13:46 | |
| - Code:
-
[table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 bgcolor="#5C4033"][tr][td][img]http://i42.servimg.com/u/f42/16/72/46/09/brown_10.jpg[/img] [/td][/tr][tr][td][table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 width=380][tr][td][justify][font=times][color=#2A0E01][size=10]
TEKSTTEKSTTEKST
[color=#482C1F][center][b][size=14]Cresil[/size][/b][/color][i][size=12] Murder? Murder?! Let me tell you a little something about murder. It's fun, it's easy and you gonna learn all about it. I'd like you to meet two buddies of mine. We never miss.[/size][/i][/center][/color][/size][/font][/justify][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table] Sorry was vergeten hem er bij te zetten Nath x'D ik zal zo voor je beginnen Floriske en Angel, eerst die voor Her en Laura ^^ thanks demi <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kader/postsheet Maker | |
| |
|
| |
|