| [RPG] Clans of the Sunset | |
|
|
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset za 14 apr 2012 - 10:48 | |
| Dank je Dotpaw! En dank je voor de kans Dapplepaw! Ik heb de eerste verhaallijn alvast neer gezet, zodat mensen meteen al een beetje in het verhaal kunnen stappen. |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset di 17 apr 2012 - 12:51 | |
| Het is een prachtig opgezette site, zoals al eerder gezegt, en terecht gezegt, er is veel werk in gestoken. Ik ga me zeker aanmelden! |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset di 17 apr 2012 - 18:22 | |
| Hartstikke bedankt Snowlight! (:
Ik hoop dat ik jullie allemaal niet teleurstel :$ |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset di 17 apr 2012 - 21:01 | |
| Heel erg bedankt voor de Rang :3 ik ben niet inactief, ik mag door de weeks niet achter de Comp, maar het plaatje komt eraan. |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset wo 18 apr 2012 - 8:10 | |
| Hmm, ik heb me aangemeld, maar heb geen mail gekregen. Dus ik moet een activerings code invullen, maar die heb ik niet. Ik denk wel dat de admin mijn account kan activeren? Mijn account het Life.
Laatst aangepast door Snowlight op wo 18 apr 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset wo 18 apr 2012 - 10:07 | |
| Ik zie alleen een link van forget pasword... Waar kan ik dan die code aanvragen? Ik voel me blond... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset wo 18 apr 2012 - 11:34 | |
| Oh.. Ik zag het wel hoor... Maar het is gelukt, bedankt Fireheart! |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset vr 20 apr 2012 - 18:00 | |
| De updates van 20/04/'12Total Topics: 49 Total Posts: 463Total Members: 21Newest Member: nightrainTotal characters: 17Nieuwsx De eerste twee verhaallijnen zijn gelanceerd, kijk vlug Hier en Hierx We zoeken nog een boel hoge rangen, zie hieronder voor meer informatie x De spanningen worden steeds hoger tussen de clans. Nog gezochtx We zoeken nog een Seaclan deputy, medicine cat en medicine cat apprentice x We zoeken nog een Forestclan medicine cat en Medicine cat apprentice x We zoeken nog een Meadowclan medicine cat apprentice x We zoeken nog een Canyonclan deputy en medicine cat apprentice Felicitatiesx Gefeliciteerd Autumn met Finchstar, nieuwe Forestclan leader x Gefeliciteerd Shade met Whiskertouch, nieuwe Forestclan deputy x Gefeliciteerd Time met Whitestar, nieuwe Meadowclan leader x Gefeliciteerd Blacksoul met Leafpool, nieuwe Meadowclan deputy x Gefeliciteerd Honour met Feralbone, nieuwe Meadowclan medicine cat x Gefeliciteerd Whisperstar met Suntail, nieuwe Canyonclan Medicine cat x Gefeliciteerd Lilium met Fallenstar, nieuwe Canyonclan leader |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset wo 21 nov 2012 - 21:30 | |
| - Lightness schreef:
De updates van 20/04/'12Total Topics: 49 Total Posts: 480Total Members: 21Newest Member: nightrainTotal characters: 0Nieuwsx Na langdurige inactiviteit van mijn zijde (Door ziekte) heb ik Clans of the Sunset weer heropend. Alles is vernieuwd, alle hoge rangen zijn weer open, dus je kunt weer auditie doen. x Alle karakters zijn gearchiveerd, als leden ze nog terug willen, kan ik ze makkelijk uit het archief halen. x Als het weer een beetje actief raakt, starten we weer verhaallijnen. Nog gezochtx Alle hoge rangen We hopen je snel (terug) te zien op Clans of the Sunset! |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset wo 21 nov 2012 - 23:31 | |
| Een mooi forum, leuk update vakje en allerei andere informatie zodat er geen portal nodig is. Leuk Welkom vakje en Spotlights, en vooral mooi dat de credits worden weergeven. Zelf had ik alleen de navbar plaatjes anders gedaan maar dit forum is het zeker waart om te joinen. ik heb me trouwens aangemeld onder het persoontje Lizle
|
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset do 22 nov 2012 - 12:56 | |
| Hartstikke bedankt voor het een kans geven van Clans of the Sunset! We streven er namelijk naar om een snellopende RPG te hebben met veel verhaallijnen en veel actie. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset do 22 nov 2012 - 13:07 | |
| Wordt CotS weer actief? Yay! Ik ga zeker helpen om het weer opnieuw actief te maken |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset do 22 nov 2012 - 13:13 | |
| Even een rustiger forum lijkt me ook wel prettig. Ik ga ook een poginkje wagen. (: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset do 22 nov 2012 - 13:30 | |
| Hehe, een tijdje geleden was ik bezig met een warriors RPG, maar dan met Tribes, waarbij ik zelfs hetzelfde plaatje gebruikte (niet precies die maar wel met die kat.) Ik ben ermee gestopt om samen met Juul een ander forum te maken, maar deze herinnert me er wel een beetje aan. Ik denk dat ik me wel ga aanmelden c: |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset do 22 nov 2012 - 13:52 | |
| Hartstikke bedankt dat jullie het nog een kans willen geven. Ik wil het forum sowieso weer even een oppepper geven door een kwaadaardige clanleader te spelen die ook niet stil gaat zitten. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset do 22 nov 2012 - 16:12 | |
| Geen probleem (:. Zeg, zou je me wat tips kunnen geven over Proboards? Ik heb er ook wel eens een forum op gemaakt en dat liep redelijk in de soep. |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset vr 23 nov 2012 - 18:34 | |
| Oh dat is geen probleem! Stuur maar een berichtje als je vragen hebt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Clans of the Sunset | |
| |
|
| |