| ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ | |
|
|
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ do 12 apr 2012 - 20:22 | |
| Krijgt Silentpaw dan ook een mentor? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ do 12 apr 2012 - 20:24 | |
| @Suntail: Oke. @Petalpaw: Maybe... @Firelion: Mooi zo! |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ vr 13 apr 2012 - 14:07 | |
| Naam: Timesong Rang: Refrain Geslacht: Tom-Cat Innerlijk: Een fraaie kater. Een echte grappen maker, maar kan ook uiterst serieus zijn. Zijn sterkste punt is dat hij heel goed is in sluipen en bijna altijd onopgemerkt weg kan komen. Uiterlijk: Zie foto Partner/Kittens: Nope Broers/zussen: x Foto: Klik(: » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ vr 13 apr 2012 - 16:04 | |
| |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ vr 13 apr 2012 - 16:56 | |
| Naam: Pantherpaw Rang: Bridge Geslacht: Male Innerlijk: Een leergierige kater, hij is nooit onzeker. Uiterlijk: Foto! Partner/Kittens: - Broers/zussen: - Foto: - Spoiler:
|
|
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ vr 13 apr 2012 - 21:33 | |
| Naam: Fogsound Rang: Medicine Sound Geslacht: Poes. Innerlijk: Ze is erg zorgzaam en behulpzaam, ze is wijs over veel dingen, maar is bang om te vechten en ook een beetje voor de dood. Daarom doet ze er alles aan om de katten de redden als ze op sterven liggen. Soms heeft ze afsnauw-dagen, blijf dan vooral uit de buurt Uiterlijk: Een lichtgrijze poes met blauwe/groene ogen, best wel klein voor een volwassene kat. Partner/Kittens: Geen. Broers/zussen: Har enige broertje overleed vlak na de geboorte. Foto: - Spoiler:
Sorry als de rand al bezet is, dacht het van niet. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ vr 13 apr 2012 - 22:32 | |
| Jeej, er is een nieuwe Medicine Sound! En een nieuwe mentor voor Silentpaw dan! Ik zal op zondag ofzo een ceremonie doen met Dreambeat. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ za 14 apr 2012 - 20:49 | |
| Sorry voor dp, maar Fogsound moet even reageren op het RPG topic, net als Appledance. |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ ma 16 apr 2012 - 23:43 | |
| ff een toevoeging, Wintermind heeft een partner nodig. Wanneer deze niet wordt gevonden, is deze dood. Misschien is het leuk als ik de vage visioenen maak hier is visioen 1 (ik zet ze ook in het RPG topic als je het goed vind.) |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ wo 18 apr 2012 - 7:18 | |
| Ja, leuk!
The Rocks of the Musicyears zijn toegevoegd! |
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ vr 20 apr 2012 - 16:35 | |
| Eh het spijt me maar ik heb het iet wat druk, als iemand wil mag hij Appledance overnemen. Ik denk namelijk dat ik hem een beetje ga verwaarlozen. - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ vr 20 apr 2012 - 18:25 | |
| Oke, wie wilt Appledance overnemen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♪ Musicclan ♫ Aanmeld-info en discussietopic ♫ | |
| |
|
| |
|