[RPG]magic Forest

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[RPG]magic Forest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mockingjay
Member
[RPG]magic Forest DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingjay
BerichtOnderwerp: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 17:21

[RPG]magic Forest Img010
Naam: magic Forest
Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ]
Onderwerp: magische wezens en echte mensen.
Omschrijving: je loopt in een bos, en ontmoet verschillende wezens, van Undinnen tot Shapeshifters, zijn ze goed, of juist slecht, of leven ze solidair? Je kan kiezen tussen vele wezens, maar ook Humans, die in een klein dorpje verderop wonen, ze zijn bang, maar weet jij ze te overtuigen dat het geen kwaad kan, om een kijkje te nemen in Magic Forest?
Link: http://magicforest.forumotion.com/
Eventuele banner/afbeelding: boven

[RPG]magic Forest ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatebreath
Member
[RPG]magic Forest Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 17:28

[ Elfen ] [ Meerminnen ] [ Feeën ] [ Shapeshifters ]

echt?
Naast dat ik de Lay-Out niet echt mooi vind is dit ook een grote afknapper voor me. De bannertekst is niet echt leesbaar en onscherp en de nieuw-oud-closed plaatjes zijn erg groot.

[RPG]magic Forest 3151q9w
thanks demi <'3
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 17:31

Ik vind het juist wel een mooie lay-out. Ik heb mezelf aangemeld.

[RPG]magic Forest 23h6cdj

Icy
Member
[RPG]magic Forest Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 17:36

Vanaf moment één dacht ik aan Fantasy Life, vond ik dus een afknapper.
Verder zijn er ook net te veel soorten, te veel keuze om te spelen voor gebruikers is soms ook niet goed want dan krijg je erg kleine groepen enzo. Layout vind ik niet zo mooi, plaatjes van nieuwe berichten enzo is te groot en de achtergrond herhaalt zich te veel. De gebieden plaatjes is duidelijk niet zoveel zorg aan besteed.

[RPG]magic Forest Vhsq4z
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 17:37

Zoals mimi het al gezegd heeft, Is de bannertekst bijna niet te lezen. Verder vind ik de layout wel mooi, Alleen die banner dus niet........
Mockingjay
Member
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 18:14

Slatebreath schreef:
[ Elfen ] [ Meerminnen ] [ Feeën ] [ Shapeshifters ]

echt?
Naast dat ik de Lay-Out niet echt mooi vind is dit ook een grote afknapper voor me. De bannertekst is niet echt leesbaar en onscherp en de nieuw-oud-closed plaatjes zijn erg groot.

Mim, het is neit van Fantasy life gejat, Mijn vriendin heeft het voor mij gemaakt;; Samina, we hadden het idee al lang, ook toen Fantasy life nog actief was, we hebben het niet gejat :s

[RPG]magic Forest ShqS1bV
Mightykit
Member
Chi<3
56

CAT'S PROFILE
Mightykit
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 18:18

Inderdaad, de site trekt me niet echt aan.
Ik vind 'm beslist niet mooi.
Je kan beter wat hulp er bij vragen.
Het idee is leuk.
Maar het idee bestaat als; Fantasy life dus.
Ik ga me niet aan melden.
En inderdaad, ook te veel groepen, je kon beter eerst met drie vier beginnen, en dan bijvoorbeeld later dat er meerdere soorten ontdekt worden of zo.

Maar ja.
Dat waren dus de Nath-tips ^^
Ik bedoel het niet negatief ^^

[RPG]magic Forest 2m7dcox
Blacksoul
Member
[RPG]magic Forest FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 22:19

Het is verandert peepz ^^

[RPG]magic Forest Blacksoul1
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 11:27

Ik kan me niet registeren? Alle namen zijn blijkbaar bezet terwijl ik maar 2 gebruikers zie en dat zijn admins.

[RPG]magic Forest X4hvs5
[RPG]magic Forest Bit5xs
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 12:14

@ .Nightkit,

Dit probleem doet zich vaker voor bij actieforum, aangezien hij alle namen die al eens gebruikt zijn op elk forum, als gebruikt bepaald. Als je er een punt achter zet kan een van de admins die dan weghalen.

En ik vind de gebieden plaatjes redelijk tegenvallen, alsof jullie gewoon de link hebben genomen, zonder moeite gedaan om er een randje op te zetten, en even groot te maken.

Voor de rest is het wel een leuk idee, maar mensen. Dingen over elfen etc moeten niet altijd gestolen zijn. Anderen kunnen ook wel eens bedenken dat dat een leuk idee is. Er zijn toch ook meer wolvenfora dan WolfStory? En meer paardenfora dan Blue Moon Horses en DreamHorses? Ahja, just my opinion.

Sworddance
Member
Jinte In Da house.
28
Sworddance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 12:25

Het was een oud idee, maar er zijn toch ook heel veel fora's over elven en andere onbestaande wezens?
Verder wil Noa [Other Admin] de plaatjes niet veranderen wat ik hoogst irritant vind, maar we kunnen niet heksen, dus het spijt me (:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitimema 4 jun 2012 - 16:58

Ik ben lid :-)

[RPG]magic Forest X4hvs5
[RPG]magic Forest Bit5xs
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]magic Forest   [RPG]magic Forest Icon_minitime

[RPG]magic Forest
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-