❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautysoul
StarClan
❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 18:30

❀Flowerclan❀ RPG Topic❀

❀Territorium❀
Flowerriver; Word ookwel het kamp genoemd, door het kamp heen stroomt dit riviertje. In dit riviertje drijven altijd alleen in de winter niet. Door de Den van de High Flower stroomt dit riviertje ook.
Flowerforest; Hier jagen de katten, Alles is hier bedekt met bloemen.
Flowerstones; Hier dromen de katten samen met de Highclan. De katten geloven dat de clankatten als ze goed geleeft hebben daarnaartoe gaan.
❀Camp❀
x High Den; High Flowers den.
x Healer Den; De den voor de Healer Flower en de Little Healer Flower.
x Flower Den; De den voor de Flowers en de Great Flower
x Little Den; Voor de Little Flowers Den
x Cute Den; De Den voor de mom Flowers en de Cute Flowers
x Old Den; De Den voor De Old Flowers
❀Rules RPG❀

x Als je in het aanmeldingstopic heb aangemeld en je bent geaccepteerd, Ga je hier je kat bespelen, Je zit nog niet in de clan zelf! Je gaat eerst de leader Rednarcis zoeken en zij beslist of je erbij mag!*Dus eigenlijk altijd xDDD*
x Zet dit bovenaan;
Code:
[size=18]❀Name❀Rang❀Leeftijd❀Waar[/size]

Veel plezier!
❀Rednarcis❀
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 21:45

❀Trompetlelie❀Little flower ❀6 moons❀ camp
Rustig liep het kleine poesje door het kamp. Ze keek goed om haar heen in de hoop haar mentor of een andere kat die haar meer kon laten leren. Ze had zin in een leuke actieve training waar ze weer wat kon leren. Al was het maar jagen of vissen. Want het liefst wou ze vechten, eens laten zien hoe goed ze al was. Daarom lipe ze door glurend op wie ze eens aan zou spreken...

❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ D2o

Thanks peepz c:
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 21:57

❀Rednarcis❀Leader❀23 Moons *six lives*❀Camp
Rednarcis Liep door het kamp waar ze een vreemdeling zag lopen. ''Oh hallo vreemdeling, Wat is jou eer om op mijn territorium te komen?'' Vroeg ze aan de poes. De poes was vreemd en als ze bij de Flowclan zat zou ze haar verjagen, zelfs als het haar dood moest worden.

-- Je moet eerst aan Rednarcis vragen om bij de clan te komen hea? xD Staat in de regels hierboven xD --

❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ CFKdxRZ
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 22:05

oww xD lees ik nu pas :3 Faaaaaaalll

Zette een triomfantelijke borst op. " Ik ben Trompet, ik ben 6 manen oud. Mijn ouders waren Rogue's maar zijn dood dus ik zoek een nieuwe thuis" Ze wist dat als poes haar aan zou vallen die er spijt van zou krijgen. Ze was jong maar sterk genoeg om zo'n poesiepoesie aan te kunnen. Ze wist van de clan en hun gewoontes haar ouders hadden haar altijd alles over verteld. Dus ze wist hun trucjes en rangen. En in dit geval stond zij zeker boven deze sukkel.

Thanks peepz c:
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 22:17

❀Rednarcis❀High Flower❀23 Moons *Six lives*❀Camp
" Ik ben Trompet, ik ben 6 manen oud. Mijn ouders waren Rogue's maar zijn dood dus ik zoek een nieuwe thuis" zei de poes. ''Dus niet van de Flowclan?'' zei ze opgelucht. '' Welkom dan. Als je wilt kan dit je nieuwe thuis worden. Ik ben Rednarcis, De leader of zoals we hier noemen de 'High Flower' '' Vertelde ze de poes. ''Ik heet je welkom in de Flowerclan Trompet. Tenminste... Als je wilt.'' zei ze trots tegen de poes

Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 22:22

" Nee, niet van de Flowclan. Mijn ouders zeiden dat die onbetrouwbaar en stom zijn" Reageerde ze meteen. '' Welkom dan. Als je wilt kan dit je nieuwe thuis worden. Ik ben Rednarcis, De leader of zoals we hier noemen de 'High Flower' '' zei de poes voor haar. Hmm, leider dus? zou deze clan wel zo goed zijn dan? vroeg ze zichzelf af.. toen ging de poes verder: 'High Flower' '' Vertelde ze de poes. ''Ik heet je welkom in de Flowerclan Trompet. Tenminste... Als je wilt.' "Graag, en bedankt dat dat mag. Ik zal de clan trouw dienen" antwoordde ze meteen.

