|
|
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Mijn gollage,s (Sunpelt) zo 22 aug 2010 - 21:23 | |
| Hey ik ben momenteel foto gollage,s aan het maken en ik vroeg me af of jullie er ook een wilde van de personage. Ik heb er al een paar gemaakt van Purplepaw, Steelfang, en Blackpaw, dus jullie hebben een beetje een beeld hoe het er uit komt te zien. wil jij er ook een vul dan deze lijst in: katenaam: kattensoort: tekst (hoeft niet): miscien nog enkele foto,s die je er bij wil hebben: voorkeuren: lijst van aanvragen": 1. 2. 3. hier zijn de collage voorbeelden en hier komen ook alle andere verdere die ik gemaakt heb. : Purplepaw Steelfang Blackpaw Ice: Naughtystorm: Darkfire: Divestream: Grayclaw: Ijsel: Mousefur: Shadowpaw: Shinefur: Skyleaf: Night: http://easy-upload.nl/f/9GBMpCgBen dit waren mijn nieuwste creaties sorry voor het ongemak want photoshop doet het nog steeds niet ik hoopn dat jullie ze evengoed mooi vinden.
Laatst aangepast door Sunpelt op za 25 sep 2010 - 12:24; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) zo 22 aug 2010 - 21:34 | |
| Ik kan niet zeggen dat ik ze erg speciaal vind. Als je een mooier programma hebt zou ik proberen dat te gebruiken. Met een simpel programma als Gimp, wat je gratis kan downloaden, kun je al erg mooie effecten maken. Dan kun je plaatjes in elkaar laten overlopen, mooier uitknippen, mooiere tekst maken en het komt er niet zo pixelig uit te zien. Ik raad je ook sterk aan om geen pixelige plaatjes te gebruiken van Google. Zo dat was weer commentaar, ik hoop dat je het niet echt vind, maar het is niet echt bijzonder. Als je probeert een ander programma een beetje te leren kennen, kom je veel verder en dan worden de plaatjes echt jouw stijl. Het idee erachter vind ik trouwens geweldig. Je pakt het goed aan met kleuren van de katten, dat vind ik erg leuk. Als je een ander programma gebruikt en er wat meer tijd in steekt, weet ik zeker dat het er geweldig uit gaat zien. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) zo 22 aug 2010 - 21:47 | |
| Ik ben nu bij iemand anders (blackpaw) ( te slapen) en ik gebruik nu Paint maar zodra ik thuis ben zal ik mijn eigen Photoshop gebruiken en komt het helemaal goed |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) wo 25 aug 2010 - 11:55 | |
| katenaam: Mousefur kattensoort: Niet echt een soort... Je kan Noorse boskat gebruiken (Maar dan zwart-wit :p) tekst (hoeft niet): - miscien nog enkele foto,s die je er bij wil hebben: Hoeft niet, je kan mijn avatar gebruiken voorkeuren: Een leuke achtergrond! Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) wo 25 aug 2010 - 12:01 | |
| Kattenaam: Shadowstream Kattensoort: hetzelfde, een cyperse poes met witte vlekken Tekst: I'm the stream of shadow (ik schaam me Dit hoeft er niet bij hè ) Misschien nog enkele foto's die je erbij wilt hebben: nog een paar van hetzelfde soort als mij alsjeblieft Voorkeuren: een achtergrond met blauwe donder! Of andere, maakt niet uit With special thanks to Quinty <3Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit- F♥S:
|
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) wo 25 aug 2010 - 12:06 | |
| onze computer doet raar dus ik kan voorlopig niet gebruik maken van mijn photoshop excusses daar voor dus zal ik voorlopig gebruik maken van gewoon paint ik hoop dat jullie het evengoed mooi vinden als het weer goed gaat met de cp geef ik wel een belletje en zal ik weer van mijn photoshop gebruik maken. als je wil dat ik er dan ook een maak op photoshop of dat je die gene van paint dan niet mooi vond doe ik dat met plezier. |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) wo 25 aug 2010 - 14:57 | |
| Hmm.... Ik vind ze niet echt super ofz. het is simpelweg een groote instellen en daar dan allerlei plaatjes op plakken.. Dus nee ik vind het niet bijzonder ofz. -.-"
En collage spel je met de C en niet met de G >.<
Nou okey ciaoo |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) wo 25 aug 2010 - 20:56 | |
| Mousefur voor jou heb ik een geweldig idee maar dan moet ik echt photoshop hebben dus jouwe duurt nog even (sorry daarvoor). voor andere sta ik nog wagenwijd open . |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) zo 5 sep 2010 - 17:48 | |
| (sorry dubbele post ) maar mijn nieuwste staan er. |
|
| |
| |
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) zo 5 sep 2010 - 18:00 | |
| ja ik weet het firepaw maar het komt gewoon door dat stomme rot paint die maakt het ook soms blokkerig en heb je al die problemen niet. ik heb er daarom ook een gloeiende pest hekel aan dat photoshop er niet meer op staat |
|
| |
Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) zo 5 sep 2010 - 19:53 | |
| katenaam:tigerpaw kattensoort:bengaal tekst (hoeft niet):tigerpaw miscien nog enkele foto,s die je er bij wil hebben:http://members.casema.nl/ymertens/kattenras-bengaal1.jpg voorkeuren:mooi xd
(tigerpaw ben ik ook)
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) ma 6 sep 2010 - 16:10 | |
| Heey Sunpelt, Ik vind je collage's echt cool geworden!! Een leuk idee. Ik vind de mijne ook heel leuk geworden! Alleen een beetje pixelig, maar dat maakt mij niks uit Ga zo door! Misschien wel een nieuw progammaatje, dat kan je gratis downloaden via internet Teminste, dat heb ik dus zo... Mvg, Mousefur Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) ma 6 sep 2010 - 17:28 | |
| Kattenaam: Night Kattensoort: Black British Shorthair (Of zwarte britse korthaar xD het maakt eigenlijk niet zo uit, gewoon een kortharige zwarte kat ;D) Tekst (hoeft niet): Night, black as the starry sky, forever cursed to be alone... When will this loneliness be over... Misschien nog enkele foto's die je er bij wil hebben: Heb ik niet echt, gewoon leuke Voorkeuren: Achtergrond een verlaten bos in de nacht als dat kan.
~Fights destroy and~~broken hearts bleed.~~Revenge keeps me going~~blood is my need...~ ~ Nightcookies~ Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil, stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~ Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin
Lollipops are extremely tasty ~ |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) za 25 sep 2010 - 12:25 | |
| Ik heb photoshop weer op de cp staan dus kan ik de collages nu veel mooier maken ik ben open dit is die van night: http://easy-upload.nl/f/9GBMpCgBals iemand wil ik maak ook profiel foto,s zoals je bij sunpelt foto kunt zien, ik heb brokenstar,s foto ook gemaakt, iemand intresse? |
|
| |
| |
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) za 25 sep 2010 - 15:19 | |
| dankje firepaw echt heel erg bedankt ik hoopte al dat je het mooi zou vinden ik ben erg blij dat het er weer op staat . ik verveel me nu dus als iemand iets van mij wil ik sta wagenwijd open voor avatar vul dit lijstje in: AVATAR: foto link: (ik kan ook gewoon je vorige ava nemen en bewerken of zelf een leuk plaatje zoeken) kattenaam: kattensoort: (niet echt heel erg nodig alleen als ik zelf een plaatje zoek) toevoeging,s tekst: extra,s: (zoals een zon erbij ofzo noem maar op,,, zie mijn eigen ava voor voorbeeld daarvoor) |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) za 25 sep 2010 - 15:41 | |
| ( sorry dubbelen post)
ik verveel me!!!!!!! wie wil er een avatar of onderschrift of collage?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mijn gollage,s (Sunpelt) | |
| |
|
| |
|