| [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. | |
|
|
141
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 8:07 | |
| Ik heb mischien wel een idee. Dat Devil Ty volgt. En zo te weten komt wie zijn vader is. Maar op een dag hoort Ty hem dan zich voorbereiden, op wat hij aan Icy zal vertellen. En dan valt Ty Devil aan. En dan zien we wel hoe het verder gaat. - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 29
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 8:14 | |
| Naam bekendste account; Silverleaf ( dead :O ) Naam account; Miley. Nieuw of bestaand; bestaand ^^'' Uiterlijk; look ava! Innelijk; Een groot verwende poes, die denkt dat ze alles beter kan omdat ze een easkat is , en dat weet ze . Ze is geboren in een nestje van bengaalse katten en die zijn redelijk duur . Toen ze oud genoeg waren kwamen er mensen kijken , en die staarden haar de hele tijd aan. Maar die mensen die haar aanstaarden , werden ook haar nieuwe eigenaars. Ze heeft veel geld gekost , en dat weet ze maar al te goed. Geslacht; poes Wat wil je worden; crush? Motivatie; Bloodclan Foto(EXTRA!); ? avatar? Extra; Ty is awesome ( thank you ) The dreams that we dream the life that we share the heart we share everything is of us we will love until we die |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 8:56 | |
| |
|
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 14:52 | |
| @Miley; Mij best xD @Iciclea; is ze een kittypet of een rogue? ;D |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 14:59 | |
| |
|
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 15:08 | |
| |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 17:51 | |
| Naam bekendste account; Pantherkit, Matrix,... Naam account; Matrix Nieuw of bestaand; Bestaand Uiterlijk; Helemaal zwart met rode ogen. Innelijk; Hij ziet graag clankatten leiden en hij dood graag clankatten. Hem moet je liever niet als vijand hij zal je proberen te doden. Hij is kil en je kan hem niet vertrouwen behalve als je een goede vriend bent zal hij je steunen en beschermen. Geslacht; Kater ^^ Wat wil je worden; Vriend ofzo. Motivatie; Matrix heeft vrienden nodig xD.. Foto(EXTRA!); Kijk ava. ;p Extra; Matrix + Ty = Friends xP •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast? |
|
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. di 15 mei 2012 - 20:02 | |
| @Angelpaw; ik zoek alleen broertjes/zussen die kittypets of Rogue zijn... Sorry @Matrix; Mij best xD |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. za 30 jun 2012 - 20:49 | |
| Niemand verder iets van mijn Awesome Ty? D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] Friends, Family & Topic's voor Ty. | |
| |
|
| |
|