Thanks peepz c:
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 22:26

❀Rednarcis❀High Flower❀23 Moons *Six lives*❀Camp
" Nee, niet van de Flowclan. Mijn ouders zeiden dat die onbetrouwbaar en stom zijn" reageerde de poes meteen. 'mooi' dacht ze. ' "Graag, en bedankt dat dat mag. Ik zal de clan trouw dienen" antwoorde Trompet meteen. ''Dan spreek ik nu vanuit de Highclan! Ik vraag jullie om neer te kijken naar deze poes en haar haar Little Flowers naam krijgt.'' sprak ze uit. '' Trompetlelie, Ik verwelkom je als mijn Little Flower met je nieuwe naam Trompetlelie.'' sprak ze uit en raakte de neus van de Little Flower aan. '' Welkom in de clan.'' verwelkomde ze haar.

Browntail
Member
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimema 14 mei 2012 - 18:57

❀Brownlelie❀Little flower❀8 Moons ❀Camp
[/b]
Bruintje sleepte zich het camp in, ze was verhongerd, uitgeput en haar vacht zat vol klitten- haar huismensen hadden haar achter gelaten. Zou ze welkom zijn? dacht ze gespannen, toen ze een licht oranje poes tegenover een klein gestippeld katertje zag staan.''Dan spreek ik nu vanuit de Highclan! Ik vraag jullie om neer te kijken naar deze poes en haar haar Little Flowers naam krijgt.'' sprak ze uit alsof het heel belangrijk was. Bruintje spitste haar oren. '' Trompetlelie, Ik verwelkom je als mijn Little Flower met je nieuwe naam Trompetlelie.'' sprak ze weer waarna ze de neus van het katertje aantikte.'' Welkom in de clan.'' riep ze. Bruintje maakte haar ogen groot, deze kat was ook net nieuw! Ze keek naar de poes, en liep er moeizaam heen.

.Nightkit- Browntail❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Cupcatbt❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Cupcatnightwhite❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ 2qwfxqw
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimema 14 mei 2012 - 21:00

Meteen rook ze een andere kat en keek rond. Ze zag een poes die met grote ogen keek. Rednarcis die sprong naar de kat en belandde voor haar. ''En wat doe jij hier?'' zei ze streng. Haar lange grijze vacht zag er angstaanjagend uit. De meeste katten worden hier bang van, maar diep in haar hart was ze juist zachtaardig.

Browntail
Member
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 18:06

Ze zag de poes rondkijken en naar haar toe springen. Toen ze voor Bruintje neerkwam zette ze geschrokken een stap achteruit. ''En wat doe jij hier?'' zei ze nogal streng. Bruintje zette geschrokken nog een stap achteruit. '' I-ik ik wil ook in deze clan'' stotterde ze bang naar de grote kat kijkend. Ze weifelde nu of ze haar wel toe zouden staan. De kat was groot en sterk, ze zou er niet tegenop kunnen. En waar moest ze dan heen? Nieuwe huismensen zoeken?

.Nightkit- Browntail❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Cupcatbt❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Cupcatnightwhite❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ 2qwfxqw
Summernight
StarClan
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
128

CAT'S PROFILE
Summernight
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 7:17

'' I-ik ik wil ook in deze clan'' zei de poes ''Oh, en je bent niet van een andere clan ruik ik. Twolegs is het niet?'' verzuchtte ze. Ze rende weer naar het midden van het kamp en begon weer met spreken. ''In naam van de Highclan, Verwelkom ik een nieuw lid in de Flowerclan.'' even stopte ze en keek naar de poes. 'Brown' dacht ze. Ze schatte de poes als een Little Flower. ''Bruintje, dat is jou naam toch?'' zei ze tegen de poes. ''In iedergeval heet jij vanaf nu Brownlelie!'' sprak ze zuiver uit.

❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Onder11
Browntail
Member
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 14:49

''Oh, en je bent niet van een andere clan ruik ik. Twolegs is het niet?'' verzuchtte ze. " Ja ik..." Bruintje werd onderbroken door de leader die naar het midden rende. Het verbaasde haar dat ze niet eens vroeg waarom ze bij de clan wou.. ''In naam van de Highclan, Verwelkom ik een nieuw lid in de Flowerclan.'' even stopte ze en keek naar de poes. ''Bruintje, dat is jou naam toch?'' zei ze tegen de poes. Bruintje keek haar geschokt aan, hoe wist deze kat haar naam? " J-ja" stotterde ze. ''In iedergeval heet jij vanaf nu Brownlelie!'' sprak ze zuiver uit. Trots keek Brownlelie naar de katten. Ze hoorde bij een clan! Ze trippelde een beetje verlegen naar de kleinere katten en keek de leader dankbaar aan.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀   ❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀ Icon_minitime

❀Flowerclan❀ RPG Topic ❀
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: